جهت خرید بهترین اینترنت وایرلس با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه با پایداری دائمی به صورت حجمی یا غیر حجمی از امنیت پرداز با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

ثبت نام در چند دقیقه مراحل نصب آنتن وایرلس تماس با شماره 91094500-051 تماس با شماره 09999897034

نصب آنتن وایرلس بستگی به نوع آنتن دارد. یعنی نحوه نصب دیش فاز سه بعدی با نصب آنتن وایرلس میکروتیک Sxt و یا نصب رادیو lhg 5 متفاوت است. نیازی نیست که شما به عنوان یک مشترک درگیر جزئیات نحوه نصب انواع آنتن‌ های وایرلس شوید، زیرا فرآیند نصب و راه‌اندازی رادیوهای وایرلس یک کار کاملا تخصصی است که توسط نصاب‌های حرفه‌ای و مجرب ما در کوتاه‌ترین زمان برای شما انجام می‌شود. در ادامه صرفا جهت آشنایی با این مبحث درباره آن صحبت خواهیم کرد و نحوه نصب آنتن اینترنت وایرلس رادیویی، مراحل آن، هزینه نصاب و روش‌های نصب و کانفیگ رادیو را برای شما شرح خواهیم داد، پس همراه ما باشید.

اینترنت وایرلس رادیویی چیست؟

اینترنت وایرلس رادیویی پرسرعت‌ترین اینترنت در حال حاضر در کشور ما ایران است که به آن اینترنت رادیویی یا بی سیم نیز می‌گویند. نصب اینترنت رادیویی به وسیله یک یا دو عدد آنتن (رادیو)، کابل، poe و لوله انجام می‌شود. یعنی برای اینکه این اینترنت را در محل خود داشته باشید، می‌بایست یک عدد آنتن رادیو بر روی پشت بام محل شما و یک عدد آنتن رادیو بر روی دکل ارائه دهنده اینترنت (پاپ سایت | popsite) وجود داشته باشد. این دو عدد رادیو با هم ارتباط برقرار کرده، اینترنت را از زیرساخت دریافت کرده وسپس با کابل به داخل محل مشترک انتقال داده می‌شود.

در ضمن اگر قرار باشد لینک وایرلس شما به روش پوینت تو پوینت (Point to Point) اجرا شود، می‌بایست دو عدد رادیو یکی در سمت مشترک و دیگری بر روی دکل نصب و راه اندازی شود. اما اگر لینک شما مولتی پوینت (Multi point) باشد و یا اینترنت Wilt خریداری کرده باشید، فقط یک عدد رادیو سمت مشترک بر روی پشت بام نصب می‌گردد.

نصب و راه‌اندازی آنتن اینترنت وایرلس رادیویی در ۵ مرحله

دقت داشته باشید که اگر لینک شما point to point (نقطه به نقطه) باشد، پس از اتمام نصب و راه‌اندازی رادیو وایرلس سمت مشترک، نصاب باید به پاپ سایت (دکل ارائه دهنده اینترنت) مراجعه کرده و تنظیمات لازم را بر روی رادیو سمت دکل نیز انجام دهد.

تجهیزات وایرلس میکروتیک

تمامی آنتن هایی (رادیو) که توسط امنیت پرداز برای مشترکین استفاده می‌شود از برند میکروتیک که بهترین برند‌ برای اتصال وایرلس در شبکه است، می‌باشد.

 این رادیوها علاوه بر قدرت بالا، کیفیت بدنه و برد، طراحی بی‌نظیر، بهترین عملکرد را در نوسانات برق و شرایط جوی مختلف دارد.

فیلم نصب آنتن اینترنت وایرلس

در ویدیو زیر می‌توانید مراحل نصب یک رادیو میکروتیک مدل SXT را توسط نصاب مشاهده کنید.

هزینه نصب آنتن وایرلس توسط امنیت پرداز

هزینه نصب آنتن وایرلس با توجه به سیاست‌های هر شرکتی متفاوت است. هزینه نصب رادیو وایرلس توسط کارشناسان متخصص امنیت پرداز بر روی پشت بام، یا مراجعه مجدد برای رفع خرابی و کانفیگ مجدد رادیو بر عهده مشترک است. اگر لینک در داخل شهر برقرار شود، هزینه نصب آنتن (رادیو) برابر با مبلغ ۹۵۰,۰۰۰ تومان و اگر خارج از شهر باشد مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌باره پیشنهاد می‌کنیم، مطلب زیر را بخوانید.

اینترنت وایرلس امنیت پرداز

تکمیل فرم مشاوره و خرید

در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه ها نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.
ما را در اینستاگرام با آدرس Spardaz.ir@ دنبال کنید.

4.6/5 - (17 امتیاز)

6 دیدگاه برای “نصب آنتن اینترنت وایرلس رادیویی | ۵ مرحله + فیلم

  1. علی نویدی:

    باسلام
    من در جاجرود شرق تهران دفترپیشخوان دولت هستم و پشت بام دارای مکان نصب دکل است و تقاضای همکاری و تجهیز دفتر خودم به اینترنت و ارایه به مشتریان هستم لطفا نحوه همکاری را اعلام بفرمایید

    • مدیر سایت:

      سلام، مشکلی نیست دوست عزیز
      لطفا با شماره ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ تماس بگیرید و درخواست خودتون رو با واحد فروش مطرح بفرمایید. همکاران شما رو برای مراحل بعدی راهنمایی می‌کنند.

  2. رضا:

    یه سوال دیگه هم دارم می تونم خودم هم اینترنت رادیویی رو فعال و کانفینگ کنم یا حتما باید نصاب نصب کنه

    • مدیر سایت:

      بله، در برخی از سرویس‌های رادیویی ما مانند اینترنت WILT این امکان وجود داره اما در برخی دیگر خیر.
      بستگی دارد به این که چه سرویسی دریافت می‌کنید.

  3. رضا:

    سلام و عرض ادب خدمت تیم خوب امنیت پرداز بنده در شهر پرند زندگی می کنم آیا امکان داره از خدمات اینترنت رادیویی استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.