خرید و ثبت نام در چند دقیقه

اینترنت گیمینگ سیم کارت

🎮 اینترنت TD-LTE برای گیمرها 🎮

امروزه بسیاری از گیمرها به اینترنت گیمینگ سیم کارت که به آن اینترنت TD-LTE نیز می‌گویند و یا اینترنت وایرلس رادیویی روی آورده‌اند تا در بازی‌های آنلاین، تجربه بهتری داشته باشند. گیمرها به اینترنتی با سرعت بالاتر و پایداری بیشتر از آنچه اینترنت معمولی ارائه می دهد، نیاز دارند. به هر حال با توجه به ماهیت بسیار رقابتی و زمان‌بندی دقیقی که در بازی‌های آنلاین وجود دارد، برقراری ارتباط پایدار و بدون لگ برای گیمرها بسیار ضروری است. برخلاف اینترنت‌ های تلفن ثابت مانند adsl، اینترنت گیمینگ سیم کارت تا حد زیادی در برآورده کردن این نیاز گیمرها موفق عمل می‌کند.

در حال حاضر، شرکت های مختلفی این نوع اینترنت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که تعرفه ها و کیفیت خدمات متفاوتی دارند. در این زمینه هدف مجموعه ما (امنیت پرداز)، ارائه راهکارهای متفاوت برای گیمرها بوده است، از جمله اینترنت گیمینگ سیم کارت یا حتی اینترنت‌های وایرلس مخصوص گیمینگ. برای آشنایی بیشتر با بهترین اینترنت گیمینگ سیم‌کارت که توسط ما ارائه می‌شود به همراه تعرفه، مزایا، ویژگی‌ها و مراحل راه‌اندازی آن، تا پایان با این متن همراه ما بمانید.

دانلود و آپلود و پینگ تایم اینترنت گیمینگ سیم کارت td-lte

در اینترنت گیمینگ سیم کارت پینگ تایم و همینطور جیتر (جیتر به نوسان زمانی ارسال پکت‌های دیتا از کنسول به سرور گفته می‌شود) بسیار پایین است. منظور از این گفته این است که ارسال داده‌ها از دستگاه شما به سرور بازی و بازگشت مجدد آنها از سرور بازی به کنسول شما بسیار سریع اتفاق می افتد. این موضوع به شما این امکان را می دهد که بسیار سریع، به طور دقیق و به موقع به وقوع رویدادهای بازی واکنش نشان دهید. در بازی‌های آنلاین، کاهش تاخیر یا پینگ می‌تواند تفاوت قابل توجهی در کیفیت بازی ایجاد کند و باعث بهبود عملکرد و دقت شما ‌‌شود.

برخلاف آنچه تصور می‌شود در گیمینگ، هم سرعت دانلود و هم آپلود اهمیت حیاتی دارد و شاید نتوان گفت که کدامیک مهمتر از دیگری است. معمولا گیمرها پیشنهاد می‌دهند که برای لذت بردن از بازی‌های روز دنیا بهتر است، سرعت دانلود و آپلود اینترنت گیمینگ بالای 20 مگابیت بر ثانیه باشد.

سرعت دانلود۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه
سرعت آپلود۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه
میانگین پینگ تایم  ۸.۸.۸.۸۷۰ تا ۹۰ میلی ثانیه
زیرساخت مورد نیازپوشش آنتن دهی موبایل

اینترنت گیمینگ TD-LTE انتخاب گیمرها

  • سرعت تا 80 Mbps
  • جشنواره‌های متعدد
  • پینگ ثابت و استیبل
  • قابل جابه‌جایی
  • تعرفه ترافیک ارزان
۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰

ثبت نام در چند دقیقه











    گیمر

    راه‌اندازی اینترنت گیمینگ سیم کارت TD LTE

    اینترنت گیمینگ سیم کارت نیازمند استفاده از مودم و سیم‌کارتی مخصوص است که باید آنها را از ما خریداری کنید. بعد از خرید کارشناسان ثبت نام شما را به صورت تلفنی انجام داده و رمز عبور و نام کاربری پنل برای شما پیامک می‌شود. سپس جهت راه اندازی اینترنت گیمینگ سیم کارت، کافیست بعد از فعالسازی سیم کارت، آن را در داخل مودم قرار دهید و مودم را به پریز برق متصل کنید.

    در این حالت مودم سیم کارت خور گیمینگ در محیط مورد نظر شما یک شبکه WiFi ایجاد می‌کند و چندین دستگاه بازی یا سیستم می‌توانند به این WiFi متصل شوند.

    سیم کارت TD-LTE

    سیم کارت TD LTE یک سیم کارت دیتا است که با سیم کارت‌های معمولی متفاوت است. یعنی امکان استفاده از این سیم کارت‌ها بر روی گوشی‌های تلفن همراه وجود ندارد. یعنی شما می‌توانید  از طریق یک مودم سیم کارت خور از اینترنت بر روی این سیم‌کارت‌ها استفاده کنید.

    قیمت سیم کارت انتقال دیتا به صورت تکی

     ۲۵۰,۰۰۰ تومان

    مودم TD-LTE

    مودم‌های TD LTE محبوب‌ترین مودم‌ها در بین گیمرها بوده که با قرار دادن یک سیمکارت دیتا در هر جایی می‌تواند به شما اینترنت بدهد. مودم‌ های سیم کارت خور td lte برای گیمرهایی که قابلیت جابه‌جایی برایشان اهمیت دارد، بهترین گزینه است.

    قیمت مودم + ۱۰ گیگ سرویس اولیه

    حداقل از ۴,۹۹۹,۰۰۰ تا ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان

    پوشش دهی اینترنت گیمینگ سیم کارت در منطقه من

    تماس با ما

    تعرفه ترافیک

    تعرفه هر گیگ اینترنت سیم کارت Td-Lte از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان است. برای مشاهده بسته‌های اینترنت گمینگ سیم کارت td lte بر روی لینک زیر کلیک کنید.

    مشاهده سرویس‌ها

    هزینه مودم و سیم کارت گیمینگ TD-LTE

    هزینه سیم کارت  TD-LTE یا FD-LTE را اگر به صورت جداگانه یعنی بدون مودم بخواهید تهیه کنید، هر عدد ۲۵۰ هزار تومان می‌باشد. اگر تمایل داشته باشید با تماس با ما، سیم کارت برای شما ارسال می‌شود. فعالسازی آن نیز به صورت تلفنی انجام می‌شود.

    قیمت مودم‌های TD-LTE که از ۴,۹۹۹,۰۰۰ تومان شروع می‌شود. بستگی دارد که شما می‌خواهید چقدر برای مودم هزینه کنید. تمامی مودم ‌هایی که ما به مشترکین ارائه می‌دهیم، کاملا اصل، دارای گارانتی معتبر و ضمانت مرجوعی (البته با تایید کارشناس) است. پس می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.

    قیمت اینترنت TD-LTE که می‌توانید از دفاتر ما خریداری کنید، فقط ۴,۹۹۹,۰۰۰ تا ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان است که این طرح شامل یک عدد مودم TD-FD اورجینال با گارانتی + ۱۰ گیگ سرویس اولیه + ۲ عدد سیم کارت (یک سیم کارت TD و یک سیم کارت FD) می‌باشد.

    تفاوت دو طرح زیر در برند و مدل مودم می‌باشد.

    تماس با کارشناسان

    در صورت هر گونه سوال و ابهام می‌توانید همین حالا با شماره‌های زیر با کارشناسان واحد TD-LTE تماس بگیرید. 

    کارشناسان ما با توجه به نیاز و بودجه شما، بهترین سرویس اینترنت گیمینگ را در اختیار شما خواهند گذاشت. 

    مزایا اینترنت گیمینگ سیم کارت امنیت پرداز

    • از جمله مزایای اینترنت گیمینگ با مودم  TD LTE ، قابل حمل بودن این گونه مودم هاست. در واقع این گونه مودم ها مانند مودم های ADSL نیازی به خط تلفن ثابت و اتصال سیمی به آن ندارند. لذا می‌توانید در محدوده تحت پوشش شبکه  TD LTE ، آنها را به هر کجا که خواستید ببرید و استفاده کنید.
    • مزیت بعدی، پشتیبانی 24 ساعته است. شما در هر ساعت از شبانه روز که به شارژ اینترنت یا هر نوع پشتیبانی دیگری نیاز داشته باشید، اینگونه خدمات به سرعت در دسترس شما خواهند بود. این در حالی است که بسیاری از شبکه‌های اینترنت ADSL چنین خدماتی را صرفا در ساعات اداری و روزهای کاری انجام می دهند.
    • میزان لتنسی و پینگ تایم و جیتر بسیار کم و سرعت دانلود و آپلود تقریبا متقارن نیز از جمله ویژگی های مهم اینترنت  TD LTE هستند که برای گیمرها اهمیت زیادی دارند.
    • قیمت مقرون به صرفه نیز یکی دیگر از مزایای اینترنت گیم سیم کارت است. البته ممکن است تعرفه های اینترنت گیم بسته به شرکت ارائه دهنده خدمات متفاوت باشند.

    چرا امنیت پرداز؟!

    سوالات متداول (FAQ)

    آیا اینترنت گیمینگ سیم کارت، بهترین اینترنت گیمینگ است؟

    همیشه گیمرها به دنبال بهترین‌ها هستند. به همین دلیل اغلب در مورد بهترین اینترنت گیمینگ و بهترین اینترنت سیم کارت برای گیم و امثال این موارد از کارشناسان ما سوال می‌پرسند. در پاسخ باید گفت اگر هزینه کمی برای خرید اینترنت در نظر گرفتید و یا برای بازی‌هایی که انجام می‌دهید نیازی به سرعت بالا و پینگ تایم خیلی پایین ندارید، اینترنت گیمینگ سیم کارت td lte برای شما پاسخ‌گو است.

    منتها اگر در پی بهترین اینترنت گیمینگ هستید، باید بدانید که اینترنت گیمینگ سیم کارت رتبه دوم را دارد و اینترنت وایرلس رادیویی، بهترین گزینه است. زیرا که این نوع اینترنت، علی رغم برآورده کردن تمام ایده آل‌های گیمرها مانند سرعت بالا تا ۱۰۰ Mbps و پینگ تایم پایین تا ۵۰ Ms به هیچ عنوان به خط تلفن ثابت و آنتن دهی موبایل وابستگی ندارد.

    البته راه اندازی اینترنت وایرلس رادیویی نیاز به امکان سنجی و همچنین استفاده از تجهیزات خاص دارد. بنابراین هزینه راه اندازی اینترنت رادیویی برای گیمرها بیشتر است.

    در نتیجه؛ این موضوع کاملا به شما، گیم‌هایی که انجام میدهید، شهر و موقعیت مکانی‌تان، بودجه و بسیاری از مسائل دیگر بستگی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم، اگر گیمر هستید و برای انتخاب اینترنت td lte یا وایرلس رادیویی سردرگم شده‌اید؛ همین حالا با یک تماس تلفنی از کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید.

    بهترین اینترنت برای گیم را از کجا بخریم؟

    همیشه انتخاب شرکت ارائه دهنده اینترنت، سخت‌ترین مرحله در خرید یک اینترنت پرسرعت گیمینگ محسوب می‌شود. برای اینکه بهترین اینترنت گیمینگ را بخرید، می‌بایست علاوه بر سرعت ارائه شده، پوشش دهی، پشتیبانی، نوع تجهیزات استفاده شده و … عوامل مهم زیادی را در نظر بگیرید. هدف ما در امنیت پرداز فقط ارائه یک خدمت نیست و نبوده، بلکه ارائه یک راهکار دائمی و رفع نیاز مشترکین مان مهم‌ترین چشم انداز ما است. برای اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی به مطلب زیر بیاندازید.

    سرعت اینترنت گیمینگ امنیت پرداز چقدر است؟

    شرکت امنیت پرداز، طیف وسیعی از خدمات و بسته های اینترنت را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این به خود شما بستگی دارد که از کدام راهکارها استقبال کنید. ما این توان این را داریم که با استفاده از زیرساخت‌‌ها، اینترنت گیمینگ سیم کارت td lte را با سرعت ۸۰ مگابیت بر ثانیه و اینترنت وایرلس رادیویی را تا سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه ارائه دهیم.

    خرید مودم TD-LTE برای گیمینگ با کمترین قیمت بازار

    فروش انواع مودم‌های td lte شامل G1، S1 و مدل‌های دیگر زیر قیمت بازار ویژه مشترکین گیمر. برای استعلام قیمت، خرید سرویس یا مودم با شماره‌های زیر در ارتباط باشید.

    تماس با 05191094500

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    4.4/5 - (24 votes)

    4 thoughts on “اینترنت گیمینگ سیم کارت TD-LTE | راهنمای خرید گیمرها

    1. رامین says:

      سلام بهتر از این مدمم هست برای بازی یا نه من ی چی میخوام نرسان نداشته باشه پینگ ثابت بده سیم کارتی بهتره یا ثابت که وصل میشه ب سیم تلفن فرق بین چهار خوردی با پنج و خوردی چیه

      • مدیر سایت says:

        سلام
        تفاوت در نوع و برند مودم هست.
        مسلما TD -LTE بهتر از سرویس ADSL هست. اما اگر می‌خواید اصلا نوسان نداشته و پینگ خیلی پایینی داشته باشید، بهتره اینترنت رادیویی بگیرید.

    2. آرش says:

      سلام خسته نباشید ،، لطفا قیمت هارا لطف کنید سیم کارت TDLIT چقدر باید هذینه کنیم و چه تفاوتی با بقیه سیم کارت دارد تهیه کردنش چه شکلی است ممنون میشم پاسخ ارایه کنید

      • مدیر سایت says:

        سلام
        قیمت سیم کارت ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد. برای تهیه کافیست با شماره‌های شرکت تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان فروش واحد TD-LTE مطرح کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.