برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه اینترنت وایرلس رادیویی برای فضاهای ویلایی و باغی با توجه به شرایط خودتان کافیست با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

ثبت نام اینترنت وایرلس رادیویی قیمت نصب و راه‌اندازی 021-91094483 ۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰

کارشناسان امنیت پرداز در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

همانطور که می‌دانید اینترنت پرسرعت امروزه به یک نیاز اولیه در زندگی همه ما انسان‌ها بدل شده و نقش اساسی در انجام امور روزمره، کسب و کار و حتی تفریح ما ایفا می‌کند. حتی زمانی که افراد برای گذراندن اوقات فراعت آخرهفته یا تعطیلات به باغ‌ یا ویلا می‌روند نیز برای گذارندن وقت و یا حتی انجام امور عادی روزانه به اینترنت پرسرعت نیاز دارند. اما بیشتر این اشخاص احتمالا تاکنون به دلیل فاصله از مراکز شهرها با مشکل عدم پوشش دهی آنتن موبایل و به دنبال آن عدم دسترسی به اینترنت روبه رو شده اند.

ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چه سرویس‌های اینترنتی برای ویلا و باغ‌های شخصی و حتی باغ تالارها، باغ رستوران‌ها و غیره مناسب است. همینطور درباره هزینه و شرایط دریافت آن نیز صحبت خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

چرا در باغ یا ویلا به اینترنت پرسرعت نیاز داریم؟

فکر کنید باغچه‌ای کوچک یا ویلایی در خارج از شهر دارید و می‌خواهید تعطیلات آخر هفته را همراه با خانواده و یا دوستان در آنجا سپری کنید. اما در این مدت به اینترنت پرسرعت برای انجام ساده‌ترین کارهایتان دسترسی ندارید. این موضوع چقدر می‌تواند ناراحت کننده باشد و حتی همین امر احتمالا شما و حتی کودکان‌تان را از رفتن منصرف می‌کند. 

اگر شما هم جز صاحبین باغ یا ویلا خارج از شهرها هستید، بهتر است هرچه سریعتر به فکر راه اندازی یک اینترنت پرسرعت برای آن باشید. خرید یک سرویس اینترنتی قوی و پرسرعت به شما کمک می‌کند که لحظات زیبایی را بدون هرگونه استرس در کنار عزیزانتان بسازید. 

ویلای هوشمند با اینترنت وایرلس رادیویی

امروزه با هوشمند شدن سازه‌ها به خصوص ساختمان‌های خارج از شهرها، می‌توانید از راه دور به تمامی امکانات ویلا دسترسی داشته باشید. مثلا به سیستم حفاظتی، دوربین‌ها، لامپ‌ها، درب ورودی و غیره. به طوریکه با استفاده از یک کنترلر و یا نصب نرم‌افزار بر روی گوشی موبایل خود، می‌توانید امکان هر گونه خرابی، دزدی و مشکلات این چنینی را به حداقل رساند.

برای این منظور اولین قدم خرید یک اینترنت پرسرعت برای ویلا است. با انتخاب یک سرویس اینترنت پرسرعت، می‌توانید به آسانی از هر نقطه مکانی به تجهیزات هوشمند ویلا (درب هوشمند، لامپ‌ها، دزدگیر، آبیاری فضای سبز) دسترسی داشته باشید.

حتی اگر نخواسته باشید که از سیستم‌های هوشمند (BMS) هم استفاده کنید، حداقل برای انجام کارهای روزمره مانند وب گردی، دانلود فیلم، گیم و غیره، و از همه مهم‌تر دسترسی به دوربین‌های مداربسته (DVR)، خرید یک اینترنت پرسرعت برای ویلا، لازم و ضروری است.

چرا که در بحث دوربین‌های مداربسته در ویلاها، اینترنت نقش مهمی دارد. بر خلاف تصور، ملاک داشتن یک تصویر خوب و با کیفیت، نوع و برند دوربین مداربسته نیست و در حقیقت این اینترنت است که نقش مهم‌تری را ایفا می‌کند. هرچه سرعت و کیفیت پهنای باند شما بهتر باشد، تصاویر و ویدئوها با وضوح بالاتری ضبط می‌شوند. همینطور تصویر دوربین‌ها از راه دور بر روی گوشی تلفن همراه نیز به صورت زنده کاملا واضح و بدون قطع و وصلی است.

اینترنت برای دوربین باغ یا ویلا

چه اینترنتی برای ویلا یا باغ پیشنهاد می‌شود؟

مناسب‌ترین اینترنت برای ویلا، باغ و مکان‌های این چنینی به دلیل فاصله آنها از شهرها، فقط اینترنت وایرلس یا همان رادیویی است. اینترنت وایرلس رادیویی با امواج رادیویی کار می‌کند به همین دلیل هیچ ارتباطی به آنتن موبایل یا دکل‌های BTS و یا خط تلفن ثابت ندارد. بنابراین حتی اگر در میان کو‌ه‌ها هم باشید، می‌توانید این اینترنت را دریافت کرده و بهترین سرعت را تجربه کنید.

از طرف دیگر خرید اینترنت پرسرعت وایرلس به همراه آی پی استاتیک باعث می‌شود، بتوانید در خارج از ویلا، در هر جایی که هستید بر روی گوشی همراه خود تصویر دوربین‌های مدار بسته را به صورت زنده با کیفیت بالا داشته باشید.

البته دقت کنید که اینترنت‌های رادیویی انواع مختلفی دارند (پوینت تو پوینت، مولتی پوینت، wilt، پهنای باند اختصاصی) که کارشناس فنی با توجه به برخی فاکتورها یکی از آنها را به شما پیشنهاد می‌دهد. این فاکتورها شامل: موقعیت مکانی شما، سرعتی که میخواهید و همینطور بودجه‌ای است که قصد دارید هزینه کنید.

روش کار اینترنت وایرلس رادیویی برای باغ و ویلا چگونه است؟

یک آنتن رادیو بر روی پشت بام محل مورد نظر شما و یا تراس نصب شده و یک کابل از رادیو به داخل محل کشیده می‌شود. آنتن رادیو با دکل‌های ارائه دهنده ما ارتباط برقرار کرده و سیگنال را از آنها دریافت می‌کند. بدین ترتیب کاربر در سر کابل LAN اینترنت پرسرعت خواهد داشت.

اگر ویلای شما در مناطقی هست که بارش باران در آن زیاد است (مانند ویلاهای شمال کشور) باز هم جای نگرانی نیست، زیرا تجهیزات رادیویی که توسط کارشناسان ما در پروژه‌ها استفاده می‌شود، در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.

نحوه کار لینک وایرلس رادیویی برای باغ و ویلا
اینترنت در ویلا شمال

ثبت درخواست اینترنت پرسرعت وایرلس برای ویلا، باغ، رستوران، تالار و هر گونه فضاهای خارج از شهر

برای خرید اینترنت پرسرعت وایرلس رادیویی از طریق فرم ثبت نام آنی و یا تماس با شماره‌ درج شده اقدام کنید. فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.











    سخن پایانی

    فناوری رادیویی باعث سهولت دسترسی افراد به اینترنت پرسرعت حتی در مکان‌های فاقد آنتن موبایل و دور دست شده است. خوشبختانه شرکت ما در زمینه ارائه سرویس وایرلس رادیویی حرف اول را می‌زند، زیرا مجموعه ما سال‌ها در این زمینه فعالیت نموده و سابقه درخشانی در برقراری لینک‌های رادیویی و ارائه آن داشته است.

    پس اگر به دنبال اینترنت برای ویلا، باغ، رستوران، تالار و هر فضای خارجی دیگری هستید، همین حالا برای مشاوره رایگان و بررسی لوکیشن با کارشناسان متخصص و متبحر ما تماس بگیرید. کارشناسان با در نظرگرفتن بودجه و شرایط شما، بهترین لینک رادیویی را در اختیارتان قرار خواهند داد.

    خرید یک اینترنت پرسرعت برای فضای باغی و ویلایی، نه تنها ولخرجی نیست، بلکه جز ضروریات است. زیرا لذت اقامت را نه فقط برای شما بلکه برای مهمانانتان نیز دو چندان می‌کند. یا وجود اینترنت پرسرعت و با کیفیت، همه می‌توانند از کنار هم بودن لذت ببرند، بدون اینکه از انجام کارهای روزمره عقب بمانند و حتی از دسترسی به شبکه‌های اجتماعی محروم باشند.

    امنیت پرداز

    دارای نمایندگی رسمی از چندین شرکت ارائه دهنده اینترنت دارای مجوز FCP

    ارائه و پیاده‌سازی لینک‌های وایرلس رادیویی در کمترین زمان ممکن با بالاترین سرعت

    ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید سرویس و پشتیبانی فنی دائمی برای مشترکین

    مشاهده پروژه‌های انجام شده در اینستاگرام

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    لطفا به این مطلب امتیاز بدهید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.