مشاوره و ثبت نام اینترنت پرسرعت در مشهد

جهت خرید بهترین اینترنت پرسرعت همین حالا با شماره‌های زیر تماس برقرار کنید. ما با توجه به نیاز و بودجه شما، بهترین اینترنت پرسرعت را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰ 021-91094483

اینترنت در مشهد توسط شرکت های سرویس دهنده اینترنت که مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را دارند؛ مانند آسیاتک، شاتل، مخابرات و… ارائه می شود. سرعت اینترنت در مشهد در بهترین حالت به جز در مواقعی که شبکه دچار اختلال و قطعی است، بین ۸ مگابیت بر ثانیه با اینترنت ثابت مشهد یعنی adsl تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه از طریق اینترنت رادیویی در مشهد است. البته این تفاوت سرعت دلایل دیگری نیز دارد؛ مانند نوع تجهیزات و سرویسی که شما خریداری کرده اید. که ما در ادامه این مقاله به طور مفصل به آن می پردازیم. همینطور طرح ها و تعرفه های پرسرعت ترین اینترنت را به تفکیک هر منطقه در مشهد برای شما گرد آوری کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

در این مطلب خواهید خواند: نمایش

بهترین اینترنت در مشهد کدام است ؟

وضعیت اینترنت در مشهد با توجه به هر منطقه متفاوت است. اگر به دنبال پرسرعت ترین اینترنت در مشهد هستید بهتر است فقط به اینترنت رادیویی فکر کنید. بر خلاف تصور عموم افراد اینترنت رادیویی فقط مختص سازمان ها و کارخانجات نیست بلکه برای منازل و حتی کسب و کارهای کوچک نیز قابل اجرا است. به همین دلیل تقاضا برای این نوع سرویس روز به روز در حال افزایش است.

  • سرعت اینترنت رادیویی در مشهد (پهنای باند اشتراکی) : بین ۲۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه
  • سرعت اینترنت رادیویی در مشهد (پهنای باند اختصاصی) : بین ۱۰ تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه

از مزایای اینترنت رادیویی علاوه بر سرعت آپلود و دانلود بالا، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • عدم نیاز به خط تلفن و سیم کارت
  • قابل ارائه در محل هایی که آنتن موبایل وجود ندارد
  • قیمت مناسب ترافیک و تجهیزات نسبت به دیگر اینترنت‌ها
  • پایداری پهنای باند و پینگ تایم پایین
  • راه اندازی سریع سرویس و پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • امکان اختصاص پهنای باند به میزان درخواستی کاربر
اینترنت رادیویی در مشهد

یک نمونه از دکل‌های پاپ سایت

برای دریافت این سرویس می بایست از یک کارشناس خبره استفاده کنید. فرقی ندارد که شما یک فرد عادی یا حتی مدیر و متخصص باشید. این سرویس باید را از شخصی یا شرکتی دریافت کنید که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد وگرنه ممکن است متحمل ضرر شوید، و مطمئنا برای هیچ کس خوشایند نیست که هم وقت و هم هزینه خود را از دست بدهد.

قیمت اینترنت رادیویی در مشهد چقدر است؟

برای راه اندازی این نوع اینترنت به تجهیزات رادیویی، کابل شبکه و یک دستگاه اکسس پوینت نیاز است. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی راه اندازی اینترنت رادیویی پیشنهاد می‌کنیم پادکست اینترنت رادیویی را در اینستاگرام ما به آدرس زیر را بشنوید.

ما را با آدرس spardaz.ir در اینستاگرام دنبال کنید

قیمت اینترنت وایرلس(رادیویی) با توجه به ۲ فاکتور موقعیت شما در شهر مشهد و همچنین میزان سرعت درخواستی شما، متفاوت است. به طوری‌که حدود قیمتی نصب و راه‌اندازی اینترنت رادیویی در مشهد بین ۹,۴۵۰,۰۰۰ تومان تا ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد. برای درک بهتر این موضوع می توانید نگاهی به جدول زیر بیاندازید. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که با توجه به نوسانات دلار احتمال اینکه قیمت تجهیزات تغییر پیدا کند، وجود دارد. لذا برای دریافت قیمت به روز بهتر است با ما در ارتباط باشید.

جدول قیمت اینترنت رادیویی در مشهد (اینترنت وایرلس)

نرخ قیمت در این جدول به “ تومان ” می باشد.

در قیمت‌های نهایی اعلام شده جدول زیر؛ قیمت تجهیز رادیویی، کابل شبکه، هزینه نصب و سرویس اولیه نیز در نظر گرفته شده است. هزینه اعلام شده در این جدول در ۹۰ درصد موارد درست است و ۱۰ درصد دیگر به شرایط محیطی بستگی دارد، که با امکان سنجی حضوری توسط کارشناسان امنیت پرداز هزینه نهایی دقیق به شما اعلام می گردد.

تعرفه اینترنت پر سرعت در مشهد

پس از راه اندازی اینترنت رادیویی (یا حتی اینترنت td-lte) نوبت آن است که طرح (تعرفه) خود را از انتخاب کنید. برای مشاهده تعرفه اینترنت پرسرعت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاهده تعرفه اینترنت پرسرعت در مشهد

پس از اینکه مراحل ثبت نام شما تمام شد، شما قادر خواهید بود با وارد شدن به پنل کاربری خود در سایت پیشگامان یا آسیاتک، هر کدام از تعرفه‌ها را که دوست داشتید خریداری کرده یا اصلاح کنید. حتی می توانید برای دریافت طرح‌های اینترنت پیشگامان یا آسیاتک با ما تماس بگیرید یا با ارسال یک پیام در واتس اپ به شماره ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴ کارشناسان ما تعرفه مورد نیازتان را برایتان ارسال می‌کنند.


اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره اینترنت پرسرعت به خصوص در شهر مشهد بدست بیاورید، ادامه مطلب را از دست ندهید. در این قسمت انواع اینترنت به تفکیک سرعت، اسامی تمام سرویس دهندگان، مقایسه مزایا و معایب هر نوع سرویس، سوالات متداول شما و … آورده شده است.

اینترنت پرسرعت چیست؟

اینترنت مجموعه ای از شبکه های کامیپوتری به هم پیوسته است که طبق پروتکل TCP/IP با هم درارتباط هستند. سه مفهوم در تعریف اینترنت وجود دارد.

  • حجم : میزان ترافیک اینترنت شامل دانلود و آپلود بوده که واحد محاسبه ی آن مگابایت است.
  • سرعت : سرعت دریافت و ارسال اطلاعات در هر ثانیه است که واحد محاسبه ی آن مگابیت بر ثانیه می باشد.
  • پایداری : به میزان کیفیت، عدم قطعی و به طور کلی عدم اختلال در سرویس اینترنت به هنگام تبادل اطلاعات گفته می شود.

سرعت اینترنت خوب چقدر است؟

اینترنت پرسرعت، می‌بایست سرعت کافی را برای انجام کارهای روزانه و فعالیت‌های آنلاین فراهم سازد. معرفی یک عدد دقیق به عنوان معیاری برای سرعت اینترنت با توجه به ۲ فاکتور تجهیزات و موقعیت جغرافیایی، کار آسانی نیست. برای مثال میزان پهنای باند دریافتی از طریق تجهیزات رادیویی با مودم های TD-LTE متفاوت است. یا اینکه بستر اینترنت بر روی کابل قوی‌تر از وایرلس است. طبق دومین فاکتور سرعت اینترنت با توجه به زیرساخت‌های هر کشوری متغیر است.

برای مثال طبق آخرین آمار منتشر شده در فوریه ۲۰۲۳ در وب سایت SpeedTest رتبه یک تا پنج اینترنت ثابت در جهان به ترتیب به سنگاپور(۲۳۷.۱۵)، چین(۲۲۶.۷۷)، موناکو(۲۲۶.۰۳)، شیلی(۲۲۴.۴۴) و امارات متحده عربی(۲۱۹.۴۷) تعلق دارد. از طرفی بیشترین سرعت اینترنت همراه را نیز به ترتیب به امارات متحده عربی(۱۷۹.۶۱) و قطر(۱۶۰.۳۳) دارد.

بهترین سرعت اینترنت در ایران چند مگ است ؟

در ایران پهنای باند با سرعت ۸ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه توسط سرویس دهنده‌های اینترنت ارائه می شود. بدین ترتیب می توان گفت سرعت ۳۰-۱۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت قابل قبولی برای انجام کارهای روزمره و حتی فعالیت های سازمانی است. در این میان خوشبحتانه رقابت میان ارائه کنندگان باعث شده است که با وجود سرعت های بالا قیمت ها همچنان پایین و مقرون به صرفه بماند.

انواع اینترنت پرسرعت در مشهد

اینترنت پرسرعت چی خوبه ؟ همینطور که پیش تر گفته شد سرعت اینترنت در مشهد در نقاط مختلف متفاوت است. اما در این قسمت ابتدا به روش های دریافت پهنای باند اینترنت می پردازیم. در واقع برای اتصال به اینترنت روش های مختلفی وجود دارد. که هر کدام دارای نقاط قوت و ضعفی هستند که آنها را از هم متمایز می کند. در ادامه به طور خلاصه به هریک از این روش ها می پردازیم:

1- اینترنت adsl در مشهد

اینترنت ثابت مشهد از طریق فناوری DSL ارائه می‌گردد. دو نمونه از معروفترین این تکنولوژی ADSL، VDSL می باشد. Adsl (ای دی اس ال ) مخفف خط مشترک نامتقارن دیجیتال است. این فناوری از طریق خطوط تلفن بر روی خطوط مسی پیاده سازی می شود. سرعت adsl در مشهد از ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه است. این سرویس اینترنت بر روی بستر مخابراتی کشور قرار دارد، اما تمامی خدمات دهندگان اینترنت قابلیت ارائه این سرویس را دارند. البته سرعت پایین اینترنت adsl در مشهد از محبوبیت آن کم کرده است.

2- اینترنت vdsl مشهد

VDSL مخفف خط مشترک دیجیتال با نرخ بسیار بالا است. این فناوری از همان خط مشترک دیجیتال برای انتقال سیگنال اینترنت استفاده می کند. این فناوری جدیدتر از adsl بوده و تفاوت فاحش آن با adsl در میزان پهنای باند است. به طوریکه سرعت vdsl در مشهد بین ۱۰ الی ۸۰ مگابیت بر ثانیه می باشد این اختلاف سرعت بیشتر به مسافت بین محل دریافت این اینترنت از مرکز مخابراتی می باشد.

3- اینترنت ftth مشهد (فیبر نوری)

نسل دیگر از اینترنت پرسرعت بر روی کابل، تکنولوژی FTTH است که از فیبرنوری در ارتباط استفاده می‌کند و جایگزین نسل قدیمی خطوط مسی شده است. اما بالا بودن هزینه راه اندازی اینترنت فیبر نوری در مشهد که در برخی مواقع به ۶۰ میلیون تومان نیز می‌رسد، برای اشخاص و یا شرکت‌های متوسط و بعضا بزرگ هم مناسب نمی‌باشد. 

4- اینترنت رادیویی در مشهد (بی سیم یا وایرلس)

اینترنت بی سیم ارائه پهنای باند بر روی امواج رادیویی است. اینترنت رادیویی در مشهد پرسرعت ترین و مناسب ترین اینترنت قابل دسترس می باشد. سرعت اینترنت وایرلس در مشهد بین ۲۰ تا ۲۰۰۰ مگابیت برثانیه می باشد که با توجه به محل شما و نوع تجهیزات سرعت این اینترنت در بازه ای بالا قرار می گیرد. اینترنت بی سیم در حال حاضر به روزترین سرویس اینترنت در کل کشور محسوب می شود.

امنیت پرداز با همکاری اپراتورهای بزرگ اینترنت در ایران همچون شاتل و آسیاتک و پیشگامان این سرویس ها را با بالاترین سرعت و بیشترین کیفیت به تمام همشهریان عزیز ارائه می دهد.

5- اینترنت TD-LTE در مشهد

اینترنت td lte در مشهد  بر روی سیم کارت و از طریق مودم های td lte ارائه می شود و با استفاده از دکل های BTS ارتباط شما با اینترنت برقرار می شود. از معایب این سرویس قیمت بالای حجم آن است. اما خب مزایایی هم دارد از جمله سرعت آن. سرعت اینترنت td lte در مشهد بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه با توجه به نوع مودم و فاصله شما با دکل های bts می باشد.

این سرویس در صورتی که شرایط دریافت اینترنت رادیویی را ندارید برای شما بهترین گزینه است. شما همچنین می توانید برای خرید مودم های td lte با قیمت مناسب با ما در تماس باشید.

6- اینترنت 5g در مشهد

این اینترنت همچون اینترنت رادیویی از سرعت بالایی برخوردار است. اما در مشهد و ایران هنوز در حال پیاده سازی می باشد. همچنین قیمت تجهیزات و سرویس های این نوع اینترنت نامشخص است.

شما می توانید در صورت نیاز به اینترنت رادیویی در مشهد با واحد پشتیبانی امنیت پرداز از طریق شماره های 91094500-051 یا 91094483-021 تماس گرفته و تقاضای امکان سنجی غیرحضوری و یا حضوری خود را ثبت کنید.


در ادامه برخی از محبوب ترین شرکت های ارائه دهند اینترنت در مشهد را به طور خلاصه بررسی می کنیم. البته شرکت های دیگری هم وجود دارند اما چون موضوع مقاله ما اینترنت در مشهد است سعی داریم بیشتر به اپراتورهایی بپردازیم که در این شهر فعالیت گسترده تری دارند.

این Providerها غیر از اینترنت خدماتی دیگری مثل ویپ، میزبانی هاست، انواع خدمات روی سیم کارت و … نیز دارند اما موضوع بحث ما اینترنت است بنابراین به آنها در این مقاله پرداخته نمی شود.

شركت‌ های ارائه دهنده اینترنت در مشهد

در ایران چندین شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت که دارای مجوز fcp یا Servco از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند وجود دارد، که همه ی ما اکثر آنها را میشناسیم یا حداقل اسم آنها به گوشمان خورده است. این شرکت‌ها با زیرساخت‌های متفاوت انتقال سرویس اینترنت را ممکن می کنند.

پیشگامان در مشهد

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات فعاليت خود را از سال ۱۳۸۲ در حوزه ارائه دهندگان سرویس اینترنت شروع کرد و در حال حاضر با همکاری اپراتورهای همراه به طور کلی در حال ارائه بهترین خدمات اینترنت در مشهد می باشد. تاکنون طبق نظرسنجی های ما و رضایت مشتریان، پیشگامان در مشهد توانسته است، بهترین اینترنت های خانگی و سازمانی در مشهد را از حداقل سرعت ۲۰ تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه ارائه دهد.

آسیاتک در مشهد

شرکت انتقال داده های آسیاتک از سال ۸۷ با ارائه سرویس Adsl کار خود را آغاز کرد. امروزه آسیاتک در مشهد چندین نماینده دارد. اما نکته مهم اینجاست که از لحاظ قیمت سرویس و تعرفه فرقی ندارد که شما از کدام نماینده اینترنت را دریافت می کنید، اما از لحاظ اجرای فنی کار و تجربه کاری مهم است که کار خود را به چه کسی می سپارید. آسیاتک مانند همه ی سرویس دهندگان دیگر خدمات اینترنتی مانند فروش adsl، وایرلس یا (OWA)، TD-LTE و… را دارد.

شاتل در مشهد

شرکت‌ شاتل، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با کسب مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط با اینترنت Dial up شروع کرد و امروز این شرکت در مشهد تنها یک نمایندگی بیشتر ندارد. شرکت شاتل در مشهد خدمات سازمانی همچون پهنای باند اختصاصی، خطوط Sip را با بهترین کیفیت ارائه میدهد. این مجموعه نیز دارای پایین ترین قیمت و بیشترین کیفیت در مشهد است .سرعت اینترنت با پهنای باند اختصاصی شاتل از ۵ تا ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

مخابرات در مشهد

شرکت مخابرات استان خراسان رضوی در شهر مشهد با نصب چند تلفن در سال 1298 مورد بهره برداری قرار گرفت و تا کنون نیز در همین حوزه در حال خدمت رسانی به مشهدیان عزیز می باشد. امروزه شرکت مخابرات مشهد بیشتر در حوزه DSL و FTTH مشغول به فعالیت می باشد.

صبانت در مشهد

شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا با نام تجاری صبانت، در سال 1382 آغاز به کار کرد. این شرکت در نخستین مرحله، اقدام به ایجاد بستری برای ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات باند پهن (Broadband) در سراسر کشور نمود. سرعت ارائه شده توسط صبانت حداکثر ۱۶ مگابیت بر ثانیه است. که ممکن است پاسخ گوی نیاز این روزهای افراد نباشد.

ثبت نام اینترنت پرسرعت

برای خرید اینترنت پرسرعت از طریق فرم ثبت نام آنی و یا تماس با شماره‌ درج شده اقدام کنید. فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.

051-91094500











    چه عواملی باعث افزایش یا کاهش سرعت اینترنت می‌شوند ؟

    پس از آن که شما با نوع اینترنت خود آشنا شده اید و با توجه به نیاز خود اینترنت مناسب خود را انتخاب کرده اید. حالا نوبت به آشنایی با عوامل افزایش یا کاهش سرعت اینترنت یا حتی قطعی و اختلال سرعت اینترنت است . همه ی ما روزانه این سوالات را می شنویم یا خودمان از دیگران می پرسیم چه در محل کار چه در منزل؛ برای مثال : چرا اینترنت مشهد ضعیفه؟ اینترنت مشهد کی وصل میشه؟ علت اختلال اینترنت امروز چیه؟ قطعی اینترنت در مشهد

    در واقع چنانچه اختلال و قطعی اینترنت به صورت سراسری نباشد. باید نگاهی به سرعت اینترنت مان، هزینه ای که برای آن پرداخت کردیم، نوع سرویسی که گرفتیم بیاندازیم. بنابراین می توان دلایل افزایش سرعت و یا کندی و اختلال اینترنت در مشهد را یکی از موارد زیر دانست :

    عوامل کاهش سرعت در اینترنت ADSL

    • دوری فاصله محل دریافت اینترنت Adsl از مرکز مخابرات : به عنوان مثال در مسافت های بالای ۲ کیلومتر از مرکز مخابراتی احتمال افت سرعت وجود دارد
    • وجود مشکل در سیم کشی بین مرکز مخابراتی تا منزل یا محل کار شما
    • وجود مشکل در سیم کشی از درب منزل تا محل اتصال مودم به خط تلفن
    • وجود مشکل در تجهیزات شرکت ارائه دهنده اینترنت

    عوامل افزایش سرعت در اینترنت ADSL

    • نزدیک بودن منزل یا محل کار شما به مرکز مخابرات منطقه
    • عدم وجود مشکل در سیم کشی
    • پیکربندی صحیح مودم

    عوامل کاهش سرعت در اینترنت TD-LTE

    • دوری شما از دکل BTS
    • عدم انتخاب صحیح مودم مناسب با توجه به در نظر گرفتن مسافت شما تا دکل
    • وجود مشکل در تجهیزات شرکت ارائه دهنده اینترنت
    • وجود مشکل در سیم کارت

    عوامل افزایش سرعت در اینترنت TD-LTE

    • نزدیکی شما به دکل BTS
    • انتخاب صحیح مودم مناسب با توجه به درنظر گرفتن مسافت شما تا دکل BTS

    عوامل کاهش سرعت در اینترنت وایرلس

    • دوری شما از نزدیکترین دکل ارتباط رادیویی
    • عدم انتخاب درست تجهیزات وایرلس برای اینترنت رادیویی با توجه به مسافت محل شما تا دکل شرکت ارائه دهند ه اینترنت
    • وجود مشکل در تجهیزات شرکت ارائه دهند اینترنت

    عوامل افزایش سرعت در اینترنت وایرلس

    • انتخاب صحیح تجهیزات
    • انتخاب صحیح شرکت ارائه دهنده اینترنت در منطقه

    سوالات متداول اینترنت پرسرعت

    در این بخش به پرتکرارترین سوالات شما در حوزه اینترنت پرسرعت پاسخ می دهیم.

    بهترین اینترنت برای بازی آنلاین چیست ؟

    بهترین اینترنت برای گیم و استریم، اینترنتی است که پینگ تایم پایینی داشته باشد. اصولا گیمرها برای اینکه ارتباط سریعتری با سرورهای شرکت های سازنده بازی داشته باشند نیاز به یک اینترنت با پینگ تایم پایین دارند. از نظر کارشناسان امنیت پرداز اینترنت رادیویی دارای پایین تر پینگ تایم نسبت به اینترنت های دیگر است.

    بهترین اینترنت برای ترید چیست ؟

    اینترنتی که دارای پینگ، سرعت و پایداری بالایی باشد مناسب ترید است که اینترنت رادیویی در این خصوص بهترین گزینه است.

    بهترین اینترنت برای ماینرها چیست ؟

    اینترنتی که دارای پایداری بالایی باشد مناسب ماین کردن است که اینترنت TD-LTE یا لینک رادیویی جز این دسته هستند.

    بهترین پینگ ایران چند است ؟

    پایین ترین پینگ تایم در اینترنت ها فقط مخصوص لینک رادیویی بین ۳۵ تا ۴۵ میلی ثانیه (ms) است.

    بهترین اینترنت خانگی در مشهد کدام است ؟

    اینترنت‌های ADSL، TD-LTE و رادیویی هر سه می‌توانند بهترین اینترنت برای مصرف خانگی باشند. اما اینکه کدامیک برای شما مناسب‌تر است را نیاز و کاربری شما مشخص می‌کند.

    برای خرید وای فای مشهد چگونه باید اقدام کنم؟

    اگر به دنبال یک وای فای پرسرعت برای منزل یا محیط کار خود هستید، می‌بایست ابتدا نوع پهنای باند خود را انتخاب کنید که شامل adsl، td lte و رادیویی است. زیرا تمامی این سرویس‌ها به صورت وای فای قابل ارائه در محیط هستند. اما اگر به دنبال وای فای برای خانه هستید بهتر است نگاهی به سرویس اینترنت adsl در مشهد  بیندازید.

    آیا اینترنت ماهواره ای در ایران (استارلینک) وجود دارد ؟

    اینترنت استارلینک در حال حاضر پوشش و مجوزی برای ارائه در ایران ندارد. بنابراین بهتر است از اینترنت رادیویی که دارای کمترین نرخ قطعی در شبکه می باشد برای انجام امورات خود استفاده کنید.

    سرعت واقعی اینترنت چیست ؟

    اگر سرویس اینترنتی که خریداری می کنید شامل “حداکثر سرعت” 100 مگابیت بر ثانیه باشد، در صورت استفاده از اتصال Wi-Fi و اتصال چندین دستگاه، احتمالاً سرعت واقعی شما کمتر خواهد شد.

    چگونه تست سرعت اینترنت بگیریم ؟

    شما می توانید برای تست سرعت اینترنت و سنجش میزان آپلود و دانلود به سایت speedtest.net مراجعه کنید. در حال حاضر این سایت معتبر ترین سایت برای سنجش سرعت اینترنت می باشد. وقتی وارد صفحه اول شدید کمی صبر کنید تا اپراتور و لوکیشن شما در پایین دکمه GO ظاهر شود. سپس روی این دکمه کلیک کنید. پس از چند ثانیه پینگ تایم بر حسب Ms (میلی ثانیه) و میزان آپلود و دانلود نت شما بر حسب Mbps (مگابیت بر ثانیه) نمایان می شود. چگونه تست سرعت اینترنت بگیریم ؟

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    4.9/5 - (82 votes)

    42 thoughts on “اینترنت در مشهد | جدول قیمت ۱۴۰۳ + ۳ نوع اینترنت پرسرعت

      • مدیر سایت says:

        سلام
        تمامی سرویس‌های اینترنت پرسرعت ما رو در اون منطقه می‌تونید دریافت کنید.

    1. امیرعلی شجاع says:

      سلام خدمت مدیر
      آقا مرکز مخابراتی ما امام خمینیه
      کدوم سرویس دهنده کیفیت بالاتری داره تو این محله محله مون هم خواجه ربیعه

      • مدیر سایت says:

        سلام، لطفا با شماره 91094500-051 تماس بگیرید، شماره تماس ثابتتون رو بدید به همکاران، تا چک بشه که بهترین سرویس دهنده براتون کدوم هست.

    2. مشترک ناراضی صبا نت says:

      هر شرکتی میخواید بگیرید فقط سمت صبا نت نرید که نه جوابگویی درستی میکنند و نه رفتار درستی دارند اصلا هم خدمات پشتیانی براشون مهم نیست . فقط پول رو که گرفتن دیگه میرن هر وقت تونستن میان سمتتون.

    3. محمد اکبری says:

      سلام من پنجتن ۸۵ زندگی میکنم و کارم جوریه که سرعت نت برام خیلی مهمه.چه نوع اینترنت یا اپراتور رو انتخاب کنم که سرعت داشته باشه؟

      • مدیر سایت says:

        سلام، اینترنت‌‌‌های رادیویی امنیت پرداز در حال حاضر پرسرعت‌ترین اینترنت در شهر مشهد هستند.
        برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    4. javad eshaghi says:

      سلام. من جواد اسحاقی هستم از مشهد. آیا شما مودم vdsl برای دارید؟ آیا با مودم vdsl میتوان اینترنت را تا مسافت ۳ کیلومتر فرستاد؟ یا باید فقط اینترنت رادیو وایرلس بگیرم ؟

      • مدیر سایت says:

        سلام، اینترنت vdsl برای تمامی مناطق قابل ارائه نیست. اما اینترنت رادیویی (وایرلس) در تمامی مناطق تحت پوشش بوده و بیشترین مسافت و سرعت را پیشتبانی می‌کند.

    5. ایمان says:

      سلام نزدیک حرم مطهر
      میدان طبرسی
      برای مهمانپذیر با ۱۵ تا اتاق میخوام رادیویی نصب کنم ارزانترینش چنده

      • مدیر سایت says:

        سلام
        برای مهمانپذیر با این تعداد اتاق بهتر است از ۷ میلیون تومان به بالا هزینه کنید تا سرعت عالی داشته باشید.
        برای مشاوره بیشتر با شماره ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ تماس بگیرید.

      • مدیر سایت says:

        سلام، بستگی دارد شما به چه سرعتی نیاز داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای راهنمایی دقیق با شماره ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴ یا ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ تماس بگیرید.

    6. سید هادی حسینی says:

      سلام وقت بخیر
      میخاستم بدونم تو منطقه بلوار مفتح شرقی میشه اینترنت پوینت تو پوینت راه اندازی کرد؟

      • مدیر سایت says:

        سلام وقت بخیر
        بله در اون منطقه امکان ارائه سرویس ۵۰ و ۱۰۰ مگابیت وجود دارد.
        لطفا برای راهنمایی در این خصوص با شماره ۰۵۱۹۱۰۱۰۲۵۳ و یا شماره ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴ در ارتباط باشید.

    7. 87 says:

      سلام ببخشید من در منطقه سناباد (بخش گلچهره هستم) سرویس شاتل رو استفاده کردم ولی خیلی بده بود شما چه سرویسی رو پیشنهاد میدین؟

      • مدیر سایت says:

        سلام
        لطفا نوع سرویس اینترنت مدنظرتون رو اعلام کنید، چون با توجه به نوع اینترنت خدمات توی اون منطقه متفاوت است به شما پیشنهاد میکنیم برای دریافت راهنمایی بیشتر با دفتر مشهد امنیت پرداز به شماره 05191010253 و یا شماره 09999897034 در ارتباط باشید.

      • مدیر سایت says:

        سلام
        نوع اینترنت را می بایست مشخص نمایید برای راهنمایی بیشتر به شما پیشنهاد میکنیم با شماره های 051391010253 دفتر مشهد امنیت پرداز و یا شماره 09999897034 در ارتباط باشید.

    8. جهانی says:

      از نظر شما برای منطقه کوثر شمالی مشهد کدوم اینترنت رادیویی رو بگیرم بهتره چون کار من فقط با یوتیوب هست دنبال کیفیت خوبم

      • مدیر سایت says:

        سلام
        با توجه به نزدیک بودن محل شما یه یکی از دکل های ارتباطی امنیت پرداز پس از امکان سنجی احتمالا هم اینترنت رادیویی مولتی پوینت و هم وایرلس پوینت تو پوینت برای شما قابل استفاده خواهد بود، ضمن اینکه برای یوتیوب بهتر است سرعت دانلود و آپلود شما حداقل 15 مگ باشد تا در بارگذاری و مشاهده ویدئوهای با کیفیت بالا دچار مشکلی نشوید. در صورت نیاز برای مشاوره و خرید می توانید با شماره های 05191010253 و یا 09999897034 در ارتباط باشید.

    9. حامد says:

      من tdlte ایرانسل دارم و در محدوده خیابان بهشت احمداباد هستم. جدیدا قطع و وصل زیادی دارم. چون کلاس انلاین خارج از کشور شرکت میکنم احتیاج به اینترنت پرسرعت و پایدار دارم
      به نظر شما چکار میتونم بکنم

      • مدیر سایت says:

        سلام
        توی محدوده بهشت معمولا BTS ها شلوغ هستند به شما پیشنهاد میکنیم از اینترنت رادیویی استفاده کنید زیرا پایداری بیشتری نسبت به اینترنت TDLTE دارند لطفا برای راهنمایی بیشتر با شماره های 09999897034 – 05191010253 تماس بگیرید.

    10. فروغ says:

      سلام وقت بخیر – من برای خونه اینترنت شاتل استفاده می کردم اما خب راضی نبودم و میخوام شرکت دیگه ای رو انتخاب کنم . ممنون میشم اگر پیشنهادتون رو بفرمایید. محدوده بلوار قاضی طباطبایی هستم.

      • مدیر سایت says:

        سلام
        بستگی داره شما از چه نوع اینترنتی استفاده میکنید، آسیاتک و پیشگامان هم می توانند سرعت قابل قبولی به شما بدهند، اما نکته مهم نوع اینترنتی است که از این شرکت ها دریافت می کنید لطفا برای راهنمایی بیشتر با شماره های 09999897034 – 05191010253 تماس بگیرید تا همکاران ما بهترین راهکار را به شما پیشنهاد بدهند.

    11. مهران says:

      با سلام. من سالهاست که از شاتل استفاده میکنم. ولی اخیرا خیلی زیاد گرون کرده. و حجم فروشیش هم با محدودیت زمان شده. عملا توهینه به شعور مصرف کننده. میخواستم ببینم چه شرکتی رو پیشنهاد میدین که بتونه برام مثل سرعت شاتل خوب باشه و قیمت مناسب داشته باشه. ینی چه شرکتی هست که در حد شاتل خوب باشه.چون از بابت سرعت شاتل واقعا خوب بود

      • مدیر سایت says:

        سلام
        افزایش نرخ اینترنت تقریبا در تمامی شرکت ها اعمال شده است اما برای پاسخ دقیق تر باید بدانیم که شما از چه نوع اینترنتی استفاده می کنید. ( ADSL -TD-LTE-Wireless) بنابراین پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره 09999897034 تماس بگیرید تا همکاران ما به صورت رایگان به شما مشاوره بدهند.

      • مدیر سایت says:

        سلام
        اینترنت رادیویی به صورت point to point رو دریافت کنید، چون پایین ترین پینگ تایم و بالاترین سرعت رو در مشهد به شما میده.
        در انتها شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های 09999897034 – 05191010253 با ما در ارتباط باشید.

    12. ناشناس says:

      ما یک مجتمع در بلوار سجاد داریم با حدود 10 واحد کدوم اینترنت رو بگیریم که همه واحد ها بتونن استفاده کنند

      • مدیر سایت says:

        سلام در حال حاضر پایین ترین پینگ تایم با سرورهای داخل مشهد بین 1 و 2 میلی ثانیه و سرورهای خارجی همچون گوگل 40 تا 55 میلی ثانیه می باشد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.