مشاوره و خرید اینترنت پرسرعت وایرلس رادیویی

جهت خرید اینترنت وایرلس رادیویی همین حالا با شماره‌های زیر تماس برقرار کنید. ما با توجه به نیاز و بودجه شما، بهترین اینترنت پرسرعت را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰ ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴

برای تست سرعت اینترنت رادیویی می‌توانید از نرم‌افزار‌های دانلود فایل مانند IDM استفاده کنید، اما این روش، به تنهایی کافی نیست. روش بعدی تست سرعت اینترنت رادیویی پوینت تو پوینت یا مولتی پوینت و یا هر سرویس دیگری، مراجعه به بهترین سایت ‌های معتبر تست سرعت برای بررسی سرعت دانلود، آپلود و پینگ تایم است. از آنجایی‌ که اینترنت وایرلس رادیویی، در حال حاضر بهترین اینترنت پرسرعت در کشورمان می‌باشد، بسیاری از افراد تمایل دارند پیش از خرید این سرویس، تست‌های سرعت این لینک‌های رادیویی را مشاهده کرده تا با خیال راحت‌تری تصمیم گیری کنند.

به همین منظور ما در این مطلب تعداد محدودی از تست سرعت اینترنت‌های وایرلسی که توسط امنیت پرداز ارائه و نصب شده است، را جمع‌ آوری کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

عکس تست سرعت اینترنت رادیویی‌ های نصب شده توسط امنیت پرداز با سایت‌های معتبر تست سرعت

عکس تست سرعت لینک‌های رادیویی نصب شده توسط امنیت پرداز با نرم افزار Internet Download Manager

امنیت پرداز

امنیت پرداز نماینده رسمی چندین شرکت ارائه دهنده اینترنت با مجوز FCP در کل کشور می‌باشد.

ما این افتخار را داریم که جزء بهترین ارائه دهندگان اینترنت وایرلس رادیویی در شهر‌ها و روستاها هستیم.

اگر نیاز به مشاوره جهت خرید سرویس اینترنت پرسرعت وایرلس دارید، از طریق دکمه زیر با ما در ارتباط باشید.

تماس با واحد فروش دفتر مشهد تماس با واحد فروش دفتر تهران تکمیل فرم ثبت نام اینترنت

روش صحیح انجام تست سرعت اینترنت رادیویی

روش صحیح تست سرعت اینترنت رادیویی پوینت تو پوینت یا مولتی پوینت که به آن وایرلس یا بیسیم نیز گفته می‌شود، با تست سرعت سرویس‌های دیگر مانند TD-LTE یا ADSL  متفاوت است. اما چرا؟

امواج رادیویی شناخته شده‌ترین نوع اشعه الکترومغناطیسی است که در ارتباطات تلویزیون، تلفن‌های موبایل و در اینترنت‌های رادیویی استفاده می‌شود. در فناوری لینک‌های رادیویی دیتای اینترنت از طریق امواج رادیویی بر روی یک فضای فرکانسی انتقال می‌یابد.

تصور کنید نصب لینک تمام شده است و شما می‌خواهید سرعت واقعی پهنای باند را اندازه بگیرید. در این هنگام با توجه به اینکه در سرویس‌های رادیویی چند ثانیه زمان لازم است تا حتما تبادل دیتا به حداکثرترین حالت خود برسد. می‌بایست ابتدا تست دانلود را توسط نرم افزارهای مدیریت دانلود انجام دهید و پس از آن به دلیل اینکه با این تست رادیو در بهترین حالت انتقال دیتای خود قرار می گیرد، تست سرعت نهایی خود را با بهترین سایت های تست سرعت اینترنت مانند ovh.net یا nperf.com انجام دهید.

در ضمن ما به شما پیشنهاد میکنیم در مرتبه اول حتما این تست را به صورت کابلی و ترجیحا مستقیم با رادیو انجام دهید و پس از آن در صورت نیاز می‌توانید به صورت وایرلس تست را دوباره انجام دهید.

نکات کلی در هنگام انجام تست سرعت اینترنت رادیویی

  • ٰوی پی ان خود را خاموش کنید، vpn ها بر نتیجه تست اثرگذار هستند.
  • تمامی دستگاه‌های متصل به اینترنت را به جز دستگاهی که دارید با آن تست را می‌گیرید Disconecct کنید.
  • برای اینکه سرعت واقعی اینترنت خود را ببینید، حتما کابل شبکه را مستقیما به لپ‌تاپ یا PC ای که دارید با آن تست را انجام می‌دهید، متصل کنید.
  • تمامی برنامه‌های باز و همه صفحات مرورگر خود را ببندید.
  • دقت داشته باشید که هیچ بروزرسانی در سیستم شما در حال انجام نباشد.
تست سرعت کابلی
تست را حتما به صورت کابلی انجام دهید، زیرا در حالت wireless دقت تست پایین می‌‌آید.

پارامتر‌های قابل سنجش در تست سرعت اینترنت

ثبت درخواست اینترنت پرسرعت رادیویی

برای خرید اینترنت وایرلس رادیویی از طریق فرم ثبت نام آنی و یا تماس با شماره‌ درج شده اقدام کنید. فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.

051-91094500











    سخن پایانی

    تعریف بهترین سرعت اینترنت برای هر شخص متفاوت است. بهترین سرعت از نظر یک فرد عادی که به صورت روزانه وب گردی می‌کند و یا در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد، با یک مدیر که از اینترنت برای کسب و کار خود بهره می‌برد و یا یک گیمر یا استریمر کاملا متفاوت است. برای مثال سرعت دانلود ۱۰ مگابیت بر ثانیه شاید برای یک کاربر خانگی که امور روزانه خود را با اینترنت انجام می‌دهد، کاملا مناسب باشد، اما همین سرعت برای یک گیمر غیر قابل قبول باشد.

    میزان مصرف پهنای باند

    بنابراین شما باید اینترنت خود را بر اساس فعالیتی که با آن انجام می‌ هید خریداری کنید. یعنی سرویس و سرعتی را انتخاب کنید که نیاز‌های شما را برطرف کند. هدف از این مطلب این بود که بتوانید با درک بهتری از سرعت اینترنت رادیویی و نحوه سنجش آن، خرید موفق‌تری داشته باشید.

    امنیت پرداز، سرویس اینترنت رادیویی را با توجه به بودجه و نیاز شما با سرعت‌های متفاوت ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه در همه شهر‌ها و حتی روستاهای کشور عزیزمان ایران ارائه می‌دهد. بنابراین جهت مشاوره درباره این سرویس و خرید آن با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    5/5 - (8 votes)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.