برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه اینترنت دوربین مداربسته با توجه به شرایط خودتان کافیست با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

ثبت نام اینترنت دوربین مداربسته قیمت نصب و راه‌اندازی 021-91094483 ۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰

کارشناسان امنیت پرداز در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

دوربین‌های مداربسته یکی از فناوری‌های حفاظتی هستند که در سال‌های اخیر به طرز چشم گیری مورد استقبال افراد و کسب و کارها قرار گرفته اند. یکی از قابلیت‌های دوربین‌های مداربسته پیشرفته که امروزه أنواع آنها بیشمار است،

نصب دوربین در محل، کنترل آن و مشاهده تصاویر به صورت زنده از راه دور و بدون نیاز به مراجعه به محل است. یعنی شما بتوانید در هرجایی که هستید با نصب یک نرم‌افزار بر روی گوشی یا کامیپوتر خود تصاویر دوربین‌ها را به صورت Live مشاهده کنید. برای اینکار، شما علاوه بر دوربین پیشرفته به یک اینترنت پرسرعت که سرعت آپلود قابل قبولی داشته باشد، نیز نیاز دارید.

البته اینکه دقیقا چه سرعتی مورد نیاز دوربین ‌های مداربسته است، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد، علاوه بر این درباره بهترین اینترنت و مودم برای دوربین‌های مداربسته که توسط شرکت ما (امنیت پرداز) ارائه می‌شود، هزینه آن، طریقه نصب و میزان مصرف این اینترنت را به شما خواهیم گفت. پس اگر می‌خواهید یک اینترنت خوب برای دوربین‌های مداربسته خود بخرید، خواندن این مطلب را از دست ندهید وهمین حالا با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

آیا دوربین مدار بسته با اینترنت کار میکند؟

یکی از مرسوم‌ترین روش‌ها برای حفاظت از عزیزان، منزل، محل کار، اشیای قیمتی و غیره نصب دوربین مداربسته است. شاید فکر کنید برای اینکه بتوانید تصاویر دوربین‌ها را با وضوح عالی ببینید، تهیه IP Camera های با کیفیت کافی است، اما در واقع این فقط بخشی از کار است. در حالت عادی دوربین مداربسته نیازی به اینترنت ندارد، زیرا دوربین‌ها برای ضبط و ذخیره‌سازی تصاویر و ویدیوها به یک دستگاه به نام NVR و یا DVRمتصل می‌شوند.

اما اگر بخواهید انتقال تصویر انجام دهید، تنها راه، اتصال اینترنت به دوربین مداربسته است. تفاوتی هم ندارد که یک دوربین دارید یا چند عدد. زیرا در هر صورت برای دیدن دوربین مدار بسته از راه دور به صورت زنده و یا حتی Play Back نیاز دارید که دستگاه DVR و یا NVR را به اینترنت پرسرعت متصل کنید. علاوه بر این داشتن IP Static نیز الزامی است.

به جز دوربین‌های معمولی انواع دیگری از دوربین‌های مداربسته پیشرفته نیز در بازار موجود هستند که با اتصال آنها به اینترنت امکانات بیشتری خواهید داشت. برای مثال دوربین‌های پیشرفته دارای سنسور حرکتی که با اتصال این دوربین‌ها به اینترنت، علاوه بر ضبط و مشاهده محل به صورت آنلاین، در ساعاتی که شما در محل موردنظر حضور ندارید، در صورت وقوع حرکات غیرعادی، برای شما پیام هشدار ارسال می‌شود.

ویژگی‌های لازم برای اینترنت دوربین مداربسته

  • آپلود بالا: اگر اینترنت را برای دوربین‌های مداربسته تهیه می‌کنید، باید بدانید که سرعت آپلود به دلیل بارگزاری مدام تصاویر و ویدیو‌ها از سرعت دانلود مهم‌تر است.
  • پایداری بالا: همینطور پایداری اینترنت نیز مسئله‌ مهمی است که باید در هنگام خرید اینترنت دوربین مداربسته آن را در نظر داشته باشید. عدم پایداری برخی سرویس‌های اینترنتی مانند خطوط قدیمی ADSL باعث قطع و وصلی تصویر، وضوح پایین و همینطورعدم کیفیت تصاویرضبط شده می‌شود.
اینترنت وایرلس برای دوربین

سرعت اینترنت مورد نیاز برای دوربین مدار بسته

حداقل سرعت آپلود اینترنت متصل به دوربین مدار بسته برای دوربین‌های با کیفیت تصویر SD می‌بایست ۱ مگابیت بر ثانیه و برای دوربین‌های HD، حداقل ۲ مگابیت بر ثانیه باشد. بنابراین اگر ۱۰ عدد دوربین HD داشته باشید، سرعت آپلود شما حداقل باید ۲۰ مگابیت بر ثانیه باشد. البته دقت کنید هرچه تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد، سرعت اینترنت در محیط پایین می‌آید، پس چنانچه از یک اینترنت برای دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های کامیپوتری و حتی گوشی‌های موبایل استفاده می‌کنید، باید این موارد را در نظر بگیرید و سعی کنید اینترنت پرسرعتی را خریداری کنید که جوابگو پهنای باند مصرفی شما در محیط باشد.

این نکته را هم در نظر بگیرید که معمولا دوربین‌های فضای باز به پهنای باند بیشتری نسبت به دوربین‌های مداربسته محیط‌های داخلی نیاز دارند. دلیل این امر، آن است که این دوربین‌ها مناطق گسترده‌تری را زیر نظر داشته و محیط مدام در حال تغییر است. از طرف دیگر در شب‌ها نیز به دلیل کم شدن نور محیط، پهنای باند بیشتری برای ضبط تصاویر مصرف می‌شود.

میزان مصرف اینترنت دوربین مداربسته

بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته چیست؟

بهترین اینترنت برای دوربین مداربسته و انتقال تصویر باکیفیت و وضوح بالا، اینترنت رادیویی امنیت پرداز است که به آن اینترنت وایرلس یا بی سیم نیز گفته می‌شود. اینترنت رادیویی از طریق امواج رادیویی (RF) و بدون نیاز به زیرساخت‌هایی مانند خط تلفن ثابت و آنتن دهی موبایل می‌تواند سرعت دانلود و آپلود مطلوبی تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم کند.

اگر می‌خواهید با خیال راحت به تصاویر دوریین‌های خود دسترسی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنت رادیویی امنیت پرداز است. سرویس‌های رادیویی در مدل‌های مختلفی توسط تیم فنی مجموعه ما قابل پیاده‌سازی است. از جمله اینترنت رادیویی پوینت تو پوینت (PtP)، مولتی پوینت (PtMp) و اینترنت Wilt.

اینکه کدامیک از این روش‌ها برای شما مناسب‌تر است به چند عامل بستگی دارد، از جمله:

  • شهر محل سکونت
  • موقعیت مکانی
  • سرعتی که نیاز دارید
  • بودجه ای که برای خرید اینترنت دوربین مداربسته در نظر گرفته‌اید
اینترنت رادیویی وایرلس برای ماینر
روش برقراری اتصال در لینک‌های رادیویی

ویژگی‌های اینترنت رادیویی برای دوربین مداربسته

  • آپلود خوب: همانطور که گفته شد؛ سرعت آپلود نقش مهم‌تری از دانلود در انتقال تصاویر دوربین‌های مداربسته دارد و سرویس رادیویی که امنیت پرداز ارائه می‌دهد، علاوه بر سرعت دانلود، دارای سرعت آپلود بالایی نیز هست که در سرویس‌های دیگر دیده نمی‌شود.
  • پایداری: پایداری و عدم قطع و وصلی چه در مشاهده تصاویر به صورت زنده و چه ثبت آنها بسیار مهم است. اینترنت وایرلس رادیویی تنها سرویسی است که هیچ گونه اختلالی در آن وجود ندارد و برای دوربین بهترین گزینه محسوب می‌شود.
  • امکان ارائه آی پی استاتیک: برای انتقال تصویر بر روی موبایل یا کامپیوتر خود باید از شرکت ارائه دهنده بر روی سرویس خود یک IP Static که به آن آی پی ثابت یا ولید نیز می‌گویند، دریافت کنید. با خرید آی پی و فعال شدن آن، با انجام تنظیمات خاصی که در اینجا مورد بحث ما نیست، می‌توانید تصاویر و اطلاعات ویدیویی را هر جایی که باشید، به صورت زنده بر روی موبایل و هر دستگاهی که دارید، ببینید.بهتر است بدانید که در روش انتقال تصویر با IP Static نسبت به دیگر روش‌ها، امنیت بالاتری داشته و سرعت لود تصاویر بر روی موبایل نیز بیشتر است.
آی پی استاتیک اینترنت وایرلس ربای دوربین مداربسته

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع اینترنت می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.

بهترین مودم برای اینترنت ماینر چیست؟

بهترین مودم سیم کارتی برای دوربین مداربسته، مودم‌های سیم کارتی امنیت پرداز است. شما با خرید سرویس TD-LTE می‌توانید با یک مودم و سیم کارت به اینترنت نسبتا پرسرعتی برای هر تعداد دوربین مداربسته ای که دارید، دسترسی داشته باشید.

انتخاب بهترین مودم سیم کارتی برای دوربین مداربسته بستگی به تعداد دوربین‌های شما دارد. اگر یک یا دو عدد دوربین مداربسته دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید اینترنت دوربین مداربسته بکنید، می‌‌توانید از سرویس‌های TD-LTE و یا FD-LTE مجموعه ما استفاده کنید. ولی در صورتی که بیش از ۲ دوربین دارید، یا همزمان چند سیستم و دستگاه دیگر نیز قرار است از اینترنتی که به دوربین متصل هست استفاده کنند، پیشنهاد ما فقط سرویس وایرلس رادیویی است.

در واقع سرویس  TD LTE، مودم‌های سیم کارتی هستند، که سرعت دانلود و آپلود قابل قبولی تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه دارند. تمامی مودم‌های TD-LTE و حتی FD-LTE که توسط مجموعه ما برای مشترکین عزیز ارائه می‌شود، دارای فایروال‌های سه سطحی، فیلترهای محدودیت پهنای باند، پورت های پرسرعت هستند، که همگی در کیفیت ویدیوها و ثبت و ضبط آنها اثرگذارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوع اینترنت می‌توانید مطلب زیر را مطالعه کنید.

میزان مصرف اینترنت دوربین مداربسته

عوامل اثر گذار در میزان مصرف اینترنت دوربین مداربسته شامل موارد زیر است:

تعداد دوربین‌های مداربسته

هرچه تعداد IPCamera های شما بیشتر باشد، مسلما مصرف ترافیک بیشتری خواهید داشت.

کیفیت تصویر دوربین مداربسته

وضوح بالاتر به پهنای باند بیشتری نیاز دارد.

جریان ویدئو در انتقال تصاویر

همانطور که می‌دانید تصاویر در دوربین‌های مداربسته به خصوص دوربین‌های مداربسته تحت شبکه (ip camera) به دو جریان قابل نمایش هستند. جریان داده اصلی (Main Stream) و جریان داده فرعی (Sub Stream). حال اگر تصاویر در حالت Main Stream ثبت، ضبط و مشاهده شوند، یعنی از حداکثر رزولوشن، پهنای باند و فریم ریت (FPS) دوربین استفاده شده است، بنابراین اینترنت بیشتری نیز مصرف می‌گردد.

FPS (نرخ فریم در ثانیه)

هرچه (Frame Per Second) FPS دوربین‌ها بالاتر باشد، فیلم ‌های ضبط شده روان‌تر و با کیفیت‌ تر هستند، به همان میزان مصرف ترافیک بیشتری هم دارند.

کدک فشرده سازی ویدیو

کدک نحوه فشرده‌سازی ویدیو را قبل از ارسال از طریق اینترنت تعیین می‌کند. نوع کدک تصاویر در میزان اینترنت مصرف شده دوربین‌های مداربسته موثر است. زیرا در حالت فشرده، استوریج و ترافیک شبکه تا 100 برابر کمتر مصرف می‌شوند. در حال حاضر دو نوع فرمت فشرده سازی ویدیویی محبوب به نام‌‌های MJPEG و 264+ وجود دارد. این کدک‌ها با فشرده سازی بهتر تصاویر، سرعت اینترنت دوربین های امنیتی برای انتقال جریان ویدئو را کاهش می‌دهند.

به طور کلی میزان مصرف اینترنت دوربین مداربسته طبق جدول زیر است:

MJPEGH.264Resolution
6 Mbps per camera2 Mbps per camera1MP (1280*720)
12 Mbps per camera4 Mbps per camera2MP (1920*1080)
24 Mbps per camera8 Mbps per camera4MP (2560*1440)

بهترین اینترنت برای دوریین مداربسته

نرم افزار‌های محاسبه اینترنت مصرفی دوربین مداربسته

برای محاسبه مصرف اینترنت دوربین مداربسته بر روی کامپیوتر از نرم افزار Network و بر روی گوشی موبایل اندورید از نرم افزار Data Monitor pre استفاده کنید.

ثبت درخواست سرویس اینترنت وایرلس رادیویی برای دوربین مداربسته

برای خرید بهترین اینترنت دوربین مداربسته از طریق فرم ثبت نام آنی و یا تماس با شماره‌ درج شده اقدام کنید. فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.

051-91094500











    کلام آخر

    همانطور که روز به روز به علاقمندان سیستم‌های نظارتی در جهان افزوده می‌شود. فناوری این سیستم‌ها که دوربین‌های مداربسته یکی از اجزای این مجموعه است، نیز پیچیده‌تر می‌شود. دوربین‌های پیشرفته ای که با اتصال به یک اینترنت پرسرعت می‌تواند از اموال، خانواده و دارایی‌های با ارزش شما محافظت کند.

    در هر حال اگر قصد خرید اینترنت برای دوربین مداربسته را دارید، شرکت ما می‌تواند با تجربه چندین ساله در این زمینه به شما کمک کند. مجموعه ما با ارائه انواع سرویس‌های اینترنت پرسرعت برای دوربین‌ها مداربسته با قیمت‌های متنوع و تعرفه ارزان قیمت در کنار شما عزیزان خواهد بود.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های مجموعه در تماس باشید و یا از طربق فرم ثبت نام اقدام کنید.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    لطفا به این مطلب امتیاز بدهید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.