ثبت نام اینترنت پرسرعت بدون خط تلفن ثابت

برای خرید سرویس و ثبت نام اینترنت های پرسرعت بدون نیاز به خط تلفن ثابت در کمترین زمان ممکن با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.

تقاضای افراد برای دریافت اینترنت پرسرعت بدون خط تلفن روز به روز در حال افزایش است. افراد به دلیل عدم دسترسی به خط تلفن ثابت یا مشکلاتی مانند خطوط تلفن PCM و فیبر نوری، خرابی خط، قادر به دریافت اینترنت تلفن ثابت یا همان اینترنت ADSL ندارند، به همین علت نیز به دنبال یک اینترنت پر سرعت بدون خط تلفن هستند. علاوه بر این کیفیت اینترنت‌هایی که زیرساخت آنها، خطوط مسی است، عموما رضایت بخش نبوده و سرعت آن‌ها به فاصله محل مشترک تا مراکز مخابراتی وابسته است. این‌ موارد مهم‌ترین دلایلی هستند که باعث می‌شود، افراد به دنبال اینترنت پرسرعتی باشند که نیاز به خط تلفن ثابت نداشته باشد.

در واقع بهترین اینترنت پرسرعت بدون خط تلفن، اینترنت وایرلس است. البته انواع دیگری از پهنای باند که نیازی به خط تلفن ثابت ندارد؛ مانند اینترنت پرسرعت TD-LTE 4G/4.5G ثابت یا همان مودم‌های سیم کارتی نیز وجود دارد که بیشتر به عنوان اینترنت های بدون خط تلفن خانگی شناخته شده هستند.

اینکه کدام یک برای شما مناسب است، نیاز به بررسی کاربری شما از اینترنت دارد. امنیت پرداز بهترین سرویس‌های اینترنت‌ پر سرعت بدون نیاز به خط تلفن ثابت را در کمترین زمان در اختیار مشترکین عزیز قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ۳ نوع سرویس، هزینه و تعرفه آن با ما همراه باشید.

اینترنت پرسرعت بدون نیاز به خط تلفن ثابت (۳ مدل سرویس)

اینترنت وایرلس رادیویی

بهترین و پرسرعت‌ ترین اینترنت بدون خط تلفن، اینترنت وایرلس رادیویی است. این اینترنت بر بستر بیسیم و امواج رادیویی به دو صورت ptp (پوینت تو پوینت) و ptmp (پوینت تو مولتی پوینت) ارائه می‌گردد. به همین علت نیازی به خط تلفن ثابت و حتی پوشش دهی آنتن موبایل نیز ندارد.

قابل ارائه در هر مکانی شامل شهرها، روستاها نیز می‌باشد. اینترنت وایرلس رادیویی بدون نیاز به خط تلفن،‌ مناسب گیمرها، استریمرها و کسانی‌که که نیاز به یک پهنای باند پرسرعت و پایدار دارند.

برای راه‌اندازی این اینترنت، دو رادیو که یکی بر روی پشت بام محل مشترک و دیگری بر روی دکل اپراتور نصب می‌شود. این تجهیزات رادیویی دیتای اینترنت را از زیرساخت دریافت و با کابل به مودم انتقال می‌دهد.

مشاهده تعرفه سرویس‌ها
با سرویس اولیه ۵۰ گیگ رایگان
از ۹,۴۵۰,۰۰۰ تا ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
سرعت دانلود : ۱۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه
سرعت آپلود : ۱ تا ۹۰ مگابیت بر ثانیه
پینگ تایم : ۳۵ تا ۵۰ میلی ثانیه
تعرفه هر گیگ : ۱۲۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان
خرید و ثبت نام

اینترنت WILT

در دسترس‌ترین نوع اینترنت وایرلس رادیویی بدون نیاز به خط تلفن ثابت، اینترنت wilt می‌باشد. این سرویس به دلیل عدم نیاز به خط تلفن ثابت و پوشش دهی موبایل در کل کشور فقط توسط امنیت پرداز قابل ارائه است. اینترنت  wilt امکان اتصال اینترنت را از طریق امواج رادیویی فراهم می‌کند. در این سرویس مشترک با پرداخت مبلغ مشخصی، یک عدد رادیو، کابل و متعلقات آن را از ما تهیه می‌کند. سپس این تجهیزات جهت نصب برای مشتری ارسال می‌گردد.

فرآیند امکان سنجی این سرویس بسیار آسان و سریع به صورت تلفنی از طریق گوگل مپ انجام می‌شود. نصب اینترنت وای ال تی مانند آنتن تلویزیون است که خود مشترک نیز قادر به انجام آن خواهد بود.

این سرویس نیز برای صاحبان کسب و کار، اشخاص حقیقی که نیاز به پهنای باند پایدار و بدون قطعی دارند، مناسب است.

مشاهده تعرفه سرویس‌ها
با سرویس اولیه ۳۰ گیگ رایگان
۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تا ۳۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
سرعت دانلود : ۱۰ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه
سرعت آپلود : ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه
پینگ تایم : ۴۰ تا ۸۰ میلی ثانیه
تعرفه هر گیگ : ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان
خرید و ثبت نام

اینترنت TD-LTE

اینترنت نسل چهارم ثابت به دو صورت FD-LTE و TD-LTE ارائه می‌گردد. Fd LTE فناوری 4G و  Td LTE فناوری 4.5G جهت انتقال داده پرسرعت به صورت بی‌سیم هستند که بهترین اینترنت TD-LTE توسط مجموعه ما به کاربران با پایین‌ترین قیمت ارائه می‌گردد.

ارزان ترین اینترنت پرسرعت بدون خط تلفن، اینترنت TD-LTE است. در داخل مودم‌های td lte، یک سیم کارت مخصوص قرار می‌گیرد. این سیم کارت قابلیت تماس و ارسال پیام را نداشته و و صرفا قابلیت انتقال داده را دارند. سرعت دانلود و آپلود سرویس‌های td lte به فاصله آنها تا دکل BTS بستگی دارد. با این وجود، این سرویس در مقایسه با اینترنت های تلفن ثابت ADSL و  WIMAX تجربه سرعت بالاتری را به کاربران می‌دهند.

فروش سرویس به همراه مودم‌های TD LTE، تنها معطوف به شهر تهران یا مشهد نبوده و در اقصی نقاط کشور توسط امینت پرداز قابل عرضه می باشد.

مشاهده تعرفه سرویس‌ها
سرویس اولیه ۲۰۰ گیگ رایگان
هزینه مودم و ۲ عدد سیم کارت از ۴,۹۹۹,۰۰۰ تا ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان
مودم‌ها با مدل‌های مختلف در بازه قیمتی بالا جهت انتخاب مشتریان موجود می‌باشد.
سرعت دانلود : ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه
سرعت آپلود : ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه
پینگ تایم : ۷۰ تا ۹۰ میلی ثانیه
تعرفه هر گیگ : ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان
خرید و ثبت نام

بررسی ویژگی‌های اینترنت پرسرعت بدون خط تلفن ثابت

اینترنت‌های پرسرعت بدون نیاز به خط تلفن ثابت (Wireless | Td-Lte) چون نسل بعدی اینترنت‌ خط تلفن ثابت ADSL هستند، معایب آنها را ندارند. تنها هزینه بالای اولیه سرویس وایرلس یا td lte باعث می‌شود برخی افراد هنوز به دنبال adsl باشند. در صورتی که با پرداخت یکباره این هزینه، برای همیشه یک اینترنت پرسرعت بدون وابستگی به خط تلفن دارید. علاوه بر آن تعرفه اینترنت‌های وایرلس و td lte در دراز مدت ارزان‌تر از اینترنت‌های تلفن ثابت adsl است. زیرا عموما فقط تعرفه ثبت نام اولیه سرویس ADSL ارزان است، پس از آن می‌بایست به ازای هر گیگ ترافیک قیمت بیشتری نسبت به td lte و یا وایرلس رادیویی بپردازید.

از میان مهم‌ترین مزایای بیشمار اینترنت پرسرعت بدون نیاز به خط تلفن ثابت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم وابستگی به خطوط و مراکز مخابراتی
  • قابل جابه‌جایی به هر مکان
  • سرعت دانلود و آپلود بالاتر
  • پینگ تایم پایین‌تر و پایدارتر
  • قابل ارائه در هر مکان شامل شهرها و حتی روستاها
  • تعرفه ترافیک ثابت در طول زمان
  • نصب و راه‌اندازی سریع‌تر به دلیل حذف مراحل رانژه و ثبت نام
  • امکان ارائه سرویس تا ظرفیتهای بالاتر از 100 مگابیت در ثانیه
  • مناسب برای بازی های آنلاین و استریم و حتی ترید

امنیت پرداز

امنیت پرداز دارای نمایندگی رسمی از چندین اپراتور دارای مجوز FCP است که می‌تواند با ارائه راهکارهای متفاوت بدون نیاز به خط تلفن، بهترین اینترنت پرسرعت را در اختیار شما قرار دهد.

به عنوان یک کاربر حرفه‌ای سرعت خارق‌العاده را با سرویس اینترنت بدون خط تلفن امنیت پرداز تجربه کنید.

marketing@spardaz.ir تماس با 91094500-051

تکمیل فرم درخواست آنلاین











    سخن آخر

    اگر به دلایلی مانند نبود پورت خالی در مراکز، محدودیت‌های مخابراتی (خطوط فیبر و pcm) و یا سرعت پایین، نمی‌توانید اینترنت تلفن ثابت ADSL داشته باشید، بهتر است از راهکارهای جایگزین و سرویس‌های پرسرعتی مانند وایرلس و نسل چهار ثابت TD-LTE که توسط امنیت پرداز ارائه می‌شود، استفاده کنید. اینترنت‌های بدون خط تلفن، پرسرعت‌تر و قابل جابه‌جایی هستند. بنابراین برای همه افراد و حتی کسب و کارها نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

    با این سرویس‌ها شما می‌توانید استریم کنید، از وب گردی یا بازی و مشاهده فیلم و ویدیو بدون قطع و وصلی لذت ببرید. اگر صاحب یک کسب و کار هستید نیز، اینترنت های بدون نیاز به خط تلفن ثابت، فرصت استفاده از روش‌های نوین بازاریابی آنلاین، امکان برگزاری ویدیو کنفرانس، ارتباط بین دفاتر را به شما می‌دهند. اینترنت پرسرعت بدون نیاز به خط تلفن به شما در تحقق اهدافتان کمک خواهد کرد. پس هزینه‌ای که برای آن می‌کنید در مقابل نتیجه‌ای که از آن می‌گیرید، ناچیز است.

    پس برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این سرویس‌ها، همین حالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    4.9/5 - (7 votes)

    6 thoughts on “اینترنت پرسرعت بدون خط تلفن ثابت | ۳ راهکار + هزینه

    1. نسیم شه بخش says:

      سلام روستای ما نزدیک ۱۵ کیلومتر با اولین دکل فاصله دارد و دید مستقیم در پشت بام ندارد آبا میتوان از دستگاه و خدمات شما استفاده کرد؟ممنون

      • مدیر سایت says:

        سلام
        بله سرویس‌های ما در اکثر مناطق دور افتاده نیز پوشش دهی دارد. اما برای بررسی دقیق لوکیشنتون با مجموعه تماس بگیرید.

      • مدیر سایت says:

        سلام، اگر منظورتون سرویس TD-LTE هست، هزینه سیم کارت ۱۵۰ هزار تومان هست، مودم هم از قیمت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان موجود هست به بالا.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.