مشاوره و خرید اینترنت خانگی

جهت خرید بهترین اینترنت خانگی همین حالا با شماره‌های زیر تماس برقرار کنید. ما با توجه به نیاز و بودجه شما، بهترین اینترنت پرسرعت خانگی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

اگر می‌خواهید بدانید بهترین اینترنت خانگی برای شما چیست، خواندن این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند. اینکه چه اینترنتی برای منزل مناسب است، کاملا به نیاز کاربر خانگی مرتبط است. اینکه اینترنت خانگی را جهت انجام چه کارهایی نیاز دارید. برای مثال ممکن است شخصی اینترنت خانگی را تنها برای انجام امور ساده روزانه یا وب گردی نیاز داشته باشد، اما شخص دیگری برای دورکاری، برگزاری کنفرانس‌های آنلاین، تدریس از اینترنت استفاده می‌کند. حتی گاهی افراد به دنبال یک اینترنت خانگی برای گیم یا فعالیت‌هایی مانند ترید و یا استریم هستند.

پس در درجه اول باید بدانید اینترنت را به منظور انجام چه کاری نیاز دارید، این مسئله نیاز شما را در مورد سرعت آپلود و دانلود و هزینه‌ایی که باید بپردازید، مشخص می‌کند. عموما اینترنت adsl به علت قدمت زیاد و امکان ارائه بر روی خط تلفن به عنوان ارزانترین اینترنت خانگی میان بیشتر افراد شناخته شده است. اما آیا واقعا اینترنت adsl بهترین و سریعترین اینترنت خانگی در ایران به خصوص در کلان ‌شهرهایی مانند تهران و مشهد محسوب می‌شود؟! برای پاسخ به این سوال با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

در این مطلب خواهید خواند: پنهان

انواع اینترنت پرسرعت خانگی

امروزه نمی‌توان اهمیت اینترنت در زندگی و کسب و کار افراد را نادیده گرفت. همه می‌دانیم که چقدر برای انجام امور روزانه، مشاغل و حتی گذارندن اوقات فراغت در منزل و تفریح نیاز به اینترنت پرسرعت داریم. از طرفی پس از دوران همه گیری ویروس کوید ۱۹ تعداد افرادی که از خانه به صورت دورکاری فعالیت می‌کردند، نیز افزایش یافت. در آن دوران و حتی دوران پساکرونا بسیاری از کسب و کارها به این نتیجه رسیدند که می‌توان بخشی از نیروی کار را به صورت ریموت در سیستم کاری خود گنجاند.

علاوه بر این نیاز به یک اینترنت پرسرعت در سیستم آموزشی برای دانش آموزان و دانشجویان، معلمین و تمامی افرادی که در این حوزه مشغول بودند نیز احساس شد. این امر و بسیاری از عوامل دیگر؛ سبب شد که داشتن یک اینترنت پرسرعت خانگی در تمام دنیا بیش از پیش اهمیت داشته باشد.

البته در کشور ما، ایران که متاسفانه مشکل کندی اینترنت و قطعی آن همیشه برای همه ما دردسر ساز بوده است، یافتن و انتخاب یک اینترنت خوب برای خانه و خرید آن کار آسانی نیست. ما در ادامه این مطلب کاملا شما را در جهت انتخاب درست یک اینترنت پرسرعت خانگی متناسب با نیازتان راهنمایی خواهیم کرد.

در ایران چند نوع پهنای باند توسط شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت برای عموم در دسترس است، که هرکدام به عنوان یک اینترت خانگی مزایا و هزینه متفاوتی دارند که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

اینترنت ADSL و VDSL

فناوری خطوط دیجیتال مشترک (DSL) با قدمت‌ترین نوع اینترنت است که بر روی خط تلفن ثابت فعال می‌شود، به همین سبب به آن اینترنت تلفن ثابت نیز گفته می‌شود. اینترنت Adsl از زمان‌های گذشته به دلیل اینکه اولین اینترنتی بود که بعد از dial up وارد عرصه شد، به عنوان اینترنت خانگی شناخته شده است. اینترنتadsl با سرعت متوسط بین ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه و adsl2+ با سرعت ۲۴ مگابیت بر ثانیه یکی از بهترین اینترنت‌های خانگی برای اشخاصی است که نیاز به یک پهنای باند با سرعت نه چندان بالا دارند.

اینترنت vdsl برای همه مشترکین در دسترس نیست. زیرا زیرساخت مخابراتی آن باید در محل شما موجود باشد. بعلاوه تجهیزات خاص خودش را نیز دارد که تهیه آن برای مشترک کمی سخت است.

اینترنت adsl اولین بار توسط شرکت مخابرات بر روی خطوط تلفن ثابت برای کاربران خانگی ارائه شد، اما این شرکت این روزها به دلیل زیرساخت قدیمی نتوانسته نیاز مشترکین را برطرف کند و کندی سرعت و قطعی های مدام از مشکلات این سرویس شرکت مخابرات است.

بهترین اینترنت خانگی adsl

اینترنت رادیویی (وایرلس اشتراکی)

اینترنت وایرلس رادیویی یکی از قوی‌ترین و پرسرعت ‌ترین انواع اینترنت است که برخلاف تصورعموم، برای منزل نیز یکی از بهترین گزینه ‌ها محسوب می‌شود. اینترنت رادیویی همانطور که از نامش پیداست از امواج رادیویی برای اتصال کاربران به اینترنت استفاده می‌کند و برای این اتصال به دکل‌های ارتباطی تنها نیاز به یک آنتن در پشت بام دارد.

اینترنت وایرلس اشتراکی(رادیویی) برای اشخاصی که به دنبال اینترنت خانگی برای بازی و یا با سرعت بالا می‌گردند پیشنهاد می‌شود. قابل به ذکر است که اینترنت رادیویی دارای سرعتی پایداری بین ۲۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

اینترنت رادیویی برای خانه

اینترنت TD-LTE

اینترنت TD LTE (اینترنت نسل ۴ ثابت) هم یکی دیگر از سرویس‌های اینترنت است که توسط یک سیم کارت که در داخل مودم قرارمی‌گیرد، شما قادر خواهید بود یک کانکشن نسبتا قوی و پایدار داشته باشید. اینترنت td lte به عنوان اینترنت خانگی پس از adsl محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. زیرا قابل جابه‌جایی بوده و راه‌اندازی آن فقط با متصل کردن مودم به پریز برق امکان‌پذیر است.

اینترنت td lte سرعتی بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه دارد. اینکه در این رنج چه سرعتی را بتوانید دریافت کنید به فاصله منزل شما تا دکل‌های bts بستگی دارد.

بهترین اینترنت خانگی td lte

اینترنت همراه

درست است که شما می‌توانید از طریق هات اسپات شبکه موبایل مانند همراه اول یا ایرانسل نیز اینترنت داشته باشید. اما این روش اصلا پایداری کافی برای انجام فعالیت‌های اینترنتی را ندارد. این راهکار بهتر است فقط برای زمان‌هایی که دسترسی کاملی به وای‌ فای ندارید به عنوان گزینه جایگزین درنظر گرفته می‌شود.

به جز آن گران بودن تعرفه‌ بسته های اینترنت های موبایل باعث می‌شود که اینترنت همراه اصلا به عنوان اینترنت خانگی به صرفه نباشد.

اینترنت موبایل برای خانه

فیبر نوری  (FTTH)

اینترنت فیبر نوری از پالس های نور برای انتقال داده ها در خطوط فیبر که خود حاوی صدها رشته شیشه یا پلاستیک هستند استفاده می کند. اما فیبر نوری نیاز به نصب خطوط خاص خود دارد و در حال حاضر در کشور ما علی رغم تبلیغات زیاد برای هر منطقه ای در دسترس نیست.

حتی اگر در دسترس هم باشد، راه‌اندازی آن بسیار گران بوده و به هیچ وجه به عنوان یک اینترنت خانگی توصیه نمی‌شود.

فیبر نوری برای خانه
امنیت پرداز همراه همیشگی شما

خرید بهترین اینترنت خانگی 

برای انتخاب یک اینترنت خانگی خوب، خرید آسان، راه اندازی و نصب در سریعترین زمان ممکن با قیمت منصفانه همین حالا با کارشناسان امنیت پرداز تماس بگیرید.

بهترین اینترنت خانگی در ایران کدام است؟

حال که با انواع اینترنت خانگی آشنا شدید، می‌خواهیم بدانیم کدامیک از اینترنت‌هایی که در بالا عنوان شد؛ می‌تواند بهترین و ارزانترین اینترنت خانگی وای فای باشد؟

طبق نظرسنجی که از مشترکین امنیت پرداز داشته ایم، بهترین و به صرفه ترین اینترنت خانگی، در حال حاضر اینترنت adsl است. این اینترنت با ارائه سرعت دانلود خوب (1-16 Mbps) و پایداری نسبتا همیشگی توانسته جای خود را این رده بندی حفظ کند.

  • پس اگر برای خانه نیاز به یک اینترنت با سرعت متوسط دارید که برای مشاهده فیلم، وب گردی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و مطالعه، تحقیق و امور این چنینی از آن استفاده کنید، مصرف حجم ماهیانه زیادی دارید و به دنبال تعرفه ارزان قیمت هستید، اینترنت adsl بهترین اینترنت خانگی برای شما است.
  • اما اگر کسب و کارتان در منزل است، گیمر، استریمر، تریدر هستید، و یا فعالبت‌هایی دارید که به واسطه آن باید اینترنت پرسرعت و پایداری داشته باشید، بهتر است بین اینترنت رادیویی و اینترنت TD LTE یکی را به عنوان اینترنت خانگی انتخاب کنید. زیرا اینترنت adsl پاسخ‌گوی نیاز شما نخواهد بود.
کدام اینترنت برای منزل بهتر است

ارزان ترین اینترنت خانگی کدام است؟

تعرفه اینترنت شرکت‌های مختلف تقریبا با هم برابر هستند، اما تعرفه اینترنت های مختلف با هم یکی نیستند. اگر میزان مصرف حجمی ماهیانه شما بالا است، اینترنت adsl گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

زیرا بیشتر شرکت‌ها مانند پیشگامان، آسیاتک و … علاوه بر ارائه بسته‌های حجمی متنوع ارزان قیمت، جشنواره‌های فصلی مختلفی نیز دارند که خرید آنها برای مشترکین عادی کاملا به صرفه می‌باشد.

اینترنت adsl خانگی

ثبت نام اینترنت خانگی

برای خرید اینترنت خانگی از طریق فرم ثبت نام آنلاین و یا تماس با شماره‌ درج شده اقدام کنید.

فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.

051-91094500











    بهترین اینترنت خانگی بدون خط تلفن چیست؟

    بهترین گزینه برای اینترنت خانگی بدون خط تلفن، اینترنت TD-LTE که توسط امنیت پرداز ارائه می‌شود، است. اگر برای در منطقه شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت adsl وجود ندارد و یا خط تلفن‌ شما pcm و یا فیبر است، ما به شما اینترنت پرسرعت td lte را پیشنهاد می‌کنیم.

    برای استفاده اینترنت خانگی td lte کافیست یک سیم کارت و مودم را از ما خریداری کرده، سپس از طریق کابل یا وای فای به آن متصل شوید. سپس مانند اینترنت adsl وارد پنل کاربری خود شده و بسته‌های ترافیک اینترنت را در قالب حجم‌های متنوع خریداری می‌کنید.

    بهترین اینترنت خانگی بدون خط تلفن

    بهترین اینترنت خانگی برای گیم چیست؟

    پیشنهاد ما جهت انتخاب بهترین اینترنت خانگی در ایران برای بازی و گیمینگ، اینترنت رادیویی است. اینترنت ‌های adsl و اینترنت TD LTE برای گیم شاید بیشتر شناخته شده باشند؛ اما دچار عدم پایداری و نوسان پینگ تایم هستند.

    پس چنانچه گیمر یا استریمر هستید، اینترنت رادیویی می‌تواند بهترین اینترنت خانگی با سرعت آپلود بالا (بین ۲۰ تا ۹۰ مگابیت بر ثانیه) و پینگ تایم پایین (بین ۳۵ تا ۴۵ میلی ثانیه) برای شما باشد. به طوریکه می‌توان ادعا کرد که اینترنت وایرلس (رادیویی) بهترین اینترنت ایران در حال حاضر است.

    بهترین اینترنت خانگی برای گیم

    بهترین اینترنت خانگی برای مشاهده ویدیو و دانلود فیلم کدام است؟

    بهترین اینترنت خانگی برای دانلود فیلم، یوتوب گردی، اینترنت td lte یا رادیویی است. این اینترنت‌ها سرعت دانلود بالایی دارند که جهت مشاهده ویدیو پیشنهاد می‌شود.

    بهترین و ارزانترین اینترنت خانگی

    بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی، کدام شرکت است؟

    با وجود تعدد شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت با شرایط و قیمت‌های مختلف چگونه می‌توانیم بهترین شرکت را انتخاب کنیم؟ مهم‌ترین معیارهایی که باید برای انتخاب یک سرویس دهنده خوب در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

    • پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته
    • سرویس‌های ترافیک حجمی متنوع
    • تعرفه مقرون به صرفه
    • کارشناسان فنی ماهر برای نصب و راه‌اندازی
    • پوشش دهی کافی شبکه آن سرویس دهنده
    • توان ارائه سرعت دانلود و آپلود مناسب

    اگر به دنبال آخرین رتبه بندی شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت هستید، باید بدانید که شرایط و قیمت اینترنت های خانگی به خصوص اینترنت ADSL در اکثر این سرویس دهنده‌ها مانند پیشگامان، شاتل، آسیاتک، صبانت و … یکسان است. پس به جای اینکه به دنبال اپراتور برتر باشید، سعی کنید با توجه به توضیحات بالا بهترین اینترنت خانگی را برای رفع نیاز‌های خود انتخاب کنید.

    بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت خانگی چیست

    تعرفه اینترنت خانگی چقدر است؟

    برای مشاهده تعرفه انواع اینترنت پیشنهاد می‌کنیم به لینک زیر سر بزنید.

    علاوه بر این بسته‌ها برای اینترنت adsl بسته‌های تشویقی و جشنواره‌های متعددی برای مشترکین در نظر گرفته شده است، که می‌توانید با تماس با کارشناسان درباره آنها بیشتر اطلاعات کسب کنید.

    امنیت پرداز چه کمکی می‌تواند به شما بکند؟

    اگر با مطالعه این مطلب سوالاتی در ذهنتان ایجاد شده است، یا قصد خرید اینترنت خانگی برای منزل را دارید، همین حالا جهت مشاوره رایگان یا خرید از طریق روش های زیر با ما در ارتباط باشید.

    • ما بهترین اینترنت را اعم از adsl، td-lte و یا وایرلس با بیشترین سرعت آپلود و دانلود به صورت کاملا تضمین شده با پوشش دهی بالا در اختیار شما خواهیم گذاشت.
    • علاوه بر این اگر پس از خرید دچار مشکلات قطعی، کندی باشید به جای اینکه پشت خطوط منتظر پاسخ یک اپراتور بمانید، قادر خواهید بود از پشتیبانی ۲۴ ساعته ما بهره‌مند شده و از کارشناسان ما بخواهید که به سرعت مشکلات شما را رفع ‌کنند.
    • امنیت پرداز دارای نمایندگی‌های رسمی از چندین Provider با مجوز FCP می‌باشد. پس می‌توانید با خیال راحت از هر provider ای که در محل شما سرعت بهتری ارائه می‌دهد، به شما اینترنت بدهیم.
    • کارشناسان فنی ما ابتدا با توجه به نیاز و بودجه خانواده، راهنمایی لازم را در اختیارتان خواهند گذاشت. سپس چنانچه تمایل داشته باشید مراحل خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه بدون هیچ گونه اتلاف وقتی انجام خواهند داد.

    سوالات متداول (FAQ)

    بهترین اینترنت خانگی به نظر کاربران در سال ۱۴۰۲و ۱۴۰۳ چه بوده است؟

    بهترین اینترنت برای مصارف خانگی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اینترنت ADSL بوده است. زیرا این اینترنت توانسته است نیاز کاربر خانگی را که عموما یک اینترنت ارزان قیمت با سرعت متوسط است، را برطرف کند.

    بهترین شرکت یا اپراتور ارائه دهنده اینترنت خانگی کدام شرکت است؟

    شرایط و قیمت اینترنت های خانگی در اکثر این سرویس دهنده‌ها یکسان است. شما می‌بایست با توجه به نیاز خود، بهترین اینترنت خانگی را برای رفع نیاز‌های خود انتخاب کنید.

    بهترین اینترنت خانگی برای گیم در ایران چیست؟

    اگر گیمر و یا استریمر هستید، اینترنت فوق پرسرعت رادیویی می‌تواند بهترین اینترنت خانگی برای بازی با سرعت آپلود بالا (بین ۲۰ تا ۹۰ مگابیت بر ثانیه) و پینگ تایم پایین (بین ۳۵ تا ۴۵ میلی ثانیه) برای شما باشد.

    ارزان‌ترین اینترنت خانگی کدام است؟

    به جرأت می‌توان گفت اینترنت ADSL و ADSL2+ با تعرفه منصفانه و جشنواره‌های فصلی ارزان‌ترین اینترنت خانگی محسوب می‌شود.

    بهترین اینترنت برای کاربران خانگی بدون خط تلفن چیست؟

    بهترین گزینه برای اینترنت خانگی بدون خط تلفن، اینترنت TD-LTE است. سرعت اینترنت td lte بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه است. به طوریکه شما تنها با یک سیم‌کارت و مودم می‌توانید در هر جایی که بخواهید اینترنت پرسرعت داشته باشید.

    بهترین اینترنت وای فای ایران چیست؟

    این پرسش که توسط مشترکین ما زیاد مطرح می‌شود، در واقع سوال صحیحی نیست. زیرا هر اینترنتی به صورت وای فای قابل استفاده است. اما اینکه چه اینترنتی در حاالت وای فای یا همان وایرلس در محیط بهترین بازدهی را دارد، می‌توان اینترنت وایرلس رادیویی یا اینترنت TD LTE که پیش‌تر درباره آنها صحبت شده بود، را نام برد.

    پرسرعت‌ترین اینترنت ایران چیست؟

    پرسرعت ترین اینترنت ایران چه برای گوشس و چه برای مودم، در حال حاضر اینترنت فیبر نوری و  اینترنت وایرلس رادیویی است. از آنجایی که زیرساخت اینترنت فیبر نوری هنوز در تمام شهرهای ایران ایجاد نشده است، تنها گزینه فعلی اینترنت فوق پرسرعت وایرلس رادیویی با سرعت دانلود و آپلود ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه ها نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.
    زیرا کارشناسان امنیت پرداز هر روزه به سوالات شما پاسخ می دهند.
    ما را در اینستاگرام با آدرس Spardaz.ir@ دنبال کنید.

    4.8/5 - (19 votes)

    48 thoughts on “بهترین اینترنت خانگی ایران | راهنما خرید ۳ اینترنت خانگی

    1. متین says:

      منم چندین سال مشترک شاتل بودم،فقط و فقط پشتیبانیشون خوبه که اونم در حد اینکه جوابتو بدن،بعضی وقتا قطعی داشتیم که پشتیبانیش میگه به ما ربطی نداره باید برقکار بیاری سیم خونتونو چک کنه،منم از شاتل انصراف دادم،قیمتشم این یکی دو سال جوری بردن بالا که فرقی با شرکتای دیگه نمیکنه.منم انصراف دادم

    2. پژمان says:

      من چندین سال مشتری شاتل هستم اوایل خیلی خوب و بصرفه بود اما الان فقط بلدن تعرفه ها رو گرون کنن و سرعت رو کم،من فکر میکنم دارن دزدی میکنن،بعنوان یه مشتری چندین سالع از شاتل انصراف دادم

    3. وجودی says:

      مبین نت همه سایت هارو بسته و قیمت برای 1 گیگ 51هزار تومان هست نه 38 ت، چرا قیمت های الکی گذاشتید

      • مدیر سایت says:

        سلام
        مجموعه ما هیچ گونه همکاری با شرکت مبین نت ندارد دوست عزیز.
        تمامی قیمت تعرفه‌ها که در سایت قرار گرفته طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات می‌باشد.

      • مدیر سایت says:

        سلام، میتوانید به جای ADSL، سرویس‌های دیگر مثل TD-LTE و یا رادیویی رو خریداری کنید.

    4. محمدملکی says:

      من اینترنت ثابت با مودم adsl خربدم باسرعت١٦ مگ که پایش بود بعدا پشیمون شدم که چراvdsl نگرفتم با سرعت٢٠ مگ ..ولی بعد ٦ماه کلنجار رفتن با مخابرات و سیم کشی ساختمان تجربم رو از اینترنت ثابت بهتون میگم . اول فاصله از مخابرات خیلی مهمه چون سیم هرچی دورتر باشه بخاطر اصطکاک داخلیش انتقال رو ضعیف میکنه دوما خود سیم کشی خیلی مهمه که حتما سیم مسی باشه اونم بهترین و خالص ترین نوعش .. سوم بهترین راه سیم کشی اینه که از باکس تلفن بیرون منزل مسقیم سیم کشی کنید تا سیم کشی از مسیر تابلو برق کنتور برق مینیاتوری برق دور بشه . هر وسیله برقی میتونه اینترنت رو ضعیف کنه مخصوصا کنتور برق .. لامپ های هالوژن و اداپتور و هر چیز برقی که میدان مغناطیسی ایجاد کنه .. حتما سیم اینترنت دارای محافظ باشه اگه تونستید خودتون ورق المینیومی بگرید دورش بپیچید .. اتصال پریز تلفن با سیم تلفن مودم بدون تبدیل باشه هرچیزی غیر مس ضعیف میکنه .. دراخرم باز فاصله با مرکز مخابرات خیلی مهمه

      • مدیر سایت says:

        سلام، لطفا با شماره مجموعه تماس بگیرید. از آنجاییکه ما دارای نمایندگی از چندین شرکت دارای مجوز FCP هستیم، بهترین اینترنت را به شما ارائه خواهیم داد.

    5. مسعود خطیبی says:

      من مشترک پارس انلاین هستم دقیقا دو دوره را دارم پول مفت می‌دهند افتضاح است قطعی مکرر
      سرعت خیلی پایین از این دوره اشراکن را قطع میکنم ‌دنبال شرکت بهتری هستم

    6. رضا says:

      سلام چه مدل مودم بگیریم که با تمام سرویس دهنده‌های اینترنت سازگار باشه و سوال بعدی اینکه مودمهایی که VDSL هم دارند انتخاب بهتریه؟

      • مدیر سایت says:

        سلام، این مواردی که فرمودین کاملا بستگی به نوع سرویسی که میگیرید داره، بهتره اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با شماره دفتر تماس بگیرید همکاران تلفنی راهنمایی‌تون کنند.

        • احسان اسپلانی says:

          سلام من خراسان رضوی تربت حیدریه هستم میخاستم ببینم سرکت شما اونجا خدمات داره بخام من بگیرم بابد چیکار بکنم هزینه چقدر هست

          • مدیر سایت says:

            سلام، بله میتونید خدمات دریافت کنید، هزینه بستگی به این داره که چه سرویسی رو با چه سرعتی و چه تجهیزاتی از ما خریداری می‌کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم با شماره‌های شرکت 91094500-051 تماس بگیرید.

    7. منصوره خراسانی says:

      سلام ماهم ازآسیاتک بسته خریدیم ومودم از دی جی کالا گرفتم وقتی ازآسیاتک برای نصب اومد گفتن شما بامرکزمافاصله زیاده وهزاربهانه بیجا آورن بهشون گفتم شرکتون بدرنخوره خلاصه باپنبه سرمیبرن اینجام میگم دروغگوهستن ازشون خریدنکنید

    8. سید says:

      سلام.خسته نباشید.برا شهر یزد یه اینترنت برای دیدن فیلم از سایتهای داخلی مثل فیلیمو و …چی پیشنهاد میدید؟ممنون

      • مدیر سایت says:

        سلام، اگر می‌خواهید هزینه زیادی نکنید، اینترنت adsl رو می‌تونید با سرعت ۱ تا ۱۶ مگابیت از ما دریافت کنید. اگر مایلید که بیشتر هزینه کنید مسلما اینترنت‌های td lte هم برای اینکار مناسب هستند که این سرویس رو هم می‌تونید از شرکت ما با کمترین قیمت خریداری کنید.

    9. ناشناس says:

      گند ترین اینترنت adsl مربوط به مخابرات است . افتضاح میباشد. من 16 مگ استفاده میکنم و عملا زیر 50 بیت است . افتضاحه افتضاح .

    10. زهرا عابدی پور says:

      سلام واقعا شاتل دزدی می‌کنه
      می‌دونه فلان جا آنتن نداره… اما هم پول راه اندازی میگیره هم هزینه ی کارشناس
      بعد حدود پونصد هزار تومن ازت میدزده و میگه آنتن ندارید و مشکل از خطتون هست
      با وجودی که قبلا گفته بودن مشکلی نداره

        • فرید says:

          عزیز آخه این چه حرفیه که میگی از من دزدی میکننچرا همیشه از همه طلبکار هستید قطعا مشگل سیم کشی داخلی دارید وگرنه ۵۰ کیلوبایت اصلا چنین چیزی محاله مگر اینکه مسیر سیم کشی شما ایراد داشته باشد ضمنا شما میتونید تقاضای کارشناس بکنید مودم را بیارید توی ورودی ساختمان در حضور کارشناس تست. سرعت بگیرند اگر اونجا هم پنجاه کیلوبایت بود حق با شماست که از نظر کنه کارشناس چنین چیزی محاله وقتی سیم کشی شما افت داشته باشه هیچ کاریش نمیشه کرد بجز تعویض کل سیم مسیر و کشیدن سیم کشی کت شش که بعید می‌دونم با توجه به نحوه‌کلام شما اصلا آشنایی با این چیزا داشته باشید خجالت بکشد آخه یه چیزی بگید که شدنی باشه شماها نحوه استفاده صحیح را بلد نیستید همه را درد می‌بینید چون خودتون دزدیدشرم بر شماها که الکی به عرکی که ازش ناراضی هستید انگ دزدی میزنید

      • مدیر سایت says:

        سلام، ما از چندین شرکت دارای مجوز FCP نمایندگی رسمی داریم، کارشناسان ما بررسی می‌کنند با توجه به محل سکونتتون از کدوم یک از این FCP ها ما میتونیم اینترنت پرسرعت‌تری بهتون ارائه بدیم. به همین دلیل بهتر هست که با شماره مجموعه تماس بگیرید تا همکاران واحد فروش راهنماییتون کنند.

      • مدیر سایت says:

        سلام
        بله سرویس دهی ما به صورت سراسری در کل کشور می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 91094500-051 با همکاران واحد فروش تماس بگیرید.

    11. سینا ایرانمنش says:

      سلام میشه یکم منو راهنمایی کنید 🙏🏼 ما تو خونمون از وایفای خانگی مخابرات استفاده میکنیم که واقعا دیگه شورشو در آورده حتی به سایت های داخلی ایرانی هم بزور میشه رفت / فقط خواستم ازتون سوال کنم من زیاد سر در نمیارم : میشه بجای اینترنت مخابرات یعنی یه همین شماره ثابت خانگی به همین وایفای اینترنت از یک اپراتور دیگه خریداری کرد؟ یعنی فقط اینترنت مخابرات رو نزنم ولی شماره خونگی و adsl همون باشه؟ تروخدا جواب بدید

      • مدیر سایت says:

        سلام، بله میشه. باید درخواست تخلیه خط‌تون رو با شماره‌گیری 2020 انجام بدید. بعد از اینکه خط‌تون تخلیه شد، با شماره‌ ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ تماس بگیرید همکاران ما بدون اینکه نیاز باشه خطتون عوض بشه روی همون خط براتون سرویس پرسرعت رانژه می‌کنن.

    12. پژمان says:

      سلام. دوستان لطفا به هیچ عنوان از آسیاتک خرید نکنید. من 28 تیر 1402 ثبت یک ADSL کردم اما نه تنها تا الان که تاریخ 23 مرداد 1402 است این اینترنت را برقرار نکرده اند که هر چه هم تماس میگیرم همیشه سر میدوانند و میگویند شکیبا باشید. حتی درخواست انصراف دادم اما برای همان هم اقدام نمیکنند و میگویند که تا مخابرات تایید یا رد نکند پول شما را نمیتوانیم پس دهیم. به ناچار از مبین نت خرید کردم چون خط تلفن خانه را قفل کرده اند و حتی نمیتونم از جای دیگه اینترنت بگیرم. دوستان فریب این آسیتک دزد را نخورید.

      • اشکان says:

        حاجی برو تو سایت سازمان ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات شکایت بنویس مشکلت زیر یک هفته حل میشه. منم با مخابرات سر اینکه پورترو خالی نمیکردن مشکل داشتن تا رفتم شکایت ثبت کردم و خالی شد.

    13. ناشناس says:

      سلام
      من سه سال مشترك شاتل هستم متاسفانه هر ماه كيفيت خدمات و سرعتش كمتر و هزينه بسته ها بيشتر ميشه نهايتا تا آخر ماه درخواست جمع آوري ميزنم

      • مدیر سایت says:

        سلام دوست عزیز
        اگر تمایل به خرید اینترنت پرسرعت adsl بدون قطعی دارید می‌توانید با شماره‌ 91094500-051 با ما تماس بگیرید.

      • پژمان says:

        دقیقا منم چندین سال مشتری شاتل هستم همین وضع برای منم پیش امده سرعت کم،قطع و وصلی و هزینه تمدید چند بار در سال افزایش پیدا میکنه،منم دیگه شارژ نمیکنم

    14. شهرام says:

      سلام ، ما در کرج هستیم. قبلا اینترنت مخابراتی داشتیم که اصلا به درد نمی خورد با یکی از شرکتهای خصوصی اینترنت صحبت کردم گفت مخابرات رو کنسل کنید تا ما بتونیم به شما خدمت ارائه کنیم ولی متاسفانه بعدا متوجه شدیم زیر ساخت منطقه ما نوعی فیبر نوری است که نمی تونستیم از خدمات امثال آن شرکت استفاده کنیم .با توجه به زیر ساخت منطقه ما و استفاده 100G استفاده اینترنت بین المللی چه پیشنهادی ارائه می فرمایید که هم به صرفه باشد و هم سرعت حداقل 4 تا 8 گیگ باشد .

      • مدیر سایت says:

        سلام، اگر این سرعت مدنظرتان است حتما با شماره 91094500-051 تماس بگیرید با اعلام شماره ثابت منزل و بررسی کارشناسان بهترین سرویس اینترنت را به شما ارائه خواهیم داد.

    15. Alireza says:

      سلام
      من تا الان اینترنت شاتل داشتم ولی با این افزایش تعرفه واقعا دیگه نمی صرفه حدود دو سال پیش من از اینترنت دیده بان نت به خاطر پینگ بهتر رفتم سراغ شاتل اوایل خوب بود پینگ عالی قطعی حتی صفر بود اما رفته رفتی قطعی پیدا کرد و پینگ هم به خوبی اوایل نبود تا بعد از فیلترینگ بدتر و بدتر شد . حالا هم تو این اوضاع ، ۴ ماه نتونستن صبر کنن دوباره ۵۰ هزار تومان روی بسته ۸ مگ ماهانه زدن ،و من دیگه واقعا توبه کار شدم و درخواست فسخ دادم .خلاصه یکی از گرانترین شرکت های اینترنت خانگی فعلی و money hungry شاتل هست که فقط تبلیغات و ادعا داره که از نظر کیفیت یکه .پیشنهاد میکنم مثل من گول تبلیغاتشون رو نخورید و تمام جوانب رو بسنجید بعد تصمیم بگیرید .

    16. محسن says:

      با سلام
      میخواستم بدونم اینترنت رادیویی در همه جا امکان پذیر هست یا فقط در مکان های خاصی مثل فیبر نوری کار میکنه

      • مدیر سایت says:

        سلام، اینترنت رادیویی در هر مکانی قابل پیاده‌سازی و اجرا است. حتی در مکان‌هایی که فاقد آنتن موبایل هست و یا در خارج از شهرها.
        در واقع امکان راه‌اندازی اینترنت رادیویی در دور افتاده‌ترین مکان‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این نوع اینترنت است.

    17. امید says:

      با سلام
      شاتل دیگه گندشو درآورده
      مرکز تجاری ما با تبلیغ من همه ۳سال شاتل میگیرن اما از پاییز گند زده به همه چی
      واسه همین میخوایم یه شرکتی که سرعت دانلود بالا و خدمات بهتری داره و فیلترینگ کمتری داره استفاده کنیم
      کار ما با تلگرام و متاسفانه شاتل با فیلترینگ بیش از حدضرر زیادی به ما وارد کرده
      فقط بخاطر اینکه نتونستیم بموقع آنلاین شیم و قیمت‌ها رو چک کنیم
      اگر کسی از سرویس‌های که سرعت بهتری دارن و مانند شاتل کند نشدن
      به ما هم اطلاع بده
      ممنونم

      • مدیر سایت says:

        سلام، سرویس‌هایی که می‌تونید از ما دریافت کنید، شامل adsl با سرعت نهایتا ۱۶ مگابیت بر ثانیه، سرویس TD-LTE با سرعت تا۸۰ مگابیت و وایرلس (رادیویی) هست که پرسرعت‌ترین اینترنت است که تا سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را بدون قطعی و کندی ارائه می‌دهد. با توجه به توضیحات شما، پیشنهاد ما به شما اینترنت وایرلس ما هست.

        برای اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره دفتر مشهد ۰۵۱۹۱۰۹۴۵۰۰ در ارتباط باشید تا همکاران راهنمایی لازم را به شما بدهند

        • ناشناس says:

          سلام به دوستان
          من حرف این دوستمون رو در ارتباط با شاتل کاملا تایید میکنم .یه زمان شاتل قدرتی داشت .ولی الان حیف .نه اینترنت رادیویی ..البته داره فقط باید تو کوچه مخابرات باشی .. ای دی اس ال هم همینطور . ..تی دی ال تی که نداره .. واقعا شاتل تمومه…

    18. مصطفی says:

      شاتل دیگه شورشو درآورده
      همیشه تعرفه هاش گرونتر از بقیه بود ولی در سال 1402 در گرانی از خودش هم پیشی گرفته این در حالی است که سرعتش هم افت محسوسی داره در سرعت 16 مگابیت

    19. hamun says:

      با سلام
      با توجه به اینکه شرکت شاتل هرچه موفق تر میشه فشارشو به مشترکین بیشتر میکنه، به دنبال شرکتی هستم که مثل قدیم شاتل که مصرف شبانش رایگان بود سرعتش معمولی بود نه اینکه الان سرعت دانلودش زیر 20 کیلو بایت رسیده.
      با تشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.