پیشگامان در مشهد یکی از اپراتور‌های ارائه دهنده پهنای باند است که دارای مجوز fcp از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای زیرساخت بسیار قوی می‌باشد. بدین منظور اینترنت پیشگامان در مشهد توسط امنیت پرداز که دارای نمایندگی رسمی از این شرکت است، قابل ارائه است. بنابراین برای خرید اینترنت، تمدید، شارژ و دریافت مشاوره برای ثبت نام اینترنت پیشگامان می‌توانید با شماره‌ تماس‌های این شرکت تماس بگیرید. انواع پهنای باند ارائه شده توسط پیشگامان در مشهد شامل اینترنت adsl پیشگامان، اینترنت td lte پیشگامان(مودم سیم کارتی) و اینترنت رادیویی (وایرلس) پیشگامان است. این اینترنت‌ها به دلیل وجود ساختار قوی بسیار پرسرعت، بدون اختلال و قطعی بوده و برای مصارف مختلف مناسب است.

در ادامه این مطلب درباره انواع اینترنت پیشگامان در مشهد و تعرفه آنها صحبت خواهیم کرد. همچنین چند روش ساده و آسان برای ثبت نام سریع را به شما خواهیم گفت. پس همراه ما بمانید.

نمایندگی پیشگامان در مشهد خراسان رضوی

همانطور که پیش‌تر گفته شد؛ هلدینگ پیشگامان توسعه ارتباطات یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مانند شاتل، آسیاتک و … است. با این تفاوت که این مجموعه دارای زیرساخت بسیار قوی‌تر از آنها بوده و پروژه‌های بزرگ کشوری مانند اجرای شبکه فیبر نوری زیر دریایی را در دریای عمان بر عهده داشته است.

به جرأت می‌توان گفت که این شرکت بهترین اینترنت پرسرعت را از طریق نمایندگان خود در شهر‌های مختلف کشور عرضه می‌کند.

امنیت پرداز نیز نماینده رسمی شرکت پیشگامان در مشهد و تمامی شهر‌های دیگر کشور عزیزمان ایران، است. این مجموعه با ارائه خدمات فناوری شامل اینترنت پرسرعت، VOIP (تلفن ثابت مبتنی بر IP)، آنتی ویروس، شبکه و امنیت توانسته است سابقه درخشانی در کارنامه خود داشته باشد.

شماره تماس‌ نمایندگی پیشگامان در مشهد (امنیت پرداز)

09999897034  یا 91094500-051 

پیشگامان

برای کسب اطمینان بیشتر جهت خرید یا ثبت نام اینترنت، می‌توانید به سایت پیشگامان مراجعه نموده و نام امنیت پرداز را در لیست نمایندگان پیشگامان مشاهده فرمایید.

ما در این مجموعه تمام تلاش خود را خواهیم کرد، که علاوه بر ارائه سرویس با کیفیت، در مبلغ گذاری منصفانه رفتار کرده و بهترین پشتیبانی پس از فروش را نیز به شما ارائه دهیم.

انواع اینترنت پیشگامان در مشهد

پهنای باند ارائه شده توسط پیشگامان بر روی ۳ بستر متفاوت شامل adsl، td lte و wireless ارائه می‌گردد، که در ادامه توضیحات بیشتری درباره هرکدام خواهیم داد.

اینترنت رادیویی پیشگامان در مشهد

اینترنت رادیویی پیشگامان که به آن اینترنت وایرلس یا بی‌سیم نیز گفته می‌شود، نوعی از پهنای باند است که به وسیله تجهیزات رادیویی که روی پشت بام مشترک نصب می‌شود با دکل‌های مخابراتی در سطح شهر ارتباط گرفته و بهترین سرعت را ارائه می‌دهد.

اینترنت رادیویی (وایرلس) پیشگامان به ۲ صورت اشتراکی (با سرعت های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه) و اختصاصی (با سرعتی تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه) قابل نصب و راه‌اندازی است.

در حال حاضر اینترنت رادیویی پیشگامان در مشهد قوی‌ترین و پرسرعت‌ترین اینترنت موجود در این شهر و کشور بوده و برای تمامی اشخاص، منازل، مدارس، برج‌ها، مجتمع‌ها، کارخانجات و …. قابل نصب و راه‌اندازی در ۴۸ ساعت می باشد.

تجهیزات اینترنت رادیویی پیشگامان LHG5

رادیو LHG5

اینترنت TD-LTE پیشگامان در مشهد

اینترنت نسل 4ثابت  TD-LTEپیشگامان بر روی بستر سیم‌کارت‌ دیتا ارائه می‌گردد. بنابراین برای راه اندازی اینترنت td  lte پیشگامان نیاز به یک سیم کارت اختصاصی پیشگامان و یک مودم با فناوری td lte دارید.

اینترنت td lte پیشگامان در مشهد سرعتی بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه دارد. این اینترنت برای افرادی که مصرف حجم بالایی ندارند و به سرعت متوسطی احتیاج دارند بسیار گزینه مناسبی است.

اینترنت td lte پیشگامان در مشهد

مودم G1 TFi60

اینترنت ADSL پیشگامان در مشهد

همیشه پرطرفدارترین و البته ارزان‌ترین اینترنت، اینترنت adsl و adsl2+ است که برای کاربران خانگی که نیاز به سرعت بالا ندارند پاسخ گو است.

اینترنت adsl پیشگامان مانند تمامی شرکت‌های دیگر بر روی بستر خطوط تلفن ثابت فعال است. یعنی برای راه ‌اندازی آن نیاز به یک شماره ثابت دارید.

اینترنت adsl پیشگامان در مشهد سرعتی بین ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه دارد،که کاملا بستگی به فاصله شما از مرکز مخابراتی دارد. به طوری که هرچه این فاصله کمتر باشد، سرعت بیشتر خواهد بود.

اینترنت adsl پیشگامان مشهد

مودم Tp Link

مناطق تحت پوشش اینترنت پیشگامان مشهد

خوشبختانه به دلیل زیر ساخت گسترده پیشگامان، تمامی مناطق مشهد تحت پوشش اینترنت پیشگامان است. همچنین شما می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های 91094500-051 ارسال پیام در واتس اپ به شماره 09999897034  از کارشناسان امنیت پرداز بخواهید که امکان ارائه سرویس اینترنت در محل‌ شما را بررسی کرده و نتیجه را به شما اطلاع دهند.

تعرفه اینترنت پیشگامان در مشهد

پس از اینکه نوع اینترنت خود را مشخص و اقدام به خریداری و راه‌اندازی آن کردید، نوبت به انتخاب طرح یا همان بسته‌های اینترنت است. در این مرحله باید با توجه به میزان مصرف ماهیانه اینترنت خود و میزان بودجه‌تان یکی از طرح‌های اینترنت را انتخاب نموده و آن را از طریق پنل کاربری‌تان خریداری کنید. اگر هم قادر به اینکار نبودید نگران نباشید زیرا کارشناسان ما می‌توانند اینکار را برایتان انجام دهند.

به طور خلاصه اگر نگاه کوتاهی به تعرفه اینترنت شرکت‌های مشابه بیندازید، متوجه تفاوت قیمت پیشگامان با این شرکت‌ها خواهید شد. شرکت پیشگامان  همواره طبق تعرفه استاندارد به مشترکین خدمت کرده است.

برای مشاهده تعرفه انواع اینترنت پیشگامان در سال ۱۴۰۳ کلیک کنید.

خرید و ثبت نام اینترنت پیشگامان

برای خرید هر گونه اینترنت بهتر است، ابتدا با کارشناسان فنی ما مشورت کنید. کارشناسان امنیت پرداز بهترین راه را پیش پای شما خواهند گذاشت. برای این منظور می‌توانید یکی از روش‌های زیر را امتحان کنید.

بسته به نوع اینترنتی که انتخاب می‌کنید، مراحل ثبت نام و راه اندازی متفاوت است. اما به طور کلی می‌بایست ابتدا با کارشناسان امنیت پرداز تماس بگیرید. کارشناسان تمامی مراحل ثبت نام شما را به صورت تلفنی و یا آنلاین انجام می‌دهند. کافیست مدارک شناسایی خود را ارسال کنید.

سپس کارشناسان فنی برای نصب و راه‌اندازی به محل شما اعزام می‌شوند.

پس از پایان نصب و تحویل اینترنت نیز، مشخصات پنل کاربری در سایت پیشگامان برای شما پیامک می‌شود.

در نهایت جهت طرح سوالات خود و به طور کلی دریافت پشتیبانی می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 

پشتیبانی آنلاین پیشگامان مشهد

چنانچه بعد از خرید یا ثبت نام اینترنت سوالی برای شما پیش آمد، در این صورت می‌توانید با شماره پیشتیبانی آنلاین پیشگامان یعنی ۱۵۷۷ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان پیشگامان هر هفت روز هفته پاسخ‌گوی شما هستند.

چرا امنیت پرداز؟

پس از خواندن این مقاله شاید این سوال در ذهن‌تان ایجاد شود که؛ “چرا باید از امنیت پرداز اینترنت بخرم؟

پاسخ به این سوال بسیار آسان است، زیرا امنیت پرداز ویژگی‌های زیر را دارد:

  • ارائه یک مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین نوع پهنای باند مناسب شما
  • متشکل از متخصصان و کارشناسان با سابقه و تجربه طولانی در ارائه تمامی اینترنت‌ها
  • دارای نمایندگی رسمی از پیشگامان که در حال حاضر قوی‌ترین مجموعه ارائه دهنده اینترنت در کشور است
  • پشتیبانی آنلاین، پشتیبانی تلفنی و حضوری بسیار قوی در تمامی ساعات روز
  • ارائه خدمات در سریعتر‌ین زمان ممکن
نمایندگی پیشگامان در مشهد

سوالات متداول (FAQ)

نماینده اینترنت پیشگامان در مشهد چه شرکتی است؟

امنیت پرداز نماینده رسمی پیشگامان در شهر مشهد است. برای اطمینان می‌توانید به قسمت نمایندگان در سایت پیشگامان مراجعه کنید.

برای مشاوره یا خرید اینترنت پیشگامان با چه شماره‌ای باید تماس بگیرم؟

جهت هر گونه مشاوره یا خرید اینترنت می‌توانید با شماره 91094500-051 و یا 09999897034 تماس بگیرید.

برای تمدید یا شارژ اینترنت پیشگامان چگونه باید اقدام کنم؟

برای اقداماتی نظیر تمدید یا شارژ، مشاهده ریز مصرف اینترنت پیشگامان می‌توانید به پنل کابری خود که پس از خرید به شما اختصاص داده می‌شود، مراجعه کنید.

چه اینترنت‌هایی توسط پیشگامان ارائه می‌شود؟

پهنای باند ارائه شده توسط پیشگامان بر روی ۳ بستر متفاوت شامل adsl، td lte و wireless ارائه می‌گردد.

در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را درباره اینترنت پیشگامان در مشهد مطرح کرده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید. زیرا کارشناسان امنیت پرداز هر روزه به سوالات شما پاسخ می دهند. ما را در اینستاگرام با آدرس Spardaz.ir@ دنبال کنید.

4.9/5 - (56 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.