آسیاتک در مشهد مانند تمامی دارندگان پروانه FCP، خدمات خود را توسط چندین نمایندگی ارائه می دهد.در این میان اینترنت آسیاتک در مشهد در استان خراسان رضوی به دلیل سرعت بالا و پایداری چشمگیر به ۲ صورت اینترنت رادیویی (وایرلس) در مشهد یا اینترنت td lte، توانسته است کاربران بسیاری را جذب کند. قیمت اینترنت آسیاتک در مناطق تحت پوشش مشهد با توجه به سرعت درخواستی، تجهیزات و پتانسیل منطقه ای که در آن قرار دارید تعیین می شود. به طور کلی دریافت اینترنت آسیاتک چندین مرحله دارد. تمامی مراحل؛ از جمله خرید اینترنت پرسرعت آسیاتک در شهر مشهد، ثبت نام و فعالسازی طرح ها و تعرفه ها توسط نمایندگان آسیاتک در مشهد برای شما انجام می شود. و در انتهای کار در صورت رضایت شما از سرویسی که دریافت کرده اید؛ پنل کاربری آسیاتک و رمز ورود آن با دسترسی کامل به سرویس های آسیاتک به شما داده می شود.

برای اینکه بتوانید یک اینترنت پرسرعت در مشهد و یا هر شهر دیگری داشته باشید باید سه قدم بردارید :

  • ۱- انتخاب نوع اینترنت با توجه به محل زندگی یا کار و بودجه تان
  • ۲- انتخاب سرویس اینترنت اینکه می خواهید چه طرحی را انتخاب کنید.( انتخاب مقدار حجم اینترنت و مدت آن)
  • ۳- راه اندازی، نصب و تحویل

در ادامه ما درباره تمامی این مراحل صحبت می کنیم. و همینطور به شما کمک می کنیم تا بتوانید در عرض چند دقیقه بدون حاشیه پردازی متوجه شوید که چه اینترنتی برای شما مناسب است. چه هزینه ای باید پرداخت کنید. روال کار چگونه است. و آدرس و شماره تماس نمایندگی مرکزی آسیاتک را نیز در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نمایندگی آسیاتک مشهد

برای دریافت اینترنت پرسرعت آسیاتک در مشهد در کمترین زمان ممکن
و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های ۹۱۰۹۴۴۸۳-۰۲۱ یا 91094500-051 در تماس باشید.

نمایندگی آسیاتک در مشهد خراسان رضوی

شرکت انتقال داده آسیاتک در سال ۱۳۸۲ با دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آغاز به کار کرد. این مجموعه با گذشت ۱۹ سال قادر بوده است به عنوان یکی از قوی ترین اپراتورها و دارندگان مجوز FCP در کشور فعالیت کرده و رضایت کاربران و مشتریان را در کارنامه خود داشته باشد، و رتبه اول بین اپراتورهای ارتباط ثابت در کشور را از آن خود کند.

آسیاتک خدمات ارتباطات ثابت خود را به دو صورت مشتریان خانگی و مشتریان سازمانی ارائه می دهد. برخی از این خدمات عبارتند از :

  • اینترنت پرسرعت : شامل ADSL و TD-LTE و Wireless
  • اینترنت public wifi : ارائه اینترنت پرسرعت در مکان های عمومی مانند فرودگاه ها، راه آهن و …
  • تلفن ثابت آسیاتل : ارائه تلفن ثابت با کیفیت بالاتر و قابلیت جابجایی بدون محدودیت جغرافیایی در هر نقطه از ایران
  • میزبانی سرور در دیتاسنتر : ارائه فضای اختصاصی در بزرگترین دیتاسنتر کشور
  • پهنای باند اختصاصی : ارائه اینترنت با سرعت تضمین شده
  • سرور مجازی و اختصاصی : ارائه منابع سخت افزاری به صورت اشتراکی ( مجازی) یا اختصاصی

امنیت پرداز نماینده فروش آسیاتک در مشهد می باشد. این مجموعه با ارائه خدمات فناوری شامل اینترنت پرسرعت، VOIP (تلفن ثابت مبتنی بر IP)، آنتی ویروس، شبکه و امنیت توانسته است سابقه درخشانی در کارنامه خود داشته باشد.

برای دریافت هر گونه خدمات آسیاتک مانند اینترنت پرسرعت با ما از طریق شماره‌های درج شده در تماس باشید.

آدرس شرکت نمایندگی آسیاتک در مشهد : خراسان رضوی، مشهد، کوهسنگی، کوهسنگی 32، خیابان حکیم نظامی

نمایندگی آسیاتک خراسان رضوی مشهد

شماره تماس آسیاتک مشهد

 

021-91094483

051-91094500


اینترنت آسیاتک در مشهد

 

1- اینترنت رادیویی آسیاتک مشهد

اینترنت رادیویی آسیاتک جدیدترین و پرسرعت ترین نوع خدمات پهنای باند است که به آن اینترنت بی سیم اشتراکی نیز می گویند. این اینترنت به دلیل سرعت بسیار بالا آپلود و دانلود، پینگ تایم پایین و عدم وابستگی به دکل ها و مراکز مخابراتی به پرطرفدارترین اینترنت تبدیل شده است.

اینترنت رادیویی آسیاتک ۲ ویژگی مهم دارد:

  1. عدم نیاز یه خط تلفن
  2. قابل ارائه در ساختمان های بالای ۲ طبقه

اینترنت رادیویی آسیاتک در مشهد

لینک های رادیویی آسیاتک مشهد با سرعت های ۲۰، ۵۰ و یا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه قابل ارائه برای شما عزیزان است. برای دریافت اینترنت رادیویی، می بایست ارتباط بین محل مشتری با پاپ سایت های آسیاتک مشهد که در نقاط مختلف و عموما بر روی سازه ها و برج های بلند مشهد وجود دارند، برقرار شود.

یعنی با توجه به امکان سنجی ها و آنالیزهای فنی کارشناسان، یک پایه بر روی پشت بام نصب شده، سپس روی آن یک عدد گیرنده رادیویی outdoor نصب می گردد. با کابل کشی مناسب و یک عدد poe این گیرنده به یک اکسس پوینت متصل می شود.

سپس کارشناسان با کانفیگ کردن رادیو و فرکانس های رادیویی بهترین سرعت را برای ارائه به صورت کابلی و وایرلس در محیط فراهم می کنند. البته با توجه به سرعت لینکی که میخواهید دریافت کنید و یا مکان دریافت اینترنت ممکن است تجهیزات دیگری نیز مورد نیاز باشد.

 

اینترنت بی سیم (رادیویی) آسیاتک برای چه کسانی مناسب است ؟

  • برای کاربرانی که نیاز به اینترنت با پینگ تایم پایین، پایدار و با کیفیت دارند.
  • برای کاربران پر مصرف که نیاز به سرعت بالایی دارند.
  • برای کاربرانی که در مناطق دور افتاده و دور از مرکز شهر سکونت دارند مانند: شهرک های صنعتی، کارخانجات و …. .
  • صاحبان مشاغل، موسسات، مدارس، هتل ها، شرکت ها، سازمان های دولتی و خصوصی که تعداد کاربران بالایی دارند که همزمان از اینترنت استفاده می کنند.
  • برای گیمرها، تریدرها و کسانیکه نیاز به پینگ تایم پایین دارند.
  • برای افرادی که می خواهند در منزل یک اینترنت پرسرعت و بدون قطعی را امتحان کنند.

 

2- اینترنت TD-LTE آسیاتک مشهد

این سرویس اینترنت ثابت نسل ۴ و ۴.۵ است که بر روی سیم کارت و توسط یک مودم ارائه می شود. مودم های td lte با برقراری ارتباط با دکل های BTS سطح شهر انتقال داده را برای شما از طریق آپلود و دانلود امکانپذیر می کنند.

سرویس اینترنت td lte آسیاتک ۲ ویژگی دارد :

  1. برای دریافت این سرویس نیاز به خط تلفن ثابت ندارید. اما نیاز به یک مودم td lte (تی دی ال تی ای) و یک سیم کارت آسیاتک دارید.
  2. سرعت اینترنت TD LTE آسیاتک تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه می باشد.

اینترنت td lte آسیاتک مشهد

مودم های تی دی آسیاتک با توجه به آنتن دهی در محل به دو نوع مدل تقسیم می شود :

1- مودم فضای داخلی ( TD-LTE Indoor آسیاتک):
اگر در محلی که می خواهید اینترنت آسیاتک دریافت کنید؛ با تلفن همراه آنتن دهی قابل قبولی داشته باشید از این مودم ها استفاده می شود.

2- مودم فضای خارجی (TD-LTE Outdoor آسیاتک):
چنانچه در محل موردنظر آنتن دهی موبایل کم و نامناسب باشد همکاران ما در واحد نصب از مودم های outdoor آسیاتک در بیرون از محل استفاده کرده و با کابل کشی مناسب اینترنت پرسرعت را فراهم می کنند.

در مجموع این سرویس به شما یک‌ اینترنت با قابلیت جابه جایی و سرعت قابل قبول ارائه می دهد. اما تنها مشکلی که در ارائه این سرویس وجود دارد؛ این است که، سرعت آن بستگی به فاصله شما از دکل bts دارد.

 

اینترنت td lte آسیاتک مشهد برای چه کسانی مناسب است ؟

  • برای کاربرانی که نیاز به اینترنتی با قابلیت جابه جایی دارند.
  • برای کاربران پر مصرف که نیاز به سرعت متوسطی دارند.

3- اینترنت ADSL آسیاتک

اینترنت Adsl آسیاتک یکی از روش های سنتی دسترسی به اینترنت است که ۲ ویژگی دارد :

  1. برای دریافت این اینترنت نیاز به خط تلفن ثابت در محل دارید.
  2. سرعت اینترنت adsl آسیاتک با توجه به فاصله شما از مرکز مخابراتی بین ۱ تا ۸ مگابیت بر ثانیه است. و نهایت فاصله ای که می توان از مرکز مخابراتی داشت ۵ کیلومتر است.

اما adsl2+ آسیاتک نسل بعدی اینترنت ای دی اس ال است که در این فناوری از پهنای باند فركانسی در سیم‌های مسی تلفن ثابت استفاده می‌شود.البته این انتقال داده از طریق خط تلفن هیچ تاثیر منفی بر کیفیت مکالمه نمی گذارد. در فناوری ADSL2+ آسیاتک مشهد مسافت قابل پوشش برای دریافت این اینترنت به ۸ کیلومتر افزایش یافته است. همچنین سرعت آن نیز حداکثر تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است.

از مشکلات این سرویس وابسته بودن به خط تلفن ثابت و پورت خالی، نیاز به نزدیک بودن به مرکز مخابراتی و سرعت محدود آن دانست.

adsl 2+ آسیاتک مشهد برای چه کسانی مناسب است ؟

  • برای کاربرانی که نمی خواهند زیاد هزینه کنند.
  • برای کاربرانی که نیاز به سرعت بالا نداشته و حجم مصرفی آنها نیز زیاد نیست.
  • برای کاربرانی که منزل مسکونی یا دفترکار و … متعلق به خودشان است. زيرا این اینترنت قابلیت جابجایی ندارد.

مناطق تحت پوشش آسیاتک مشهد

خوشبختانه اینترنت آسیاتک در مشهد به دلیل تعدد پاپ سایت ها پوشش دهی کاملی دارد. به طوریکه تمامی مناطق ۱۷ گانه مشهد تحت پوشش اینترنت آسیاتک می باشد. در برخی مناطق ممکن است پوشش دهی adsl به دلیل محدودیت های بستر مخابراتی پاسخ گو نباشد، اما با دریافت اینترنت OWA آسیاتک یا همان اینترنت رادیویی می توانید در هر منطقه دور افتاده ای بهترین سرعت و کیفیت را تجربه کنید.

اینترنت آسیاتک در شهرک گلبهار و شهرک های صنعتی مشهد

علاوه بر این موارد ؛ اینترنت آسیاتک در شهرک گلبهار و حتی شهر چناران که در ۷۰ کیلومتری مشهد قرار دارند، نیز سرویس دهی دارد. بنابراین اگر در این مناطق سکونت دارید و برای دریافت اینترنت و حتی خط تلفن مشکل دارید همین حالا با ما در تماس باشید .

همچنین اینترنت پرسرعت برای شهرک صنعتی های توس، کلات، ماشین سازی و فناوری های برتر در مشهد نیز بدون نیاز به خط تلفن ثابت با بالاترین سرعت نیز قابل ارائه توسط شرکت امنیت پرداز و آسیاتک می باشد.

فرقی ندارد که شما صاحب یک کارگاه کوچک یا یک کارخانه عظیم هستید؛ حق شما است که بهترین اینترنت را بدون کمترین دردسر دریافت کنید.

برای مشاهده نقشه پوشش دهی اینترنت آسیاتک مشهد اینجا کلیک کنید.


قیمت اینترنت آسیاتک

از آنجایی که دو نوع سرویس اینترنت رادیویی (بی سیم) و اینترنت td-lte به دلیل سرعت بیشتر طرفداران بیشتر ی دارد. ما در ادامه فقط درباره قیمت این دو مدل صحبت می کنیم.

– قیمت اینترنت رادیویی آسیاتک در مشهد

همانطور که در مقالات قبل تر هم گفته شد، هزینه راه اندازی اینترنت رادیویی آسیاتک در مشهد از ۵ میلیون تومان شروع می‌شود. در واقع قیمت تمام شده به ۳ عامل وابسته است :

۱- موقعیت مکانی شما و فاصله تان از پاپ سایت های آسیاتک :

آسیاتک دارای تعداد زیادی پاپ سایت (که به صورت دکل می باشند) در سطح شهر مشهد می باشد. اما اینکه شما فاصله مکانی جایی که می خواهید برای آن اینترنت بگیرید از نزدیکترین پاپ سایت به شما چقدر باشد در قیمت تجهیزات استفاده شده تاثیر گذار است. برای مثال فکر کنید شما برای ویلای خود که در خارج شهر است نیاز به اینترنت دارید مسلما فاصله شما از پاپ سایت های داخل شهر بیشتر از حالت معمولی است، پس نیاز به تجهیزات قوی تر ی برای برقراری ارتباط نیاز دارید. به دنبال آن هزینه آن نیز بیشتر می شود.

البته جای نگرانی نیست زیرا آسیاتک با تلاش نمایندگان مشهد در دورترین نقاط شهری و خارج از شهری دارای پاپ سایت با بهترین تجهیزات می باشد.

۲- سرعت آپلود و دانلود درخواستی شما :

همه می دانیم که این روزها به خصوص با شیوع ویروس کرونا بیشتر از گذشته به آموزش، ارتباطات و حتی کسب و کارهای آنلاین رو آورده ایم. بنابراین همگی نیاز به اینترنتی پرسرعت و بدون قطعی داریم که بتوانیم کارهای روزمره را به راحتی و بدون دغدغه انجام دهیم.

اما هر فرد با توجه به روش استفاده خود از اینترنت به مقدار خاصی از سرعت پهنای باند احتیاج دارد. برای مثال شاید برای یک دانش آموز یا دانشجو اینترنتی با حداکثر سرعت ۲۰ مگابایت هم پاسخ گوی نیازش باشد. اما برای شخصی که نیاز به ارتباطات آنلاین با کشورهای دیگر دارد یا برای گیمرها که به اینترنتی با پایین ترین پینگ نیاز دارد سرعت کمتر از ۵۰ یا حتی ۱۰۰ مگابیت پاسخ گو نباشد.

بنابراین وقتی برای مشاوره اولیه تماس می گیرید باید میزان آپلود و دانلودی که انتظار دارید دریافت کنید را به کارشناس امنیت پرداز عنوان کنید. زیرا سرعت بالاتر گاهی نیاز به کانفیگ بیشتر، تجهیزات متفاوت تر و یا حتی تغییر استراتژی کلی دارد.

۳- میزان بودجه در نظر گرفته شده از سمت شما برای راه اندازی اینترنت

در تماس های اولیه میزان بودجه ای که برای راه اندازی اینترنت در نظر دارید را صادقانه با ما در میان بگذارید. و اطمینان داشته باشید ما هم به عنوان نماینده آسیاتک در مشهد سعی می کنیم بهترین پهنای باندی که متناسب با بودجه و توان شما باشد را با به روز ترین تجهیزات در اختیارتان قرار دهیم.

در نهایت قیمت اینترنت رادیویی آسیاتک شامل : هزینه امکان سنجی + هزینه تجهیزات ( شامل رادیو، کابل شبکه) + هزینه نصب و راه اندازی + هزینه سرویس اولیه (طرح) می باشد. هزینه راه اندازی اینترنت رادیویی آسیاتک در مشهد بین ۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

توجه توجه :

  • هزینه امکان سنجی در صورتی که امکان سنجی شما مثبت باشد، دریافت می شود و در صورت منفی شدن نیاز ی به پرداخت هزینه نیست.
  • هزینه نصب و راه اندازی و هزینه تجهیزات که پیش تر گفته شد با توجه به موقعیت مکانی و سرعت درخواستی شما متفاوت است.
  • هزینه سرویس اولیه نیز به انتخاب خودتان است. برای مثال؛ شما می توانید ۱۰۰ گیگ اینترنت بخرید، می توانید ۵ ترابایت بخرید. البته برای صرفه جویی بیشتر می توانید از طرح گیگ باکس آسیاتک استفاده کنید. 

برای اطلاع از هزینه راه اندازی اینترنت پرسرعت رادیویی آسیاتک در مشهد همین حالا با شماره‌ 91094500-051تماس بگیرید و یا در واتس اپ به شماره ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴ پیام بدهید.

اینترنت وایرلس آسیاتک در مشهد

هزینه اینترنت بی سیم آسیاتک مشهد

اینترنت پوینت تو پوینت مشهد

– قیمت اینترنت TD-LTE آسیاتک در مشهد

هزینه اینترنت td-lte آسیاتک شامل : هزینه سیم کارت +هزینه مودم + هزینه سرویس اولیه (طرح)

قیمت اینترنت td-lte می تواند با توجه به نوع پوشش دهی مودم ( فضای داخلی یا خارجی)، و برند آن متفاوت باشد.

برای اطلاع از هزینه راه اندازی اینترنت پرسرعت TD_LTE آسیاتک در مشهد همین حالا با شماره  91094500-051 تماس بگیرید و یا در واتس اپ به شماره 09999897034 پیام بدهید.

قیمت اینترنت td lte آسیاتک

مناطق تحت پوشش td lte آسیاتک مشهد

مودم outdoor آسیاتک


تعرفه و طرح های اینترنت آسیاتک مشهد

اگر شما اینترنت رادیویی یا td-lte آسیاتک را انتخاب کنید، پس از راه اندازی این اینترنت نیاز دارید که یک طر ح یا تعرفه انتخاب کنید. این تعرفه می تواند سالانه، ماهانه، شبانه یا روزانه باشد. حتی می توانید در جشنواره های فصلی آسیاتک شرکت کرده و از طرح های با تخفیف و رایگان استفاده کنید.

برای مشاهده تعرفه اینترنت پرسرعت کلیک کنید.


خرید و ثبت نام اینترنت آسیاتک در ۶ مرحله

چگونه اینترنت آسیاتک را فعال کنیم ؟ راه اندازی اینترنت آسیاتک در مشهد با امنیت پرداز :

در ابتدا خاطر نشان می کنیم که امنیت پرداز نماینده رسمی آسیاتک مشهد می باشد. پس با خیال راحت می توانید نصب، راه اندازی سرویس اینترنت آسیاتک در مشهد را به ما بسپارید.

مرحله اول

در مرحله اول شما می توانید با شماره 91094500-051 تماس گرفته و راهنمایی کافی را جهت دریافت اینترنت و حتی قیمت و تعرفه ها دریافت کنید

مرحله دوم

در مرحله دوم کارشناسان آسیاتک مشهد که در مجموعه امنیت پرداز مشغول فعالیت هستند با بررسی فنی نقشه گوگل و یا حتی امکان سنجی حضوری محل موردنظر شما برای دریافت اینترنت به شما خواهند گفت که در این محل چه سرعتی را می توانید دریافت کنید.
همینطور با بررسی های بیشتر مشخص خواهد شد که چه نوع تجهیزی مثل مودم یا دیش و چه سرویسی نیاز شما را به نحو احسنت برطرف خواهد کرد.

مرحله سوم

در این مرحله کارشناسان ما برای انتخاب طرح (سرویس)آسیاتک به نحوی که مناسب با نیاز و بودجه تان باشد، شما را راهنمایی می کنند. اگر توافق صورت بگیرد، شما می بایست یک عکس از کارت شناسایی (کارت ملی) جهت ثبت نام در سامانه آسیاتک برای کارشناس مربوطه ارسال کنید.

مرحله چهارم

سپس صورتحساب تجهیزات شامل (مودم،سیم کارت، کابل و اکسس پوینت، پایه، رادیو…) و همینطور سرویس برای شما ارسال می شود.پس از پرداخت صورتحساب زمان دقیق نصب و تحویل سرویس با شما هماهنگ می شود.

مرحله پنجم

در روز و تاریخ مقرر کارشناسان نصب برای نصب اینترنت آسیاتک در محل حاضر شده و پس از اتمام کار، میران سرعت آپلود و دانلود و پینگ تایم را برای شما تست می کنند.اگر شما از سرعت و نحوه ارائه اینترنت رضایت کافی را داشته باشد، فرم های مربوط به اتمام راه اندازی و تحویل سرویس می بایست توسط شما امضا شود.

مرحله ششم

در نهایت طی ۲۴-۷۲ ساعت بعد از نصب، کارشناسان آسیاتک دوباره جهت بررسی میزان رضایت از سرعت با شما تماس می گیرند.درصورت رضایت شما، سرویس فعال شده و نام کاربری و پسورد پنل کاربری شما در سامانه آسیاتک به شما داده می شود.

از این پس شما می توانید برای خرید بسته ها وطرح ها اینترنت آسیاتک، دریافت گزارش ریزمصرف و باقی مانده ی اینترنت اسیاتک و … به صورت مستقیم از پنل کاربری اینترنت آسیاتک كه مختص شما است، اقدام نمایید.


پشتیبانی آسیاتک مشهد

چرا اینترنت آسیاتک قطع شده ؟ دلیل اختلال در اینترنت اسیاتک چیست ؟ چگونه طرح ها و چگونه اینترنت آسیاتک را فعال کنیم ؟ و … برای همه ما بارها و بارها از این دست سوالات پیش آمده است. اما نگران نباشید، پشتیبانی آسیاتک در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در خدمت شما است. اگر دچار هرگونه مشکل و سردرگمی می توانید با شماره پشتیبانی اینترنت آسیاتک 1544 تماس بگیرید.

چنانچه مشترک ما هستید و در مشهد از طریق مجموعه ما اینترنت دریافت کرده اید، علاوه بر این خط، می توانید با شماره‌های پشتیبانی آسیاتک مشهد ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ تماس بگیرید.

پشتیبانی آسیاتک مشهد


چرا آسیاتک ؟

  • سرعت نامحدود و ترافیک رایگان : از سایت هایی که در داخل کشور میزبانی می شوند با سرعت نامحدود و ترافیک رایگان دانلود کنید.
  • پشتیبانی شبانه روزی : با 1544 در هر ساعت از شبانه روز درهفت روز هفته میتوانید از پشتیبانی آسیاتک استفاده کنید.
  • طرح ها و جشنواره های مناسبتی : آسیاتک در طول سال و مناسبت های مختلف، تخفیف ها و طرح های ویژه ای را برای کاربرانش در نظر می گیرد. حتی کاربران آسیاتک می توانند با حجم رایگان در سرویس های مدیا فیلم ببینند یا دانلود کنند.
  • گیگ باکس: گیگ باکس به کاربران آسیاتک این امکان را می دهد تا حجم مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار کمتر از همیشه برای مدتی محدود خریداری کنند. طرح های گیگ باکس هم برای اینترنت نسل ۴ TD_LTE و هم برای اینترنت های بی سیم اشتراکی (رادیویی) وجود دارند.

چرا آسیاتک ؟


اینترنت آسیاتک بهتره یا شاتل یا پیشگامان ؟

مقایسه اینترنت آسیاتک و شاتل با پیشگامان کار آسانی نیست، زیرا کاملا بستگی به نوع پهنای باندی که می خواهید، دارد. در مقوله ی اینترنت بیسیم یا همان رادیویی، اول پیشگامان و بعد از آن آسیاتک به خصوص در شهر مشهد بسیار قوی عمل کرده است و می توان آن را بی رقیب دانست. و پیشنهاد ما به شما اینترنت پیشگامان یا آسیاتک می باشد. اما اگر به دنبال اینترنت های خانگی با سرعت قابل قبول هستید؛ پیشگامان در این زمینه نیز موفق تر از اپراتورهای دیگر بوده است.

در نهایت از آنجاییکه این مجموعه‌ها از بزرگترین و معتبرترین برندهای ارائه خدمات فناوری در کل کشور هستند، و نیازی به معرفی ندارندو همچنین مجموعه امنیت پرداز نیز نماینده رسمی هر دو اپراتور یعنی پیشگامان، آسیاتک در مشهد می باشد؛ بهتر آن است که با ما در ارتباط باشید تا ما ضمن مشاوره رایگان، بهترین نوع پهنای باندی که مناسب شرایط مکانی و مالی شما باشد را در اختیارتان قرار دهیم.


اینترنت آسیاتک بهتره یا مخابرات ؟

برای دریافت اینترنت مخابرات شما نیاز به خط تلفن ثابت دارید. همینطور سرعت ارائه شده توسط شرکت مخابرات بین ۱ تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه است. آن هم به شرطی که به مرکز مخابراتی نزدیک باشید. این محدودیت از محبوبیت آن کم کرده است. اما برای دریافت اینترنت پرسرعت آسیاتک یا پیشگامان هیچ کدام از این محدودیت ها را نداشته و می توانید سرعت بالای پهنای باند تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه را نیز تجربه کنید.

در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

spardaz.ir
4.9/5 - (27 امتیاز)

2 دیدگاه برای “آسیاتک در مشهد (نمایندگی) | جدول تعرفه اینترنت + مناطق تحت پوشش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.