برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از اینترنت فیبر نوری در مشهد با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

استعلام فیبر نوری مشهد هزینه راه اندازی ftth در مشهد ۰۲۱-۹۱۰۹۴۴۸۳ ۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰

کارشناسان امنیت پرداز در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

اینترنت فیبر نوری ftth نسل جدیدی از پهنای باند است که می‌تواند راهبردی کارآمد برای حل مشکل عدم کیفیت اینترنت باشد. اینترنت‌هایی مانند اینترنت فیبر نوری FTTH در مشهد و اینترنت وایرلس رادیویی با سرعت‌های بالا تا ۱۰۰ و حتی ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه، تنها راه نجات از وضعیت فعلی اینترنت در ایران است. اینترنت وایرلس رادیویی توسط بیشتر شرکت‌های دارای مجوز قانونی از وزارت ارتباطات مانند مجموعه ما قابل ارائه است. اما متاسفانه سرویس اینترنت فیبر نوری به دلیل نبود زیرساخت کافی در بیشتر شهرها و در اکثر مناطق هنوز قابل ارائه نیست. برای مثال اینترنت فیبر نوری در مشهد و یا تهران فعلا فقط در برخی از مناطق پوشش دهی دارد.

ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که اینترنت فیبر نوری در چه مناطقی در مشهد پوشش دهی دارد، همینطور درباره هزینه راه اندازی و قیمت خرید اینترنت ftth در مشهد، روش ثبت نام، استعلام پوشش دهی و خرید مودم فیبر نوری و حتی راهکار جایگزین برای آن، و به طور کل هر آنچه درباره اینترنت فیبر نوری باید بدانید صحبت خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

اینترنت فیبر نوری FTTH چیست؟

طبق تعریف ویکی پدیا: « تار نوری یا فیبر نوری یا فایبر نوری (Optical fiber) رشتهٔ باریک و بلندی از یک مادّهٔ شفاف مثل شیشه (سیلیکا) یا پلاستیک است که می‌تواند نوری را که از یک سر به آن وارد شده، از سر دیگر خارج کند.»

در این حالت داده‌هایی مانند صدا و تصویر می‌توانند به سرعت نور در آن انتقال پیدا کنند. سرعت اینترنت فیبر نوری، ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه است. حتی در صورت درخواست مشترک امکان ارائه آن تا سرعت ۵۰۰۰ مگابیت بر ثانیه معادل ۵ گیگابیت نیز وجود دارد، به شرطی که زیر ساخت آن فراهم شده باشد.

با دریافت اینترنت فیبر نوری در مشهد یا هر شهر دیگری که ساکن آن هستید، علاوه بر سرعت بسیار بالا، افت پهنای باند کمتری را نیز تجربه می‌‌کنید. از دیگر مزیت‌های اینترنت فیبر نوری، سرعت دانلود و آپلود متقارن است، که در انواع دیگر سرویس‌ها وجود ندارد. سرعت متقارن بدین معنی است که سرعت دانلود هر چقدر باشد، سرعت آپلود نیز بسیار به آن نزدیک خواهد بود. متقارن بودن پهنای باند برای گیمرها، استریمرها، بلاگرها، یوتیوبرها و حتی کسانیکه میخواهند از فضای کلود استفاده کنند بسیار حائز اهمیت است.

از طرف دیگر کابل‌های فیبر نوری از لحاظ مقاومت نسبت به شرایط آب و هوایی و آسیب نیز نسبت به کابل‌های مسی مقاوم تر بوده و حتی نصب و انتقال آنها نیز آسان تر است. پس می‌توان با در نطر داشتن این ویژگی‌ها، اینترنت فیبر نوری را به عنوان نسل آینده پهنای باند در کشورمان ایران معرفی کرد.

اینترنت فیبر نوری مشهد

اینترنت فیبر نوری در برخی از مناطق مشهد توسط شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت قابل ارائه است. برای دریافت ftth در مشهد ابتدا می‌بایست زیرساخت آن آماده شود. برای این کار باید تا منزل شما کابل کشی انجام شود.

کابل کشی به سه روش FTTH (FIBER TO THE HOME)، FTTB (FIBER TO THE BUILDING)، FTTC (FIBER TO THE CABINET) قابل اجرا است. این پیکربندی‌ها با توجه به زیرساخت منطقه‌ای هر شهر متفاوت است. برای اطلاع از اینکه زیرساخت کافی در منطقه شما برای استفاده از فیبر نوری وجود دارد یا نه، بهتر است با کارشناسان فنی ما در ارتباط باشید.

در هر حال اگر کابل کشی فیبر در محله شما وجود داشته باشد، پیاده‌ سازی و فعالسازی اینترنت فیبر نوری در مشهد، بیشتر از ۱۰ روز زمان نمی‌برد.

مناطق تحت پوشش با استعلام فیبر نوری مشهد

برای استعلام مناطق تحت پوشش اینترنت فیبر نوری در مشهد در ساعات اداری با شماره ثابت مجموعه و در ساعات غیر اداری با شماره همراه زیر تماس بگیرید تا کارشناسان فنی ما پس از بررسی‌های لازم، نتیجه را به شما اعلام کنند.

سرعت اینترنت ftth مشهد

اگر طرح توسعه اینترنت فیبر نوری FTTH در طی سالهای آتی تکمیل شود، می‌توانید برای همیشه یک اینترنت پرسرعت داشته باشید. البته دقت داشته باشید که اینترنت فیبر نوری مخابرات که در حال حاضر با انواع بسته‌های ترافیکی ارائه می‌شود، نهایتا سرعت تا ۱۰۰  Mbps را ارائه می‌دهد، بنابراین با اینترنت فیبر نوری ffth متفاوت است. اینترنت فیبر نوری طبق تست سرعنتی که در شهرهای مختلف انجام شده است، حداقل می‌بایست تا ۱۰۰۰ Mbps معادل ۱ گیگابیت سرعت داشته باشد.

اگر سرعت ۱۰۰ مگابیت نیاز شما را برآورده می‌کند، اینترنت وایرلس رادیویی در مشهد، یا پهنای باند اختصاصی در مشهد، بدون نیاز به کابل کشی و پرداخت هزینه زیاد، برای شما انتخاب بهتری خواهد بود.

قیمت اینترنت فیبر نوری مشهد چقدر است؟

قیمت خرید سرویس و هزینه راه‌اندازی اینترنت فیبر نوری در مشهد بدون کابل کشی از ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان شروع می‌شود. اما اگر نیاز به کابل کشی فیبر در منطقه باشد، شما باید هزینه زیادی گاهاً تا ۶۰ میلیون تومان پرداخت کنید که از لحاظ اقتصادی اصلا به صرفه نیست. پیشنهاد ما این است که اگر کابل کشی در منطقه شما انجام نشده است تا اتمام این طرح تا چند سال آینده صبور باشید و به روش‌های جایگزین فکر کنید.

آیا مودم‌های فیبر نوری با مودم‌های ADSL یا VDSL متفاوت است؟

بله، تکنولوژی به کار رفته در مودم‌های فیبر نوری با مودم‌های ADSL یا حتی TD-LTE  (مودم‌های سیم کارتی) متفاوت است. به مودم‌های فیبر نوری معمولا ONT یا ONU یا GPON گفته می‌شود. این مودم‌ها سیگنال اینترنت را از طریق کابل های فیبر نوری دریافت کرده و به داده های الکترونیکی و بالعکس تبدیل می‌کنند. برای خرید مودم‌های فیبر نوری با قیمت منصفانه، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

تخصص ما ارائه اینترنت پرسرعت است.

ویژگی‌های فیبر نوری مشهد

بهترین جایگزین سرویس ftth در مشهد چیست؟

بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و رگولاتوری تا پایان سال ۱۴۰۴ در کل کشور امکان دسترسی به اینترنت فیبر نوری وجود خواهد داشت. اما تا آن زمان، می‌توانید از انواع دیگر پهنای باند که سرعت بالایی دارند، مانند اینترنت وایرلس رادیویی بهره ببرید. سرویس‌های اینترنت رادیویی در مشهد با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و کمترین پینگ تایم و پکت لاست بهترین گزینه جایگزین برای اینترنت فیبر نوری است.

علاوه بر سرویس وایرلس رادیویی، سرویس‌های TD-LTE یا ADSL نیز سرویس‌های ارزان قیمتی هستند که می‌تواند جایگزین مناسبی بریا فیبر نوری باشند. در ادامه برای روشن شدن موضوع این سرویس‌ها را در یک جدول با هم مقایسه کرده ایم.

امنیت پرداز ارائه دهنده انواع پهنای باند در مشهد با قیمت منصفانه و تعرفه‌های مقرون به صرفه است. اگر نیاز به اینترنت پرسرعت دارید، کافیست با شماره‌های مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان فنی کاملا شما را راهنمایی کنند.

مقایسه سرویس‌های اینترنت پرسرعت امنیت پرداز

ADSL

سرعت دانلود ۱ تا ۱۶ مگابیت

سرعت آپلود ۰.۵ تا ۱ مگابیت

پینگ تایم ۶۰ تا ۷۰ میلی ثانیه

ارتباط با پایداری پایین

وابستگی به مراکز مخابراتی

شروع از ۱۵۰,۰۰۰ تومان

FD/TD-LTE

سرعت دانلود ۱ تا ۸۰ مگابیت

سرعت آپلود ۱ تا ۵۰ مگابیت

پینگ تایم ۷۰ تا ۹۰ میلی ثانیه

ارتباط با پایداری متوسط

وابستگی به آنتن موبایل

شروع از ۴,۸۹۹,۰۰۰ تومان

WIRELESS (رادیویی)

سرعت دانلود ۲۰ تا ۱۰۰ مگابیت

سرعت آپلود ۲۰ تا ۹۰ مگابیت

پینگ تایم ۳۵ تا ۴۵ میلی ثانیه

ارتباط با پایداری بالا

عدم وابستگی به هر زیرساختی

شروع از ۱۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

امنیت پرداز

برای خرید سرویس یا استعلام فیبر نوری در مشهد با ما تماس بگیرید

تماس با ما

امنیت پرداز مجموعه‌ای حرفه‌ای دارای نمایندگی رسمی از چندین شرکت دارای مجوز FCP، آماده ارائه اینترنت پرسرعت در کل کشور و شهر مشهد می‌باشد. ما با توجه به بودجه و نیاز شما، بهترین راه‌کار را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

مشاوره تخصصی پیش از خرید سرویس، امکان‌سنجی و نصب در کمترین زمان ممکن، پشتیبانی دائمی به صورت تلفنی و اعزام کارشناس و ارائه سرویس‌های مقرون به صرفه، فقط برخی از مزایای خرید از امنیت پرداز است.

سخن آخر

با وجود افزایش فعالیت‌های وابسته به اینترنت، متاسفانه در کشور ما، اکثریت افراد هنوز با مشکل پایین بودن سرعت اینترنت رو به رو هستیم. تمامی فعالیت‌های ما، ارتباط ما با دنیا و حتی کسب و کار ما وابسته به اینترنت است. به همین علت داشتن یک اینترنت پرسرعت با پایداری کافی یک امر ضروری است. اینترنت فیبر نوری می‌تواند نقطه امیدی برای تغییر وضعیت کنونی اینترنت باشد.

در طی سال‌های گذشته، در شهر مشهد تقاضای برای اینترنت پرسرعت فیبر نوری روز به روز در حال افزایش بوده است. امنیت پرداز با داشتن نمایندگی رسمی از چندین شرکت دارای مجوز fcp می‌‌تواند انواع پهنای باند را در اختیار مشترکین عزیز قرار دهد.

بنابراین برای اطلاع از اینترنت فیبر نوری در مشهد، تهران و دیگر شهرها کافیست با کارشناسان ما در امنیت پرداز تماس بگیرید.

در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

spardaz.ir
5/5 - (9 امتیاز)

72 دیدگاه برای “اینترنت فیبر نوری مشهد ftth | قیمت سرویس، استعلام

  1. جواد حسن زاده:

    دوستان عزیز بهترین گزینه اینترنت رادیویی می باشد من دو سال است از این شرکت اینترنت رادیویی گرفتم هیچ مشگلی بنام سرعت ندارم تا اخر عمر ممنون این شرکت هستم.در تمام این مدت یک ثانیه هم قعطی یا کم سرعت شدن نداشته.

    • مدیر سایت:

      سلام دوست عزیز
      بسیار خوشحالیم که از سرویس دریافتی رضایت دارید. خدمت رسانی به مشترکینی مانند شما باعث افتخار مجموعه ما است.

    • مدیر سایت:

      سلام
      جهت اطلاع از پوشش دهی اینترنت فیبر نوری لطفا با شماره 91094500-051 تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

    • مدیر سایت:

      سلام
      جهت اطلاع از پوشش دهی اینترنت فیبر نوری لطفا با شماره 91094500-051 تماس بگیرید. کارشناسان ما با صبر و حوصله پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

  2. سید محمدرضا سجادی مقدم:

    سلام بنده ساکن الهیه 35 هستم و تعداد 10 مشترک دارم
    مخابرات میلان روبرو باکس داره ولی من می خوام بدونم صرف نداره بین 10 تا 12 تا مشترک براش باکس بزاره

    همه هم دست به نقد هستن

    • مدیر سایت:

      سلام، طبق اعلام مسئولین مربوطه تا پایان سال ۱۴۰۴ می‌بایست فیبر نوری در کل کشور اجرایی شده باشد.

  3. علی:

    سلام
    در منطقه الهیه مشهد میتونیم فیبر بگیریم؟ اگر کابل کشی نشده میشه گفت تا کی باید صبر کنیم تا انجام بشه؟

    • مدیر سایت:

      سلام خیر متاسفانه
      بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و رگولاتوری تا پایان سال ۱۴۰۴ می‌بایست کل کشور از خدمات فیبر نوری برخوردار باشد.

    • مدیر سایت:

      سلام
      فیبر نوری فعلا در تمامی مناطق مشهد راه‌اندازی نشده است. می‌توانید با مخابرات منطقه‌تان تماس حاصل فرمایید. اگر مایل باشید نیز می‌توانید از اینترنت‌های پرسرعت دیگر مانند اینترنت رادیویی یا wilt که توسط شرکت ما ارائه می‌گردد، استفاده کنید.

  4. رضا:

    سلام
    چرا اینترنت فیبر نوری در مناطق پایین شهر اصلا اجرا نمیشه و فقط در بالاشهر در حال اجراست ؟؟؟

    • مدیر سایت:

      سلام
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره منطقه پوشش دهی فیبر نوری در مشهد با شماره‌های مجموعه امنیت پرداز در ارتباط باشید.

  5. رضا:

    با سلام
    فرهنگ ۴۲ ساکن هستم. امکان استفاده از این سرویس وجود دارد؟ اگر خیر زمانبندی احتمالی برای ارائه سرویس را بفرمایید.

    • مدیر سایت:

      سلام
      زمان بندی دقیقی متاسفانه از سوی شرکت‌های ارائه دهنده تعیین نشده است. اما می‌توانید تا آن زمان از سرویس‌های پرسرعت دیگر ما استفاده بفرمایید.

    • مدیر سایت:

      سلام
      زمان بندی دقیقی متاسفانه از سوی شرکت‌های ارائه دهنده تعیین نشده است. اما می‌توانید تا آن زمان از سرویس‌های پرسرعت دیگر ما استفاده بفرمایید.

  6. امیر الهی فر:

    سلام
    خسته نباشید
    اطفا بگید بلوار شهید صادقی
    سوزنچی ۳ فیبر نوری داره ؟
    و آیا ما میتونیم استفاده کنیم ؟

    • مدیر سایت:

      سلام
      لطفا با شماره دفاتر ما تماس گرفته و جهت استعلام منطقه تحت پوشش خود با کارشناسان ما صحبت بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *