برای خرید و یا اطلاع از تعرفه‌های اینترنت مناطق دور افتاده و روستایی و حتی نقاط کور با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

تکمیل فرم ثبت نام سرویس‌های ویژه مناطق دور افتاده ۰۲۱-۹۱۰۹۴۴۸۳ ۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰

کارشناسان امنیت پرداز در ساعات ۹ الی ۱۸ عصر آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

در سال‌های اخیر دسترسی به اینترنت در مناطق دور افتاده، روستاها، مناطق کوهستانی و حتی نقاط کور به لطف توسعه زیرساخت‌های فناوری امکان‌ پذیر شده است. امنیت پرداز با دارا بودن نمایندگی معتبر از چندین FCP در سطح کشور می‌تواند، در روستاها یا مناطق دور افتاده، اینترنت پرسرعت را با دو سرویس FD-LTE و WILT پیاده‌ سازی و اجرا کند. اینترنت پرسرعت روستایی فقط مختص افراد نبوده و برای کسب و کارها و بنگاه‌های اقتصادی که در مناطق خارج از شهرها در قالب کارگاه، سوله و حتی کارخانه فعالیت می‌کنند، نیز بهترین راه حل است.

قیمت اینترنت در مناطق دور افتاده به فاکتورهایی بسیاری از جمله نوع سرویس، تعرفه آن، تجهیزات مورد نیاز و موقعیت مکانی بستگی دارد. بنابراین اگر هر یک از شرایط بالا را دارید و نیاز به یک اینترنت پرسرعت و بدون قطعی دارید، ابتدا این مطلب را مطالعه کرده و سپس با کارشناسان برای دریافت اطلاعات بیشتر ما تماس بگیرید.

 

سرویس‌های اینترنت در مناطق دور افتاده و روستایی

دسترسی همه افراد جامعه به اینترنت پرسرعت در پیشرفت اقتصادی، رفاه افراد به خصوص جوانان اثرات چشم گیری دارد. از همین رو ما بر آن شدیم که دسترسی افراد و کسب و کارها را در روستاها، مناطق خارج از شهرها و حتی مناطق دور افتاده، کوهستانیو نقاط کور فراهم کنیم. برای عملی شدن این طرح دو راهکار وجود دارد که توسط شرکت ما برای مشترکین عزیر قابل ارائه می‌باشد.

عدم پوشش دهی آنتن دهی موبایل: اینترنت پرسرعت WILT

اگر در مکانی که هستید، آنتن دهی موبایل جود ندارد، نمی‌توانید از سرویس‌هایی مانند اینترنت موبایل یا مودم‌های سیم کارتی استفاده کنید، بنابراین تنها راهکار شما سرویس WILT است. اینترنت wilt نوعی از اینترنت‌های وایرلس بی سیم با سرعت بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه است که توسط شرکت امنیت پرداز در تمامی سطح کشور قابل اجرا است.

اینترنت WILT بهترین اینترنت برای مناطق دور افتاده، کوهستانی، خارج از شهرها و حتی روستاها می‌باشد.

در این سرویس با نصب یک عدد رادیو بر روی پشت بام محل مشترک و ارتباط آن با دکل‌های ارتباطی، دسترسی به اینترنت پرسرعت ایجاد می‌شود. یک کابل LAN از رادیو به داخل محل کشیده شده که با آن مشترک می‌تواند اینترنت را مستقیما از سر این کابل دریافت کند. البته امکان این وجود دارد که کابل LAN را به یک مودم متصل نموده و از اینترنت به صورت وایرلس (وای فای) در محیط استفاده کرد.

امنیت پرداز

تامین اینترنت پرسرعت در مناطق دور افتاده، کوهستانی، روستاها و حتی نقاط کور در سراسر کشور

۰۲۱-۹۱۰۹۴۴۸۳ ۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰
  • نصب تجهیزات و راه‌اندازی در کمترین زمان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط کارشناسان متبحر
  • قیمت منصفانه سرویس‌های اینترنت پرسرعت
  • برقراری ارتباطی پایدار، بدون قطعی
  • ارائه راهکار با توجه به مسافت از دکل‌ها و بودجه مشترک
  • درک نیاز‌های سازمان‌ها و کسب و کارهای مناطق دور افتاده

پوشش دهی آنتن دهی موبایل: اینترنت پرسرعت FD-LTE

اگر در مکان‌های دور افتاده و یا خارج از شهرها، آنتن دهی موبایل وجود داشته باشد، می‌توانید به جز سرویس پرسرعت wilt، سرویس FD-LTE یا همان اینترنت 4G را دریافت کنید. درست است که اینترنت FD-LTE ارزان‌تر از wilt است، اما سرعت آن نیز کمتر بوده و بین ۱ تا ۴۰ مگابیت بر ثانیه می‌باشد.

اینترنت مناطق کوهستانی

سوالات متداول (FAQ)

در این بخش به برخی از مهم‌ترین سوالات شما درباره انواع اینترنت برای مناطق دور افتاده پاسخ می‌دهیم.

اگر خط تلفن در روستای شما وجود دارد می‌توانید با تماس با همکاران ما در واحد فروش اینترنت ADSL ثبت نام کنید. اگر خط تلفن در محل شما وجود ندارد یکی از دو راهکار عنوان شده در این مطلب یعنی اینترنت WILT و اینترنت FD-LTE قابل اجرا می‌باشد.

بله، اما سیم کارت فقط همراه با سرویس به مشترکین عزیز ارائه می‌شود.

بله، تاکنون پروژه‌های بسیاری توسط امنیت پرداز برای تعدادی از کسب و کارها مانند کارخانجات، سوله‌ها و حتی در مناطق کوهستانی اجرا و پیاده سازی شده است. اینترنت وایرلس (اینترنت رادیویی) یکی از راهکارهای بی‌سیم برای دسترسی به پهنای باند قوی به صورت اشتراکی و اختصاصی است. برای نصب و راه‌اندازی اینترنت رادیویی نیاز است که به دکل‌های ارتباطی ما (پاپ سایت) دید وجود داشته باشد. برای همین این سرویس در برخی مناطق مانند شهرک‌های صنعتی قابل اجرا بوده و در برخی مناطق امکان راه اندازی آن وجود ندارد.

جهت اطمینان از قابلیت اجرای لینک رادیویی در منطقه‌تان از طریق شماره‌ ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ فقط با کارشناسان واحد فنی امنیت پرداز صحبت کنید.

ثبت نام اینترنت برای مناطق دور افتاده و روستایی

شما می‌توانید فقط با تکمیل فرم زیر یا تماس با شماره‌های مجموعه، از کارشناسان بخواهید ثبت نام شما را برای هر یک از سرویس‌های مدنظرتان انجام دهند. برای این کار کارشناس از شما تصویر مدارک هویتی را می‌خواهد. با ارسال آنها و تکمیل فرآیند احراز هویت، ثبت نام انجام شده و پس از واریز مبلغ سرویس، پنل کاربری به همراه نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال می‌گردد.

ثبت نام آنلاین

۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰ ۰۲۱-۹۱۰۹۴۴۸۳











    سخن آخر

    طبق آیین نامه اجرایی خدمات عمومی در روستاها که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ابلاغ و اجرایی شده است، امروزه نه تنها در کلان‌ شهرها و شهرستان‌ها، بلکه در روستا‌ها و مناطق دور افتاده کوهستانی نیز امکان دسترسی به خدمات اینترنت و شبکه وجود دارد. بنابراین به عنوان صاحب مشاغل و یا افرادی که خارج از شهرها سکونت دارید، می‌توانید یکی از انواع سرویس‌های اینترنت پرسرعت ما جهت مصارف خانگی و سازمانی ویژه مناطق دور افتاده و نقاط کور را خریداری کنید.

    اینترنت پرسرعت ارائه شده توسط امنیت پرداز در روستاها، مناطق کوهستانی با سرعت بالا، امکان دانلود فایل‌های حجیم، برقراری ویدیو کنفرانس برای کسب و کارها، انجام امور روزانه بدون قطع و وصلی را فراهم می‌کند. حتی این سرویس‌های ویژه برای گیمرها نیز پاسخ گو است. علاوه بر این با خرید اینترنت‌های پرسرعت ویژه مناطق دور افتاده ما از پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان فنی نیز تا پایان مدت سرویس خود بهره‌مند شوید.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    5/5 - (3 votes)

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.