جهت خرید بهترین اینترنت برای دانلود با سرعت بالا با پایداری دائمی به صورت نامحدود (غیر حجمی) یا حجمی از امنیت پرداز با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

ثبت نام در چند دقیقه مقایسه انواع اینترنت اینترنت نامحدود برای دانلود تماس با شماره 91094500-051

بهترین اینترنت برای دانلود، اینترنتی است که علاوه بر سرعت بالا، تعرفه مناسبی برای ترافیک و همینطور بسته‌های متنوع حجمی داشته باشد. بهترین اینترنت برای دانلود حجم بالا مانند دانلود فیلم، بازی ps4 یا ps5 و یا حتی مشاهده آنلاین در پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، آپارات و دیگر رسانه‌ها، فقط اینترنت وایرلس رادیویی است. این اینترنت بالاترین سرعت دانلود (بین ۱۰ تا ۱۰۰ Mbps) در بین تمامی انواع دیگر پهنای باند را دارد. به علاوه تعرفه بسته‌های ترافیک ارزان قیمت و همینطور پایداری آن باعث شده است که این اینترنت با عنوان بهترین اینترنت برای دانلود شناخته شده باشد.

این اینترنت توسط امنیت پرداز در تمامی شهرها و حتی روستاها نیز قابل ارائه است. پس اگر شما جزء از آن دسته افرادی هستید که برای دانلود ، به دنبال یک اینترنت خوب می‌گردید؛ ما به شما کمک خواهیم کرد.

بهترین اینترنت برای دانلود چیست؟ (فیلم ،بازی، یوتیوب)

سرعت دانلود، اصلی ‌ترین فاکتور کیفیت پهنای باند است. هنگامیکه در حال وب گردی هستید، در شبکه های اجتماعی وقت می‌گذرانید، یا همین حالا که دارید یک صفحه از وب سایت را مشاهده می‌کنید، در حال دانلود اطلاعات از سرور هستید. بنابراین حتی اگر شما دانلودهای حجیم هم نداشته باشید، نیاز به یک اینترنت با سرعت دانلود مناسب و قابل قبول دارید.

ویژگی های بهترین اینترنت برای دانلود شامل:

  • سرعت دانلود بالا
  • تعرفه ترافیک ارزان
  • ارائه بسته‌های متنوع حجمی
اینترنت مناسب برای دانلود فیلم و گیم و بازی

تنها پهنای باندی که در حال حاضر تمامی این ویژگی‌ها را دارد، اینترنت وایرلس رادیویی است. این اینترنت که توسط امنیت پرداز قابل ارائه است، پایداری دائمی و سرعت دانلود و آپلود بالا تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را داشته و همین عوامل آن را از دیگر اینترنت‌ها متمایز می‌کند. درواقع دوران اینکه به دنبال بسته‌های دانلود شبانه با سرعت‌های آزار دهنده باشید، تمام شده است. شما می‌توانید با تهیه اینترنت رادیویی با خیال راحت هر آنچه می‌خواهید دانلود و یاحتی با سرعت بالا آپلود کنید.

البته اینترنت پرسرعت وایرلس رادیویی برای دانلود خود به ۳ نوع در شهرها و حتی روستاها توسط امنیت پرداز قابل ارائه است.

  • اینترنت وایرلس رادیویی اشتراکی: این اینترنت، در مکان‌هایی که دید مستقیم به دکل‌های ارتباطی میسر باشد، اولین و بهترین گزینه است.
  • اینترنت وایرلس WILT: برای مکان‌هایی که ظرفیت اینترنت وایرلس رادیویی اشتراکی پر شده باشد و یا دسترسی به دکل ‌های سطح شهر نباشد، می‌توان از اینترنت wilt استفاده کرد.
  • اینترنت وایرلس اختصاصی: این پهنای باند به صورت نامحدود است و در ادامه درباره آن مفصلا صحبت شده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع اینترنت وایرلس رادیویی مثل تجهیزات لازم، روش‌های پیاده‌سازی، قیمت تجهیزات و … بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

Wireless conecction

انواع اینترنت وایرلس رادیویی پرسرعت مناسب برای دانلود

بهترین اینترنت point to point

اینترنت وایرلس اشتراکی

مشاهده جزئیات سرویس
پهنای باند اختصاصی برای دانلود

اینترنت وایرلس اختصاصی

مشاهده جزئیات سرویس
بهترین اینترنت بی سیم ایران

اینترنت وایرلس WILT

مشاهده جزئیات سرویس

مقایسه انواع اینترنت‌ها برای دانلود؛ کدامیک بهتر است؟

هر کدام از اینترنت های ارائه شده توسط شرکت‌های زیربط دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشد. اما در بحث مقایسه برای دانلود می‌توان گفت که؛ ارزان ترین اینترنت برای دانلود اینترنت adsl است. اما آیا ارزان‌ترین همیشه بهترین است؟ مسلما خیر. این نوع پهنای باند به دلیل سرعت دانلود پایین (بین ۱-۱۶  مگابیت بر ثانیه) به هیچ عنوان به افرادی که فایل‌های حجیم دانلود می‌کنند، پیشنهاد نمی‌شود.

مودم‌های سیم‌کارتی TD-LTE نیز  یکی دیگر از گزینه‌های اینترنت برای دانلود است. این مودم‌ها سرعت دانلود قابل قبولی دارند (بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه)، اما آنتن دهی آن نقطه ای است و ممکن است در مکان شما پوشش دهی مناسبی نداشته باشد و در نتیجه شما نتوانید سرعت دانلود خوبی بگیرید.

در این میان اینترنت موبایل نیز با کمترین سرعت دانلود ( بین ۱-۴۰ مگابیت بر ثانیه) و گران‌ترین تعرفه ترافیک (از ۱۰۰۰۰ تومان به بالا)، گزینه مناسبی برای دانلود نیست.

اما در مقابل اینترنت وایرلس رادیویی (چه اشتراکی و چه اینترنت wilt و حتی اختصاصی نامحدود) با بالاترین سرعت دانلود (بین ۱۰ تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه) و ارزان‌ترین تعرفه ترافیک بهترین اینترنت برای دانلود محسوب می‌شود.

انواع اینترنتسرعت دانلودتعرفه ترافیک
🟩 اینترنت ADSL
بین ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه  
قیمت هر گیگ ۲۰۰۰ تومان ( به جز جشنواره)
🟩 اینترنت TD-LTE
بین  ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه 

قیمت هر گیگ ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان

🟩 اینترنت وایرلس رادیویی اشتراکیبین ۱ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه
قیمت هر گیگ ۱۲۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان
🟩 اینترنت وایرلس رادیویی اختصاصی (نامحدود)بین ۱ تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه

نامحدود

🟩 اینترنت وایرلس WILTبین ۱۰ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه

قیمت هر گیگ ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان

🟩  اینترنت موبایل ایرانسل و همراه اولبین ۱ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه

عدم شفافیت قیمت هرگیگ به طور معمول از ۴۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان  یا حتی بیشتر

 

بهترین اینترنت نامحدود برای دانلود

اینترنت‌های ارائه شده توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، پهنای باند را به صورت حجمی و در مدت زمان معینی با تعرفه مشخص در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اما نوعی از اینترنت وایرلس رادیویی وجود دارد که غیرحجمی و نامحدود است. یعنی در صورت ثبت نام اینترنت وایرلس رادیویی اختصاصی نامحدود، دیگر هیچ گونه محدودیت حجمی ندارید و با پرداخت هزینه ای ناچیز به صورت ماهیانه، قادر خواهید بود به صورت نامحدود دانلود کرده و از اینترنت استفاده کنید.

اگر شما در طول یک ماه حجم زیادی ترافیک مصرف و دانلود می‌کنید، یا یک سازمان و ارگان بزرگ هستید و دیتای زیادی برای تبادل و دانلود دارید، پیشنهاد می‌شود که برای خرید این نوع از اینترنت رادیویی که به آن اینترنت وایرلس اختصاصی نامحدود یا سازمانی می‌گویند، از طریق شماره‌های زیر ثبت نام کنید.

بهترین اینترنت برای دانلود بازی ps4 و ps5

یکی از دغدغه‌‌های گیمرهای عزیر و یا والدین که برای کودکان خود بازی دانلود می‌کنند، یافتن بهترین اینترنت برای دانلود بازی است. زیرا حجم بازی‌هایی که روی سیستم یا کنسول ps4 و ps5 نصب می‌شود، عموما از ۵ گیگ شروع شده و تا ۱۵۰ گیگ هم می‌رسد. تازه این فقط حجم اولیه گیم است، بسیاری از بازی های پلی استیشن 5 با آپدیت دچار افزایش حجم نیز می‌شوند.

همانطور که پیش‌تر گفته شد؛ بهترین اینترنت برای دانلود گیم، به دلیل تعرفه ارزان قیمت و سرعت بالای دانلود، قطعاً اینترنت وایرلس رادیویی است. با ثبت نام و خرید یکی از انواع اینترنت وایرلس رادیویی از مجموعه ما، می‌توانید از طرح‌ها و بسته‌های ترافیکی ویژه هم بهره‌مند شوید.

بهترین اینترنت برای دانلود بازی ps5 و ps4

چرا امنیت پرداز؟!

امنیت پرداز

امنیت پرداز نماینده رسمی از چندین شرکت دارنده مجوز fcp و ارائه دهنده اینترنت است.

ما در امنیت پرداز با امکان سنجی در شهر و یا حتی روستاهای شما، بهترین اینترنت برای دانلود را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ثبت نام آنلاین











    سوالات متداول (FAQ)

    بهترین سرعت اینترنت برای دانلود چقدر باید باشد؟

    همه ما به دنبال سرعت دانلود هرچه بیشتر هستیم. بهترین سرعت دانلود برای هر شخص یا کسب و کار با توجه به فعالیت و کاربری آن متفاوت است. شاید برای یک کاربر خانگی، بهترین اینترنت خانگی، همان اینترنت adsl با سرعت دانلود ۴ مگابیت باشد. اما یک گیمر یا یک استریمر نیاز به یک سرعت دانلود حداقل ۳۰ مگابیتی دارد. پس به طور دقیق نمی‌توان گفت که چه سرعتی برای دانلود مطلوب محسوب می‌شود. اما برای اینکه بتوانید به آسانی هر فیلم یا کلیپی را دوست دارید، دانلود کنید؛ حداقل به سرعت دانلود ۴۰ mbps تا ۱۰۰ mbps نیاز دارید.

    بهترین شرکت اینترنت برای دانلود چیست؟

    شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت همراه مانند ایرانسل یا همراه اول با عرضه بسته های اینترنت برای دانلود با قیمت‌های گزاف، در دراز مدت باعث ضرر مشترکینی که حجم زیادی در ماه دانلود دارند، می‌شوند.

    شرکت‌های دیگر نیز که مجوز ارائه اینترنت را دارند، موظفند بر اساس تعرفه ترافیک استانداردی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغ می‌کنند، عمل کنند. بنابراین به جای مقایسه قیمت تعرفه شرکت های اینترنتی، شرکتی که پشتیبانی بهتر و سرعت دانلود بیشتری به شما ارائه می‌دهد را، انتخاب کنید. ما در امنیت پرداز با سابقه چندین ساله به شما این ضمانت را می‌دهیم که با پرداخت هزینه کمتر از شر بسته‌های دانلود گران قیمت با سرعت‌های افتضاح راحت شوید.

    برای خرید بهترین اینترنت برای دانلود چگونه اقدام کنم؟

    همین حالا با شماره‌های 91094500-051 تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله پاسخ‌گوی شما خواهند بود و شما را برای خرید بهترین اینترنت برای دانلود راهنمایی می‌کنند.

    کلام آخر

    علاوه بر گیمرها و افرادی که به علت‌های متفاوت به یک اینترنت خوب برای دانلود احتیاج دارند، افزایش سرعت روند تولید محتواهای ویدیویی چه در سطح وب و چه در شبکه‌های اجتماعی باعث شده است که همه اشخاص و کسب و کارها نیاز به یک اینترنت پرسرعت و قوی برای دانلود داشته باشند. بنابراین باید همین امروز فکری به حال اینترنت‌تان بکنید.

    همانطور که در این مطلب گفته شد؛ بهترین اینترنت پیشنهادی برای دانلود به عنوان یک provider، اینترنت وایرلس رادیویی است. با خرید این اینترنت شما با صرف کمترین هزینه، بیشترین حجم دانلود را می‌توانید داشته باشید.

    با خرید از ما می‌توانید بلافاصله سرعت اینترنت خود را با نرم افزارهای دانلود مانند IDM یا  به صورت آنلاین از طریق سایت‌های تست سرعت همچون ovh.net یا speedtest.net بسنجید. حتی پس از خرید نیز، در صورت عدم رضایت، تا ۷ روز گارانتی بازگشت وجه و تجهیزات را خواهید داشت. پس با خیال راحت اقتصادی‌ترین اینترنت برای دانلود را ما بخواهید.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    5/5 - (4 votes)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.