اینترنت WILT چیست؟ انواع اینترنت وایرلس چیست؟ بهترین اینترنت در ایران در حال حاضر اینترنت وایرلس است که با نام‌های بی سیم و رادیویی نیز شناخته شده است. اینترنت وایرلس هم به صورت خانگی و هم به صورت سازمانی قابل استفاده است. اینترنت وایرلس ای که توسط امنیت پرداز ارائه می‌شود انواع مختلفی دارد؛ شامل اینترنت وایرلس نامحدود(اختصاصی)، اینترنت وایرلس اشتراکی، اینترنت وایرلس وای ال تی wilt .

در سرویس وایرلس برقراری ارتباط از طریق یک آنتن انجام می‌‌شود.  آنتن رادیو که در بالای پشت بام محل مشترک نصب می‌شود با برقراری ارتباط اینترنت را از طریق کابل LAN به پایین انتقال می‌دهد. به دلیل همین اتصال مستقیم به زیرساخت core اینترنت هر شهر، سرعت دانلود اینترنت وایرلس تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود تا ۹۰ مگابیت بر ثانیه می باشد؛ و به عنوان پرسرعت ترین اینترنت ایران از طریق شرکت‌ های ارائه دهنده اینترنت (ISP ها) ارائه می‌گردد.

در ادامه مطلب به طور مفصل درباره اینترنت WILT صحبت خواهیم کرد. همچنین به طور مفصل به قیمت اینترنت WILT، تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی و تعرفه آن می‌پردازیم.

مشاوره و خرید اینترنت وایرلس WILT

جهت خرید بهترین اینترنت وایرلس خانگی یا سازمانی همین حالا با شماره‌های زیر تماس برقرار کنید. ما با توجه به نیاز و بودجه شما با به روز‌ترین تجهیزات نو و حتی در صورت تمایل شما، تجهیزات دست دوم، بهترین اینترنت پرسرعت وایرلس در ایران را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اینترنت وایرلس وای ال تی | WILT

اینترنت wilt

اینترنت وایرلس wilt (وای ال تی) نوع دیگری از اینترنت‌‌های وایرلس بی سیم یا همان رادیویی است که توسط امنیت پرداز در تمامی شهرها و حتی روستاها ارائه می‌شود. این نوع از پهنای باند مانند روش‌های دیگر از طریق امواج رادیویی، ارتباط مشترک را با نزدیک‌ترین دکل ارتباطی در محدوده محل مشترک برقرار می‌نماید. این کار توسط یک گیرنده رادیویی که یک سیم کارت نیز درون آن قرار می‌گیرد، انجام می‌شود. مانند روش ‌های قبل؛ این گیرنده رادیویی می‌بایست در پشت بام محل مشترک نصب شود.

در واقع نصب آسان رادیو wilt در چند دقیقه از مهم‌ترین مزیت‌های اینترنت وای ال تی wilt است. به طوریکه خودتان می‌توانید آن را به راحتی در بالای پشت بام (مثل یک آنتن تلوزیون) نصب کنید. البته همزمان با کارشناس فنی ما به صورت تلفنی در ارتباط خواهید بود و او شما را برای گرفتن بهترین سیگنال راهنمایی می‌کند.

به طور کلی اینترنت WILT (وای ال تی) یکی از بهترین اینترنت ها در ایران است، که محدودیت آنتن دهی موبایل و وابستگی به مراکز مخابراتی را ندارد. اضافه بر این سرعت عالی و کیفیت این لینک‌ها تضمین شده است. اینترنت wilt در ساختمان‌های بلند و حتی کم ارتفاع یعنی یک طبقه نیز قابل اجرا است.

سرعت پهنای باند

سرعت دانلود در اینترنت wilt بین ۱۰ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه می باشد. همینطور پینگ تایمی که با اینترنت وای ال تی می‌توانید دریافت کنید، بین ۴۰ تا ۸۰ میلی ثانیه است؛ که در مقایسه با اینترنت TD-LTE،حدودا ۲۰ میلی ثانیه پایین‌تر است.

قیمت نهایی

قیمت اینترنت wilt به سبب کیفیت بالاتر و پوشش دهی بیشتر تجهیزات آن، نسبت به دیگر اینترنت‌های وایرلس گران‌تر بوده و در حدود ۱۶ الی ۳۹ میلیون تومان است. این هزینه شامل هزینه رادیو + کابل + هزینه پیکربندی + هزینه ارسال می باشد. با خرید هر کدام از سرویس‌های WILT به همراه ۳۰ گیگ سرویس اولیه رایگان نیز دریافت می‌‌کنید.

در مورد نصب و راه‌اندازی سرویس وای ال تی باید بدانید که نصب آن بسیار آسان بوده به همین علت توسط خود مشترک انجام می‌شود، بنابراین هزینه‌ای بابت آن دریافت نمی گردد.

تجهیزات لازم

تجهیزات لازم برای سرویس وای ال تی (WILT) شامل: یک عدد رادیو،  POE تجهیزی که از طریق کابل شبکه برق مورد نیاز دستگا‌ه‌ها را تامین می‌کند، کابل از آنتن رادیو تا پایین کشیده می‌شود، مودم دارای پورت lan یا اکسس پوینت در صورت تمایل برای استفاده از اینترنت به صورت Wifi (وای فای) در محیط و در صورت نیاز ۱ یا ۲ متر لوله جهت نصب رادیو روی آن است.

تعرفه ترافیک

تعرفه هر گیگ اینترنت wilt بین حداقل ۲۰۰۰ تا حداکثر ۳۰۰۰ هزار تومان است. برای مثال تعرفه یک بسته ۱۰۰۰ گیگ یک ساله، ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان با در نظر گرفتن ۹٪ مالیات است. تعرفه اینترنت وای ال تی را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

با این وجود چنانچه درباره سرویس وایرلس (wilt) سوالی دارید با شماره‌ ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ با ما در ارتباط باشید، کارشناسان ما با صبر و حوصله پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

تفاوت اینترنت WILT با اینترنت TD LTE

در اینجا باید دقت داشته باشید که این دو مدل سرویس را با هم اشتباه نگیرید. اینترنت TD LTE در واقع مودم‌هایی هستند که در داخل آنها یک سیم کارت قرار می‌گیرد. این مودم‌ها را در هر جایی که پوشش دهی آنتن موبایل یا همان 4.5G یا LTE وجود داشته باشد، می‌توان استفاده کرد. اما اینترنت Wilt، همانطور که گفته شد؛ سیم کارت مخصوصی دارد که در داخل رادیو قرار گرفته و این رادیو باید بالای پشت بام نصب گردد.

از طرفی اینترنت wilt ربطی به پوشش دهی شبکه BTS و LTE ندارد. اتفاقا این سرویس بر خلاف سرویس Td Lte در مکان‌هایی که آنتن موبایل وجود ندارد نیز، قابل استفاده است. همچنین سرعت بالاتری داشته و پایدار‌تر می‌باشد. بنابراین اینترنت WILT کاملا متفاوت از اینترنت TD LTE و مودم‌های سیم کارتی مانند ایرانسل یا مبین نت و … بوده و از تکنولوژی متفاوتی برای انتقال دیتا بهره می‌برد.

انواع سرویس WILT و تفاوت آنها

این نوع پهنای باند خود شامل زیر مجموعه‌هایی نیز هست. انتخاب هر کدام از این سرویس‌ها بستگی به عوامل زیر دارد:

  • به سرعتی که مد نظر دارید (هرچه سرعت دانلود و یا آپلود بیشتری بخواهید، قیمت نهایی لینک بیشتر می‌شود. زیرا در این صورت باید از تجهیزات قوی‌تری استفاده شود.
  • کاربری‌تان از سرویس ای که می‌گیرید ( برای گیم، استفاده روزمره و مشاغل و …)
  • موقعیت مکانی شما (اینکه داخل یا خارج از محیط شهری هستید و اینکه فاصله شما از دکل‌های ارائه دهنده اینترنت ما چقدر است.)
  • بودجه‌ای که برای خرید سرویس هزینه می‌کنید ( شما این حق را دارید که به میزانی که هزینه می‌کنید، سرویسی با کیفیت و با سرعت کافی دریافت کنید.)

کارشناسان واحد رادیویی با توجه به فاکتورهایی که عنوان شد، بهترین سرویس را برای شما در نظر گرفته و پس از طی کردن مراحل اداری، نصب و پیاده‌سازی لینک شما آغاز می‌گردد.

ثبت درخواست اینترنت WILT

برای خرید اینترنت WILT یا هرکدام از سرویس‌های زیرمجموعه آن از طریق فرم ثبت نام آنی و یا تماس با شماره‌ درج شده اقدام کنید. فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.











    بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت وایرلس

    « بالاترین سرعت اینترنت در ایران مربوط به کدام شرکت است؟ پرسرعت ترین وای فای ایران چیست؟ پینگ پرسرعت ترین اینترنت ایران چند میلی ثانیه است؟ بهترین اپراتور اینترنت در ایران کدام است؟» این‌ها فقط بخشی از سوالاتی است که برای اغلب اشخاصی که قصد خرید یک اینترنت خوب را دارند، مطرح می‌شود.

    شرکت‌‌ های ارائه دهنده اینترنت در ایران مانند پیشگامان، آسیاتک، شاتل و … دارای مجوز fcp از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند. این شرکت‌ها در تمامی شهرها دارای نمایندگی‌های رسمی برای ارائه خدمات اینترنت می‌باشند. بنابراین تعدا شرکت‌هایی که خدمات اینترنت را ارائه می‌دهند، به خصوص در کلان شهرهایی مانند مشهد و یا تهران بسیار زیاد بوده و باعث سردرگمی افراد در هنگام خرید می‌شود.

    مهم‌ترین نکته ای که برای انتخاب بهترین اپراتور یا isp باید در نطر بگیرید، نحوه خدمات دهی، پشتیبانی، کیفیت لینک و تجهیزات است. در واقع یک مجموعه خدمات دهنده باید اینترنت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به کاربر خود عرضه کند. در نهایت پیشنهاد ما این است که اگر قصد خرید بهترین اینترنت در ایران را دارید، و احتمالا در انتخاب شرکت ارائه دهنده سردرگم شده اید، اینکار را به ما بسپارید.

    از آنجایی که امنیت پرداز دارای نمایندگی کشوری از چندین شرکت بزرگ دارای این مجوز می باشد، بهترین اینترنت وایرلس را به شما عرضه خواهد کرد. کارشناسان ما در امکان سنجی حضوری و یا طی تماس تلفنی و از طریق بررسی موقعیت مکانی شما با google map، بهترین اینترنت پرسرعت را با در نظر داشتن هزینه و سرعتی که می‌خواهید، از نزدیک‌ترین دکل به محل شما، راه اندازی خواهند کرد.

    چرا امنیت پرداز؟!

    تیم امنیت پرداز با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات اینترنت و شبکه، بهترین و پرسرعت‌ترین اینترنت وایرلس را در تمام شهرهای ایران مانند تهران، مشهد، شیراز، کرج، اصفهان ، اهواز با قیمت منصفانه، تجهیزات به روز و تضمین کیفیت لینک، در اختیار مشترکین عزیز قرار می‌دهد.

    پرسرعت ترین اینترنت ایران

    مزایا و معایب اینترنت WILT

    • با اینترنت وایرلس WILT می‌توانید سرعتی ۱۰ برابر اینترنت‌های دیگر دریافت کنید.
    • با خرید اینن نوع پهنای باند، شما یک اینترنت بدون قطعی، افت پهنای باند را تجربه خواهید کرد.
    • از طرفی اینترنت وایرلس WILT نیازی به نزدیک بودن به مراکز مخابراتی را ندارد. شما می‌توانید در هر جایی بدون نیاز حتی به آنتن موبایل هم یک اینترنت پرسرعت، قوی و پایدار دسترسی داشته باشید.
    • از طرفی سرعت دانلود و آپلود بالا نیز یکی دیگر از مزیت‌های اینترنت پرسرعت وایرلس (رادیویی) WILT است. این سرعت نوسان نخواهد داشت و نیازی نیست که برای دانلود یک فیلم یا بازی ساعت‌ها منتظر بمانید.
    • نصب و راه‌اندازی اینترنت WILT کمتر از ۴۸ ساعت زمان میبرد، بعد از نصب توسط تیم امنیت پرداز نیز شما به پشتیبانی همیشگی و دائمی دسترسی خواهید داشت.

    البته این نکته را در نظر داشته باشید که شاید هزینه اولیه این سرویس برای برخی مشترکین کمی بالا است. اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمام هزینه ای که می‌کنید بابت خرید تجهیز و ترافیک مصرفی است که به متعلق به خود شما بوده و در برابر کیفیتی که دریافت می‌کنید ناچیز است. به همین علت اینترنت وایرلس بهترین اینترنت در ایران نامیده می‌شود. با این وجود باز هم اگر یک اینترنت متوسط نیاز شما را برطرف می‌کند، می‌توانید اینترنت ADSL  یا اینترنت TD LTE را انتخاب کنید.

    سخن پایانی

    بهترین اینترنت در ایران، اینترنت وایرلس یا همان اینترنت رادیویی است. این اینترنت برای مصارف خانگی و سازمانی بهترین پیشنهاد محسوب می‌شود. بهترین اینترنت وایرلس امنیت پرداز که اینترنت وای ال تی wilt هست برای تمامی اشخاص، کسب و کارهای کوچک و بزرگ، صنایع، شرکت‌ها، مشاغل وابسته به اینترنت مانند گیمرها، تریدرها، استریمرها، یوتیوبرها، بلاگرها و کسانی که فعالیت‌هایی مانند آموزش آنلاین دارند، مناسب است.

    علاوه بر این برای افرادی که نیاز به یک اینترنت پرسرعت در منزل دارند، و حتی برای افرادی که در روستاها، شهرک‌ها و مناطقی دور از مرکز شهرها قرار دارند، اینترنت وایرلس، بهترین اینترنت و تنها گزینه است.

    برای دریافت سرویس WILT از طریق تماس با کارشناسان فروش با شماره‌ ۰۵۱۹۱۰۹۴۵۰۰ اقدام کنید. کارشناسان ما راهنمایی های لازم جهت دریافت این سرویس ها را به شما خواهند داد.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    5/5 - (15 votes)

    18 thoughts on “اینترنت وای ال تی (WILT) چیست؟ | قیمت، سرعت، تعرفه

    1. matin says:

      سلام
      این اینترنت نوسان پینگ چطور است و مناسب بازی‌های شوتر که پینگ پایین و پایداری بسیار مهم است،‌ است؟

      • مدیر سایت says:

        این اینترنت برای بازی مناسب است. اما اگر میخواهید اطلاعات دقیق‌تری داشته باشید، لطفا با همکاران ما در واحد فنی در ارتباط باشید، نام بازی‌های موردنظر خود را اعلام کنید، تا بتوانیم بهترین سرویس گیمینگ را با توجه به نیاز شما در اختیارتان قرار دهیم.

    2. شافق says:

      سلام و وقت بخیر من در روستایی هستک که آنتن موبایل گاهن ۴G و بیشتر H+ هست کدام مدل اینترنت برای من مناسبه؟

      • مدیر سایت says:

        سلام، بهتر است اینترنت wilt یا سرویس fd lte بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این سرویس‌ها و امکان سنجی با شماره مجموعه 91094500-051 تماس بگیرید.

    3. مینا says:

      سلام
      آیا روستای طاشکوییه در دهستان سبزدشت از شهر بافق در استان یزد

      پوشش میده وای ال تی

      • مدیر سایت says:

        سلام
        بله، اینترنت wilt در تمامی روستاها و حتی مناطق دور افتاده قابل استفاده هست.

    4. جواد says:

      سلام ،خیلی ممنون بابت توضیحات مفید تون،خواستم اینو بپرسم که اگه تو یه مجموعه بخواهیم استفاده کنیم میتونیم با بقیه به اشتراک بزاریم یا اینکه بهتره هر شخص جدا برای خودش تهیه کنه؟

      • مدیر سایت says:

        سلام، خواهش میکنم، خوشحالیم براتون مفید باشه.
        بله می‌تونید بدون افت کیفیت چندین نفر همزمان استفاده کنند.

      • مدیر سایت says:

        سلام، اینترنت wilt پس از نصب یک کابل به داخل محل کشیده می‌شود، آنجا برای استفاده به صورت wifi باید به یک اکسس پوینت وصل بشه.

      • مدیر سایت says:

        سلام، بله این نوع سرویس در روستاها و در مکان‌هایی که آنتن موبایل هم وجود ندارد پاسخ‌گو است.

    5. امیرمحمد says:

      میگم واقعا همه شهر ها جدی میگید مثلاً خوزستان هم که مرکز شهرش بزور 5g داره هم پشتیبانی میکنه

      • مدیر سایت says:

        سلام، بله پشتیبانی می‌کند.
        باز هم برای اطمینان بیشتر می‌تونید تماس بگیرید همکاران از روی نقشه محل دقیق شما رو بررسی کنند.

    6. payam says:

      این اینترنت برای تعداد کاربر بالا هم جواب میده ؟ یعنی اگه چندین نفر همزمان متصل شن سرعت کم نمیشه؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.