مودم adsl2+ n 300

ADSL SERVICE

خرید اینترنت تلفن ثابت

اینترنت تلفن ثابت ADSL با تعرفه ترافیک ارزان ‌قیمت، نصب آسان و سریع توانسته است، تمامی نیاز‌های کاربران خانگی را برطرف کند.

خرید و ثبت نام تعرفه

خرید اینترنت تلفن ثابت یا همان سرویس ADSL یکی از بهترین تصمیمات برای داشتن یک اینترنت مقرون به صرفه است. اینترنت تلفن ثابت adsl یکی از پرطرفدارترین سرویس های اینترنت خانگی است که بیشتر افراد تجربه استفاده از آن را داشته‌اند. در واقع این روزها زندگی روزمره ما و هر کسب و کاری را در نظر بگیرید به نوعی وابسته به اینترنت است. آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که می توانید در خانه و محل کار به اینترنت تلفن ثابت ارزان با سرعت مناسب دسترسی داشته باشید و حتی کسب و کار خود را با آن مدیریت کنید؟ طریقه خرید اینترنت تلفن ثابت برای کاربران مختلف چگونه است؟ تعرفه آن چقدر است؟ مراحل ثبت نام و راه اندازی اینترنت تلفن ثابت یا همان سرویس adsl چقدر طول می‌کشد؟

برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

اینترنت تلفن ثابت چیست؟

همه ما اینترنت تلفن ثابت را با اسم اینترنت ADSL می شناسیم. خرید اینترنت تلفن ثابت در گذشته تنها از طریق شرکت مخابرات امکان‌پذیر بود اما امروزه بیشتر شرکت‌ها سرویس‌های اختصاصی خود را با سرعت‌ بیشتر و پایداری بالاتر برای تلفن ثابت ارائه می‌کنند.

از گذشته تا به امروز، مقرون به صرفه بودن سرویس های اینترنت حرف اول را در بازار شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت می‌زند. از این رو اینترنت adsl توانسته با قیمت پایین تعرفه، همانند گذشته محبوبیت خود را حفظ کند.

از طرف دیگر درست است که اینترنت تلفن ثابت، سرعت بالایی ندارد، اما عموما تعداد کمتری از افراد که به اینترنت فوق پرسرعت مانند اینترنت وایرلس رادیویی نیاز دارند و طیف گسترده ای از اشخاص تنها برای استفاده روزمره به اینترنت نیاز داشته و با خرید اینترنت وای فای تلفن ثابت می توانند نیاز خود را برطرف کنند.

خرید اینترنت تلفن ثابت چگونه است؟

مزیت خرید بسته اینترنت وای فای خانگی از امنیت پرداز تضمین سرعت اینترنت و پوشش دهی آن است. این شرکت نماینده رسمی چندین fcp در سطح کشور است که با داشتن زیر ساخت های لازم، به عنوان یکی از برترین ارائه کنندگان اینترنت adsl و به همراه مودم‌ شناخته شده است.

051-91094500 021-91094483

ویژگی‌های اینترنت تلفن ثابت

مشتریان اصلی خرید اینترنت تلفن ثابت کاربران خانگی و کسب و کارهای کوچک هستند. مهم‌ترین ویژگی‌های اینترنت تلفن ثابت یا همان سرویس ADSL خانگی به شرح زیر است:

  • سرعت دانلود : ۱تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه
  • سرعت آپلود: ۰.۵ تا ۱ مگابیت بر ثانیه
  • پینگ تایم: ۶۰ تا ۷۰ میلی ثانیه
  • مسافت تحت پوشش: ۲ کیلومتر از مرکز مخابراتی

نحوه خرید اینترنت تلفن ثابت

برای خرید اینترنت تلفن ثابت از طریق فرم ثبت نام آنی و یا تماس با شماره‌ درج شده اقدام کنید. فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.

051-91094500











    services

    سرویس‌های ارائه شده اینترنت تلفن ثابت

    سرویس اینترنت adsl با سرعت ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه

    نسل بعدی اینترنت adsl با پروتکل‌های متفاوت و سرعت بالاتر

    آخرین نسل اینترنت adsl با سرعت تا ۲۴ مگابیت بر ثانیه

    سرویس‌های اینترنت تلفن ثابت قابل ارائه توسط امنیت پرداز شامل اینترنت adsl، اینترنت adsl2، اینترنت adsl2+ می باشد. انتخاب نوع سرویس باید بر اساس فاکتورهای مهمی از قبیل زیر ساخت های لازم، پوشش دهی خط تلفن و کاربری شما و … انجام شود. امنیت پرداز علاوه بر نصب و راه اندازی سرویس اینترنت تلفن ثابت (ADSL)، مدل های مختلف مودم را نیز عرضه می کند.

    مشاهده ویدیو‌های بیشتر

    تعرفه ترافیک اینترنت تلفن ثابت

    ترافیک اینترنت تلفن ثابت، ارزان‌ترین تعرفه را در بین انواع دیگر اینترنت‌های پرسرعت دارد. قیمت هر گیگ حجم اینترنت تلفن ثابت از ۴۰۰ تومان تا ۲۰۰۰ هزار تومان است. برای مشاهده تعرفه اینترنت تلفن ثابت adsl که توسط امنیت پرداز ارائه می‌شود نگاهی به لینک زیر بیاندازید.

    تعرفه اینترنت تلفن ثابت در سال ۱۴۰۳

    مراحل ثبت نام و راه اندازی اینترنت تلفن ثابت

    خرید مودم ADSL با کمترین قیمت

    شما می‌توانید پس از ثبت نام در صورت نیاز برای انتخاب مودم adsl با قیمت مناسب ویژه کاربران ADSL از کارشناسان این مجموعه مشاوره دریافت کنید.

    خرید مودم ADSL

    تخفیف ویژه

    مزایا و معایب اینترنت روی خط تلفن ثابت

    خوشبختانه مزایای خرید اینترنت تلفن ثابت بیشتر از معایب آن است. تنها عیب این سرویس سرعت نه‌ چندان بالای آن است، که کامل بستگی به کاربری افراد دارد. برای مثال اینترنت adsl برای کاربر خانگی و یا کسب و کارهای کوچک بهترین گزینه است. اگر نیاز به اینترنت پرسرعت‌تر از ADSL دارید، بهتر است نگاهی به سرویس‌های اینترنت td lte و یا اینترنت وایرلس رادیویی بیاندازید.

    در هر حال سرعت مناسب و تعرفه ارزان قیمت بسته‌ها و وجود جشنواره‌های مختلف فصلی اینترنت adsl از مهم‌ترین مزایای آن و دلایلی است که این سرویس سال‌های سال توانسته است با آن محبوبیت خود را در بین کاربران حفظ کند. علاوه بر این موارد، فاکتور‌های زیر نیز از جمله مزایای این سرویس محسوب می‌شوند:

    • خرید اینترنت وای فای تلفن ثابت هیچ گونه اختلالی در خط تلفن به وجود نمی آورد.
    • امکان خرید اینترنت پر سرعت adsl2+ برای کاربران در بیشتر شهرها و حتی روستاهای کشور فراهم است.
    • این سرویس بدون قطعی و با سرعت مناسب به کاربران عرضه می‌شود.
    • پشتیبانی آن به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته وجود دارد.
    • تعرفه ترافیک اینترنت تلفن ثابت adsl بسیار ارزان قیمت بوده و برای افرادی نیاز به حجم بالای ترافیک دارند، بهترین پیشنهاد است.
    • نصب و راه‌اندازی آن سریع و آسان بوده و در کمتر از ۷۲ ساعت انجام می‌شود.

    فروش انواع مودم و اکسس پوینت با گارانتی معتبر زیر قیمت بازار ویژه مشترکین ADSL

    چرا امنیت پرداز؟!

    از آنجاییکه امنیت پرداز نمایندگی رسمی از چندین شرکت ارائه دهنده اینترنت دارای مجوز fcp در سراسر کشور را دارد و سال ‌ها در حوزه فروش اینترنت adsl فعالیت داشته است، سرویس های متنوع و جذابی را برای کاربران مختلف ارائه می‌کند.

    علاوه بر این زمانیکه شما با کارشناسان ما تماس می‌گیرید، کارشناس پس از بررسی شماره تلفن ثابت محل شما و استعلام از شرکت‌های مختلف، مشاوره لازم را جهت انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده به شما می‌دهند.

    در واقع ما امکان خرید اینترنت تلفن ثابت در مشهد و تهران و سایر شهرها را به صورت آنلاین فراهم کرده‌ایم. بنابراین برای خرید اینترنت تلفن ثابت یا همان سرویس adsl بر روی خط تلفن، فقط کافیست که با ما ارتباط برقرار کنید، تا با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان آن را برای شما نصب و راه اندازی کنیم.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    5/5 - (26 votes)

    4 thoughts on “خرید اینترنت تلفن ثابت | استعلام خط + تعرفه بسته‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.