نصب و فعالسازی بیت دیفندر  چگونه انجام می شود ؟ چگونه حساب بیت دیفندر ایجاد کنیم ؟ طریقه نصب نرم افزار بیت دیفندر نسخه خانگی را در این مطلب در ۷ مرحله ساده فرا می گیریم. فقط باید بدانید بر اساس سیاست امنیتی بیت دیفندر، برای هر لایسنس می بایستی اکانت جداگانه ساخته شود. در غیر اینصورت اکانت ها با هم یکی شده و به روزهای اکانت قبل اضافه میگردد. بنابراین چنانچه کد لایسنس جدید خریداری کرده اید، برای آن نیز اکانت جدید با ایمیل جدید در سنترال بیت دیفندر بسازید.

نصب و فعالسازی بیت دیفندر از طریق سایت مرجع

  • ابتدا پس از تهیه لایسنس معتبر از سایت امنیت پرداز spardaz.ir وارد سایت www.central.bitdefender.com شوید و یک حساب کاربری بسازید.
  • وارد حساب کاربری خود در CENTRAL شوید. سپس در قسمت Activation Code, my subscription (لایسنس خریداری شده) را وارد کنید. بعد از این مرحله میتوانید نوع لایسنس و تعداد روز باقیمانده از آن را در همین قسمت مشاهده کنید. با کلیک برروی علامت “!” در قسمت my devices و انتخاب install protection .
  • ابتدا فایل اجرایی را دانلود (حدود 10 مگابایت) و سپس با اجرای آن، برنامه شروع به دانلود و نصب می کند.(حدود ۵۰۰ مگابایت) 
  • پس از اتمام نصب، نرم افزاربه صورت خودکار فعال میگردد و درقسمت پایین دسکتاپ سمت راست، علامت B قرمز رنگ ظاهر می گردد.
  • بعد از نصب موفق، چنانچه وارد CENTRAL شوید، در بخش My devices می توانید نام دستگاه خود را مشاهده کنید.
  • وارد کنسول مدیریتی آنتی ویروس شوید .(با کلیک بر روی علامت بیت دیفندر بر روی نوار taskbar سمت راست در پایین میتوانید وارد پنل مدیریتی شوید).
  • وارد قسمت My account شوید تا اطلاعات لایسنس خود و تعداد روزهای باقیمانده از اعتبار آن را مشاهد کنید. سپس وارد قسمت Setting-Update شوید و مطمئن شوید گزینه update automatically تیک خورده است. وارد Protection شوید و از تیک خوردن قابلیت های نرم افزار آنتی ویروس خود مطمئن شوید.

چنانچه سوالی دارید می توانید از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

کارشناسان امنیت پرداز ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان خواهند بود.

4.8/5 - (29 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.