مشاوره و خرید اینترنت گیمینگ وایرلس رادیویی

بین ۱۰ تا ۱۰۰ Mbps

سرعت دانلود

بین ۱۰ تا ۹۰ Mbps

سرعت آپلود

بین ۳۰ تا ۴۵ ثانیه

میانگین پینگ تایم

۱۲۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان

تعرفه هر گیگ حجم

بهترین اینترنت برای گیم در ایران چیست؟ اگر شما هم گیمر و یا صاحب یک گیم نت هستید و به دنبال یک اینترنت خوب برای گیم و یا دانلود بازی می گردید، این مقاله مخصوص شما است. در یک کلام بهترین اینترنت برای گیم، اینترنتی است که سرعت آپلود بالا و پینگ تایم پایینی داشته باشد. تنها پهنای باندی که در حال حاضر در کشور ما این ویژگی‌ها را دارد، اینترنت رادیویی (وایرلس) است. اما چرا؟ در ادامه این مقاله با دلیل به شما خواهیم گفت که چرا این اینترنت و این پروایدر بهترین اینترنت مخصوص گیم و دانلود بازی را در ایران در اختیار شما می‌گذارد. همچنین در نهایت راهکار‌هایی جهت افزایش سرعت اینترنت برای گیم و پایین بردن پینگ تایم ارائه خواهیم داد.

پس همراه ما بمانید.

در این مطلب خواهید خواند: پنهان

ویژگی‌های اینترنت خوب برای گیم

چه اینترنتی برای گیم خوبه؟ همانطور که می‌دانید اینترنتی برای گیم خوب است که سرعت دانلود و آپلود بالا و پینگ تایم پایینی داشته باشد. اما علاوه بر این ۳ مورد مهم، ویژگی‌های دیگری نیز در انتخاب اینترنت مخصوص گیم موثرند که در ادامه درباره آنها صحبت می‌کنیم.

البته اگر شما یک شخص حرفه‌ای هستید، می‌توانید از خواندن این پاراگراف صرف نظر کرده و ادامه مطلب را مطالعه کنید، در غیر این‌صورت با ما همراه باشید تا ابتدا کمی درباره یک اینترنت خوب برای گیم بیشتر بدانیم.

بهترین اینترنت برای گیم در ایران چیست؟

همانطور که پیش‌تر گفته شد؛ بهترین اینترنت برای گیم در ایران و تمام شهرهای آن، اینترنت رادیویی است که با نام‌های وایرلس یا بی‌سیم نیز شناخته می‌شود. اینترنت رادیویی در حال حاضر پرسرعت‌ترین اینترنت در کشور ما است که توسط ISP های دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه می‌گردد. سرویس وایرلس رادیویی به دلیل سرعت ال ۱۰۰ Mbps و پینگ تایم زیر ۵۰ Ms، در حال حاضر بهترین اینترنت گیمینگ ایران محسوب می‌شود.

برای راه‌اندازی اینترنت رادیویی (وایرلس) یک تجهیز کوچک شبیه به آنتن تلوزیون است، بر روی پشت بام محل شما نصب می‌ گردد. به این تجهیز، آنتن رادیو گفته می‌شود. سپس از این رادیو یک کابل به داخل محل کشیده می‌شود که شما می‌توانید اینترنت را از سر این کابل دریافت کنید و یا کابل را به یک اکسس پوینت ساده متصل کرده و از اینترنت به صورت وای فای در محیط استفاده کنید.

اینترنت رادیویی برای گیم

به صورت خلاصه مهم‌ترین اطلاعاتی که باید درباره اینترنت رادیویی برای گیم بدانید را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

سرعت دانلود
سرعت دانلود و آپلود حداقل از ۲۰ مگابیت تا ۵۰ و ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه
میانگین پینگ تایممیانگین پینگ 8.8.8.8  بین ۳۵ تا ۴۵ میلی ثانیه
تجهیزات مورد نیاز رادیو، کابل، اکسس پوینت (در صورت تمایل) و لوله ۱ تا ۶ متری (در صورت نیاز)
قیمت کلی
هزینه نهایی شامل قیمت تجهیزات + هزینه نصب شروع از ۷ میلیون تومان 
هزینه سرویس بر اساس تعرفه استاندارد
شروع از ۱۲۵ هزار تومان. برای مشاهده تعرفه اینترنت کلیک کنید.
مدت نصب و راه‌اندازی
۴۸ تا ۷۲ ساعت از زمان درخواست مشترک تا تحویل نهایی اینترنت

چنانچه درباره انواع اینترنت رادیویی، انواع رادیوها و حتی نحوه‌کار آن اطلاعات دقیق‌تری نیاز دارید حتما به لینک زیر سر بزنید.

برای گیم اینترنت رادیویی پوینت تو پوینت بهتر است یا مولتی پوینت؟

اینترنت رادیویی به دو شکل، اینترنت رادیویی پوینت تو پوینت و مولتی پوینت ارائه می‌شود. در نظر داشته باشید برای فعالیت‌هایی مانند گیم، استریم، ترید و … فقط اینترنت رادیویی به صورت پوینت تو پوینت مناسب است.

زیرا در حالت پوینت تو پوینت یک رادیو برای شما روی پشت بام محل‌تان و یک رادیو بر روی دکل ارائه دهنده اینترنت نصب می‌گردد که با هم در ارتباط هستند. اما در روش مولتی پوینت یک رادیو بر روی پشت بام محل شما نصب می‌شود، اما در شما بر روی دکل پاپ سایت، به یک رادیو که متعلق به شرکت است متصل می‌شوید که چندین کاربر دیگر نیز همزمان به آن متصل هستند، پس پهنای باند کمتری در این حالت خواهید داشت.

امنیت پرداز نماینده رسمی چندین شرکت ارائه دهنده اینترنت با مجوز FCP در کل کشور می‌باشد.

تعداد بالایی از مشترکین ما (امنیت پرداز) را گیمر‌ها، استریمرها تشکیل می‌دهند. زیرا اینترنت رادیویی یا وایرلس تنها راه‌ کار مشترکینی است که فعالیت آنها به اینترنت و سرعت آن وابسته است.

با خرید یک لینک رادیویی برای همیشه از قطع و وصلی های مکرر، پینگ تایم‌های بالای ۷۰ یا حتی ۸۰، سرعت‌های غیر قابل قبول خلاص می‌شوید.

چرا اینترنت رادیویی برای گیم، بهترین گزینه است؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت؛ به علت سرعت آپلود بالا و پینگ تایم پایین، ما این اینترنت را نه تنها برای بازی آنلاین بلکه به گیمرهایی که در Twitch و یا در سرویس‌های مشابه استریم می‌کنند نیز، پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین مزیت ‌های این سرویس اشاره خواهیم کرد:

  • سرعت آپلود و دانلود بالا تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه: مهم‌ترین نقطه قوت این اینترنت برای گیم، سرعت آن است. زیرا شما با نصب لینک رادیویی، پهنای باند را مستقیما از دکلی دریافت می‌کنید که به زیر ساخت کشور متصل هست.
  • پایین ‌ترین پینگ تایم برای گیم: پینگ تایم اینترنت رادیویی برای گیم بین  ۳۰ تا ۴۵ میلی ثانیه است.
  • قابلیت جا‌به جایی: در صورتی‌که به محل جدیدی نقل مکان کردید، نیازی نیست نگران باشید، زیرا با یک تماس کارشناسان ما، تجهیزات را به مجل جدید انتقال داده و نصب می‌کنند.
  • عدم وابستگی به آنتن موبایل یا خط تلفن: در هر مکانی که باشید، حتی در مناطقی که از شهرها فاصله دارند می‌توانید بهترین اینترنت را برای گیم داشته باشید.

جدول مقایسه اینترنت ها برای گیم

اینترنت نامحدود برای گیم

با اینکه مجموعه ما (امنیت پرداز)، تمامی اینترنت‌هایی که در بالا عنوان شد را ارائه می‌دهیم، اما با قطعیت به شما می‌گوییم که این اینترنت ADSL و اینترنت موبایل به هیچ وجه پاسخ گوی گیم نیست و تنها راه‌کار اینترنت وایرلس رادیویی و یا سرویس TD-LTE است.

چنانچه با تمام توضیحات داده شده، هنوز هم در انتخاب این نوع پهنای باند تردید دارید، نگاهی به جدول زیر بیاندازید.

ADSL

سرعت دانلود ۱ تا ۱۶ مگابیت

سرعت آپلود ۰.۵ تا ۱ مگابیت

پینگ تایم ۶۰ تا ۷۰ میلی ثانیه

ارتباط با پایداری پایین

وابستگی به مراکز مخابراتی

شروع از ۷۰,۰۰۰ تومان

FD/TD-LTE

سرعت دانلود ۱ تا ۸۰ مگابیت

سرعت آپلود ۱ تا ۵۰ مگابیت

پینگ تایم ۷۰ تا ۹۰ میلی ثانیه

ارتباط با پایداری متوسط

وابستگی به آنتن موبایل

شروع از ۲,۷۷۰,۰۰۰ تومان

WIRELESS (رادیویی)

سرعت دانلود ۲۰ تا ۱۰۰ مگابیت

سرعت آپلود ۲۰ تا ۹۰ مگابیت

پینگ تایم ۳۵ تا ۴۵ میلی ثانیه

ارتباط با پایداری بالا

عدم وابستگی به هر زیرساختی

شروع از ۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت برای گیم کدام است؟

بهترین شرکت ارائه‌دهنده اینترنت برای گیم شرکتی است که دارای زیر ساخت قوی و مجوز‌های کافی در این زمینه باشد. امنیت پرداز نماینده رسمی چندین شرکت ارائه دهنده اینترنت با مجوز FCP است. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت از مشاوره رایگان با کارشناسان ما بهره‌مند شده و برای خرید اقدام کنید.

امنیت پرداز با مشارکت پرووایدرهای برتر و دارنده پروانه FCP با توسعه زیرساخت قوی در تمام سطح کشور و دارا بودن بیشترین میزان پاپ سایت در هر شهر،  تضمین می‌کند که بهترین اینترنت گیمینگ ایران و پهنای باند اشتراکی و اختصاصی را به شما ارائه خواهد داد.

اینترنت امنیت پرداز

ثبت نام آنلاین











    خوشبختانه باید بگوییم امنیت پرداز، به دلایل زیر مورد تایید اکثر مشترکین به خصوص گیمر‌ها بوده است:

    • ارائه یک قابلیت جدید گیمینگ بر روی اینترنت‌های رادیویی برای پایین آوردن پینگ تایم و پایداری آن
    • ارائه پهنای باند با کیفیت یا سرعت بالا و پینگ تایم پایین برای گیمینگ
    • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و بررسی و اعزام کارشناس در حداقل زمان ممکن در صورت بروز مشکل
    • تعرفه ارزان و استاندارد ترافیک های مصرفی
    • ارائه سرویس‌های متنوع مورد نیاز گیمرها به صورت نامحدود و حجمی
    • امکان ارائه IP های ۴ و ۶ بنابر میزان مصرف و تقاضای مشترک
    • عدم قطعی و افت پهنای باند به دلیل نظارت و مانیتورینگ ۲۴ ساعته پهنای باند از طریق مرکز عملیات شبکه (NOC)
    بهترین اینترنت برای گیم در ایران

    تست سرعت اینترنت برای گیم

    نمونه تست سرعت اینترنت‌ رادیویی در مشهد برای گیم که توسط امنیت پرداز ارائه شده است.

    روش‌های کاهش پینگ تایم

    پینگ تایم ضعیف (بالای ۸۰ میلی ثانیه) می‌تواند باعث باخت در بازی بشود. در بیشتر بازی‌ها عدد پینگ تایم در گوشه‌ای از صفحه نمایش نشان داده می‌شود و عموما اگر به رنگ سبز باشد یعنی پینگ تایم شما در بازی قابل قبول است. پینگ تایم در برخی گیم‌ها اهمیت بیشتری دارد. مثلا در بازی‌هایی که جنگ تن به تن وجود دارد، پینگ تایم بالا باعث می‌شود، ارسال ورودی کنترلر شما به سرور بازی و دریافت آن شما را از حریفی که در خارج از ایران با پینگ تایم پایین بازی می‌کند، عقب بیاندازد.

    بهترین اینترنت برای گیم در ایران

    بنابراین اهمیت پینگ تایم پایین به خصوص برای گیمر‌های حرفه‌ای آنقدر زیاد است که حتما باید فکری برای آن بکنند. درست است که مهم‌ترین اصل تهیه یک اینترنت خوب برای گیم با پینگ تایم پایین است.

    اما عوامل ساده دیگری نیز می‌تواند در بالا بردن پینگ تایم اثر گذار باشد، که شاید از آن غافل شده باشید. به همین سبب ما در ادامه این مبحث راهکار‌های موثری را ارائه داده ایم که پیشنهاد می‌کنیم پس از راه ‌اندازی اینترنت رادیویی آنها را نیز انجام دهید تا به بهترین کیفیت برای انجام یک بازی راحت و بدون دغدغه دست پیدا کنید، از جمله:

    • از یک اینترنت مجزا برای بازی آنلاین استفاده کنید. از اینترنتی که چندین نفر همزمان به آن متصل هستند برای گیم استفاده نکنید.
    • اینترنت را مسقیما از سر کابل دریافت کنید. یعنی اینترنت را به صورت وایرلس استفاده نکنید. در حالت کابلی شما بیشترین سرعت و کمترین پینگ تایم را دارید.
    • vpn را خاموش کنید. در هنگام بازی‌های آنلاین vpn خود را خاموش کنید. زیرا تغییر آی پی و انتقال بر روی سرور وی پی ان و سپس ارسال داده به سرور بازی پینگ تایم شما را از حد معمول بالاتر برده و سرعت‌تان را کاهش می‌دهد.
    • از Game Booster ها استفاده نکنید. این نرم‌افزارها خودشان فضای رم شما را اشغال می‌کنند، به جای آن خودتان تمامی برنامه‌هایی که ممکن است در پس زمینه باز باشند و از فضای رم و پهنای باند اینترنت استفاده کنند را ببنیدید.
    • سرور را در تنطیمات بازی انتخاب کنید. در برخی بازی‌ها مانند fortnite این امکان وجود دارد که سرور خود را آسیا انتخاب کنید. اینکار برای شما که در ایران بازی می‌کنید به کاهش پینگ تایم‌ بازی کمک می‌کند.

    بهترین پینگ ایران چقدر است؟

    اگر شما قوی‌ترین سخت افزار گیمینگ و پرسرعت‌ترین اینترنت را هم داشته باشید، این پینگ تایم پایین است که منجر به برد و تجربه یک بازی دلنشین می‌شود. بنابراین خرید یک اینترنت پرسرعت با تضمین پینگ تایم، یک تصمیم اقتصادی خوب برای گیمرها است.

    متاسفانه در کشور ما در شرایط موجود نمی‌توان انتظار پینگ تایم خیلی پایین را داشت . اما با این وجود در حال حاضر بهترین اینترنت ایران، اینترنت وایرلس رادیویی است و بهترین پینگ تایم در ایران متعلق به اینترنت رادیویی با میانگین ۳۵ تا ۴۵ میلی ثانیه است که در بدترین حالت ممکن است به ۵۰ میلی ثانیه برسد.

    این پینگ تایم در حال حاضر کمترین پینگ تایم در کل کشور است، که امنیت پرداز می‌تواند آن را برای گیمرهای عزیز فراهم کند. البته همانطور که احتمالا در جریان هستید، اگر سرور بازی شما در شهر خودتان باشد، ما می‌توانیم پینگ تایم ۱۰ میلی ثانیه را نیز به شما ارائه بدهیم.

    برای مثال گیمری که بازی ایرانی مانند زولا را در داخل شهر تهران بازی می‌کند، با اینترنت رادیویی امنیت پرداز می‌تواند پینگ تایم ۱۰ تا  حداکثر ۲۰ میلی ثانیه را داشته باشد. زیرا سرورهای بازی‌های ایرانی، عموما در تهران قرار دارند. اما اگر یک گیمر در شهر مشهد بخواهد همان بازی را انجام دهد، به دلیل فاصله بیشتر با سرورها ۱۳ میلی ثانیه به پینگ تایمش افزوده می‌شود.

    بهترین پینگ ایران طبق تجربه مشترکین گیمر، پینگ تایم زیر ۵۰ پاسخ‌گوی نیاز آنها است. ببنابراین می‌توانیم تقسیم بندی زیر را برای پینگ تایم در کشور خودمان ایران در نظر بگیریم، که پیشنهاد می‌کنیم شما هم نگاهی به آن بیندازید:

    • پینگ تایم ۱۰ تا ۲۰ میلی ثانیه (0.01 ثانیه تا 0.02 ثانیه): پینگ حرفه ای
    • پینگ تایم بین ۲۰ میلی ثانیه تا ۵۰ میلی ثانیه (0.02 تا 0.05 ثانیه): پینگ خوب که برای بازی های آنلاین قابل قبول است.
    • پینگ تایم بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلی ثانیه (0.05 تا 0.1 ثانیه): پینگ متوسطی برای بازی های آنلاین محسوب می‌شود به ویژه در بازی های آنلاین سریع.
    • پینگ تایم بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلی ثانیه (0.1 و 0.3 ثانیه): پینگ ضعیفی برای گیم است. زیرا این پینگ تایم باعث ایجاد lag در گیم می‌شود.

    سوالات متداول (FAQ)

    برای خرید اینترنت مخصوص گیم چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید؟

    سرعت آپلود بالا و پینگ تایم پایین، مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک اینترنت خوب برای بازی باید داشته باشد. علاوه بر این سرعت دانلود قابل قبول، عدم پکت لاست، پایداری، پشتیبانی ۲۴ ساعته، ترافیک مقرون به صرفه نیز عوامل بسیار مهم در کیفیت اینترنت است که حتما می‌بایست در نظر داشته باشید.

    بهترین اینترنت برای گیم در ایران چیست؟

    در ایران، به ترتیب اینترنت رادیویی به دلیل سرعت بالا آپلود تا ۹۰ مگابیت برثانیه و پایین‌ترین پینگ تایم و لتنسی و بعد از آن اینترنت TD-LTE با سرعت آپلود تا ۵۰ مگابیت بر ثانیه که به آن اینترنت گیمینگ سیم کارت نیز می‌گویند، می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز گیمرهای عزیر باشد.

    پینگ تایم اینترنت رادیویی برای گیم چقدر است؟

    پینگ تایمی که شما می‌توانید با راه‌اندازی اینترنت وایرلس اشتراکی مخصوص گیمینگ داشته باشید، بین ۳۰ تا ۴۵ میلی ثانیه است، که در حال حاضر پایین‌ترین پینگ تایم در کل کشور محسوب می‌شود.

    برای خرید اینترنت گیمینگ چگونه باید اقدام کنم؟

    می‌توانید با شماره‌ 91094500-051 تماس حاصل کنید. کارشناسان امنیت پرداز با صبر و حوصله پاسخ‌گوی سوالات شما در این باره خواهند بود.

    بهترین اینترنت گیمینگ ایران چیست؟

    همانطور که گفته شد؛ بهترین اینترنت گیمینگ در ایران، اینترنت وایرلس رادیویی با سرعت تا ۱۰۰ Mbps و پینگ تایم زیر ۵۰ Ms است. شما می‌توانید برای خرید این سرویس و کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، با کارشناسان امنیت پرداز در ارتباط باشید.

    منابع: satelliteinternet.com، spardaz.ir

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.
    زیرا کارشناسان امنیت پرداز هر روزه به سوالات شما پاسخ می دهند.
    ———————————–
    ما را در اینستاگرام با آدرس Spardaz.ir@ دنبال کنید.

    5/5 - (48 votes)

    48 thoughts on “بهترین اینترنت برای گیم در ایران|جدول مقایسه + پینگ

        • مدیر سایت says:

          در حال حاضر این اینترنت، تنها سرویسی است که شما می‌تونید باهاش به راحتی بازی کنید. زیرا از تمامی سرویس‌های اینترنتی دیگر، پینگ تایم پایین‌تر، عدم پکت لاست و سرعت بالاتری دارد.

      • مدیر سایت says:

        سلام، بله
        سرویس‌‌های رادیویی انواع مختلفی داره، که با توجه به اینکه چه شهری هستید، هر کدام از سرویس‌ها که امکان ارائه داشته باشیم و سرعت خوبی بده بهتون رو می‌تونید دریافت کنید.

    1. علی نژاد says:

      سلام من برا گیم میخواستم استان فارس شهرستان فسا پشتیبانی میکنید هزینه هم مشکل ندارد

    2. نیما says:

      سلام من ساکن تبریز برای گیم و استریم سرویس رادیویی شما این منطقه رو ساپورت میکنه و هزینه کلی ۷ تومن هست یا بیشتر از اینه؟

      • مدیر سایت says:

        سلام، بله ساپورت میکنه. البته اینترنت رادیویی انواع مختلفی داره که باید با توجه به لوکیشنتون بررسی بشه شما چه سرویسی می‌تونید دریافت کنید.
        با شماره شرکت تماس بگیرید که همکاران واحد رادیویی موقعیت مکانی‌تون رو بررسی کنند.

    3. نیما says:

      سلام من دوتا ۲ پلی میدم با ایرانسل پینگ ۱۱۰ میده بهم با این نت برا این بازی چقد پینگ میده؟ چون سرور داخلی نداره ریجن اروپاست

      • مدیر سایت says:

        سلام
        دوست عزیز بازی دوتا ۲ کلا در ایران فعلا مشکل دارد، بنابراین ما نمی‌تونیم تضمینی روی پینگ بدیم.
        اما به طور کلی اینترنت رادیویی ما از اینترنت‌های دیگه‌ای که در کشور ما ارائه میشه پینگ تایمش ۳۰ میلی ثانیه پایین‌تر است.

      • مدیر سایت says:

        سلام، بله می‌تونید.
        برای امکان سنجی به صورت تلفنی با شماره مجموعه (91094500-051) تماس بگیرید.

      • مدیر سایت says:

        سلام
        خیر متاسفانه، اما می‌تونید اینترنت WILT دریافت کنید که نوعی از اینترنت رادیویی هست.

    4. Aimar says:

      سلام من مقاله شما رو خواندم و من از اینترنت وایرلس سریع سیستم جنوب استفاده میکنم که از موقع اعتراضات هنوز که هنوزه خوب جواب نمیده تماس هم که میگیریم میگن که دست ما نیست و نمیشه کاریش کرد حالا شما بگین من میتونم با این تجهیزاتی که دارم از شما خدمات بگیرم در ضمن من میناب هستم با تشکر

      • مدیر سایت says:

        سلام
        بله می‌توانید.
        می‌بایست با شماره 91094500-051 تماس بگیرید کارشناسان راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

    5. یزدان اژدری says:

      سلام من ساکن کرجم
      بهترین سرویستون برای استریم و گیم میخوام
      پینگ زیر ۶۰ داشته باشه و پایداریش ثابت باشه

      پیشنهادتون میفرمایید
      با تشکر و سپاس

      • مدیر سایت says:

        سلام، با توجه به اینکه گیمر هستید، بهترین سرویس در اون شهر، پهنای باند اختصاصی و سرویس WILT است. برای اینکه بدانید کدام برای شما مناسب است با کارشناسان ما با شماره 91094483-021 یا 91094500-051 تماس بگیرید.

    6. کارن says:

      سلام تو کدام شهرها راه اندازی شده ؟ اطلاع رسانی کنید جواب خیلی از سوال ها داده میشه من برای iptv میخوام و شیراز هستم

      • مدیر سایت says:

        سلام، در بیشتر شهرها مانند تهران، مشهد و حتی روستاها این سرویس راه اندازی شده است. برای iptv ما به شما اینترنت وایرلس wilt رو پیشنهاد می‌کنیم. روی کلمه کلیک کنید تا اطلاعات کامل رو دربارش مشاهده کنید. همینطور با پر کردن فرم درخواست اینترنت می‌تونید شماره تماس خود را بگذارید که کارشناسان ما در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس بگیرند.

    7. امین says:

      سلام ممنون میشم جواب بدین به سوال هام قصد خرید اینترنت دارم با سرعت و آپلود بالا مخصوص گیم تا ۹۰ مگ گفتین سرعت و آپلود پینگ تایم پایین استریمری میخوام انجام بدم هزینه اینترنت رو نوشته شروع قیمت از ۷ تومن میخوام بدونم ۹۰ مگ یا بالاتر تو منطقه استان تبریز شهرستان عجبشیر روستای خانیان هستم رو دارا خواهد بود ۹۰ مگ سرعت یا بالاتر رو ممنون میشم هزینه دقیق رو برام بگین یا ماهانه هزینه اضافی شرکتتون خواهد گرفت یا همون هزینه اولیه تجهیزات کافی خواهد بود. ممنون میشم با جزئیات دقیق بگین

      • مدیر سایت says:

        سلام، متاسفانه در اوت منطقه اینترنت رادیویی رو نمیشه ارائه داد. اما می‌تونید اینترنت wilt که یکی از بهترین اینترنت های وایرلس استرو بگیرید که دقیقا مانند اینترنت رادیویی هست با سرعت بالا و پینگ تایم پایین، هزینه اون هم بین ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان است. این هزینه شامل تجهیزات و سرویس اولیه ترافیک ۴۰ گیگ می‌باشد. نصب آن هم بسیار آسان هست و حتی خودتون هم می‌تونید اینکار رو انجام بدید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91094500-051 تماس بگیرید، کارشناسان ما با صبر و حوصله پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

      • مدیر سایت says:

        سلام
        همانطور که در مقاله هم عنوان شد؛ سرعت آپلود اینترنت رادیویی بین ۲۰ تا ۹۰ Mbps و سرعت آپلود اینترنت td lte بین ۱ تا ۵۰ Mbps است.

      • مدیر سایت says:

        سلام، نمایندگی نداریم. اما به دلیل اینکه خدمات امنیت پرداز به صورت کشوری می‌باشد، اگر نیاز به هر گونه اینترنت داشته باشید می‌توانیم برای شما راه‌اندازی کنیم.

      • مدیر سایت says:

        سلام، متاسفانه خیر
        اما اگر اینترنت adsl و td lte می‌خواید می‌تونید از طریق شماره‌های درج شده در مقاله با ما در ارتباط باشید.

    8. سعید says:

      با سلام.
      بنده ساکن اصفهان هستم.آیا نماینده ای دارید که حضوری مراجعه کنیم.در ضمن ps5 دارم.آیا با وضعیت فعلی اینترنت که همش فیلتره و قطع و وصل زیاد داره.تاثیری روی این موضوع داره.ممنون میشم .

      • مدیر سایت says:

        با سلام، خیر متاسفانه نماینده در اصفهان جهت مراجعه حضوری نداریم. اما جهت دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید با شماره ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ تماس بگیرید.

      • مدیر سایت says:

        سلام، باید تست کنید. به طور کلی اینترنت های td lte و رادیویی برای گیم گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

    9. ماهور says:

      من اینترنت گیمینگ میخوام با این قابلیت جدید که زده بودین توی این مقاله برای پایین آوردن پینگ تایم

      • مدیر سایت says:

        سلام
        بله این قابلیت جدید روتینگ، باعث پایین آمدن پینگ تایم برای گیمرهای عزیز شده است، حتما با شماره‌های مندرج در مقاله تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.