اینترنت وایرلس اشتراکی OWA

برای راه‌اندازی سرویس وایرلس اشتراکی OWA با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه در هر مکان بدون نیاز به پوشش دهی آنتن دهی موبایل یا خط تلفن همین حالا با شماره‌ زیر با کارشناسان ما در واحد فروش وایرلس در ارتباط باشید.

  • سرعت دانلود و آپلود تا ۱۰۰Mbps
  • بدون نیاز به خط تلفن و آنتن موبایل
  • پینگ تایم پایین، بدون قطعی
اطلاعات بیشتر ثبت نام آنلاین تماس با ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱

هزینه نصب سرویس OWA که یکی از انواع اینترنت‌های وایرلس است، شامل هزینه ایاب و ذهاب، هزینه نصب و کانفیگ رادیو و هزینه امکان سنجی می‌باشد. در واقع هزینه کلی نصب و راه‌اندازی سرویس اینترنت وایرلس OWA با در نظر گرفتن هر کدام از این عوامل در حدود ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد. البته این مبلغ برای هر مشترک با توجه به شرایط سرویسی که دریافت می‌کند، ممکن است کمتر یا بیشتر باشد. در ادامه درباره جزئیات این قیمت صحبت خواهیم کرد.

سرویس OWA یا وایرلس اشتراکی چیست؟

سرویس (OWA (Outdoor wireless access به پهنای باند وایرلس اشتراکی یا همان اینترنت وایرلس رادیویی گفته می‌شود. در برخی مواقع که افراد نمی‌توانند بر روی خط تلفن خود اینترنت دریافت کنند و یا نیاز به سرعت بالا و پینگ تایم پایین دارند، سرویس وایرلس رادیویی اشتراکی یا همان OWA پیشنهاد می‌شود.

برقراری ارتباط در سرویس وایرلس OWA از طریق امواج رادیویی انجام می‌گردد. یک رادیو بر روی پشت بام محل مشترک نصب می‌شود. در واقع پهنای باند از طریق همین رادیو از دکل‌های شرکت ارائه دهنده دریافت شده و با کابل از پشت بام به داخل محل مشترک می‌رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس، شامل انواع تجهیزات موردنیاز، مراحل نصب، مقایسه با دیگر سرویس‌ها، تعرفه ترافیک حتما نگاهی به مطالب زیر بیاندازید.

هزینه نصب سرویس OWA در سال ۱۴۰۳

برخی اوقات برای نصب رادیو بر روی پشت بام نیاز به قرار دادن لوله  ۱ تا ۶ متری است. هزینه خرید لوله، نصب آن چه با بست فلزی چه از طریق جوشکاری بر عهده مشترک است. علاوه بر این هزینه ایاب و ذهاب نصابی که به محل مراجعه کرده است، هزینه امکان سنجی اولیه جهت بررسی شرایط برقراری لینک و هزینه کانفیگ رادیو نیز در هزینه کلی نصب سرویس وایرلس لحاظ می‌شود.

خرید اینترنت پرسرعت با امنیت پرداز  

هزینه نصب سرویس وایرلس رادیویی OWA

۸۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ تومان

داخل شهری ۹۵۰,۰۰۰ تومان

خارج از محدوده شهری ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

  • چنانچه امکان سنجی مشترک مثبت بوده و مشترک تمایل به خرید سرویس OWA و نصب آن داشته باشد، هزینه امکان سنجی دریافت نمی‌گردد و به عنوان تخفیف در نظر گرفته می‌شود. اما چنانچه امکان سنجی منفی باشد و یا مثبت بوده ولی مشترک سرویس را خریداری نکند، هزینه آن می‌بایست پرداخت شود.
  • اگر بعد از خرید سرویس، نیاز به مراجعه مجدد جهت کانفیگ مجدد و یا جا‌به‌جایی رادیو وجود داشته باشد، هزینه آن دوباره باید توسط مشترک پرداخت شود.
  • کلیه هزینه‌های عنوان شده در پیش فاکتور و یا فاکتور نهایی لحاظ می‌گردد.

جهت مشاهده تعرفه سرویس‌ وایرلس OWA بر اساس مصوبه استاندارد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کلیک کنید.

در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه ها نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.
ما را در اینستاگرام با آدرس Spardaz.ir@ دنبال کنید.

4.9/5 - (16 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.