ویپ voip در مشهد ، خط تلفن ثابت اینترنتی یا شماره مجازی در بین صاحبان مشاغل هر روز متقاضی بیشتری پیدا می کند. با ویپ می توان بر روی بستر اینترنت با استفاده از موبایل، لپ تاپ و یا تلفن های رو میزی در هر زمان یا مکان تماس صوتی یا تصویری با کیفیت عالی برقرار کرد. به ویپ تلفن تحت شبکه، تلفن IP و یا خط تلفن اینترنتی نیز گفته می شود. این فناوری فقط مختص کسب وکارها نیست بلکه برای منازل هم بسیار کارآمد و کم هزینه است. تنها هزینه ای که شما باید بپردازید برای راه اندازی اولیه و پهنای باند اینترنت است، که در مقایسه با قبوض تلفن های آنالوگ بسیار ناچیز است. ما در این مطلب ایتدا به اینکه ویپ چیست و چگونه کار می کند می پردازیم. سپس درباره مزایا، تجهیزات و راه اندازی آن صحبت خواهیم کرد.

در نهایت و پس از آنکه شما درک بهتری از سرویس ویپ بدست آوردید؛ قیمت ویپ در مشهد را مورد بررسی قرار داده و همچنین شما را برای خرید تجهیزات voip در مشهد راهنمایی خواهیم کرد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

خرید تلفن VOIP، خط تلفن ثابت اینترنتی یا خط تلفن مجازی و خطوط سانترال و voip در مشهد در کمترین زمان ممکن برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰ ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴
در این مطلب خواهید خواند: پنهان

هزینه راه اندازی تلفن (ویپ) voip در مشهد در سال ۱۴۰۳

هزینه راه اندازی مرکز ویپ همانطور که پیش تر گفته شد، به چند پارامتر بستگی دارد. برای مثال اینکه چه سرویس هایی (ماژول ها و نرم افزارها) برای شما اجرا شده باشد. یا اینکه کیفیت و تجربه کاری تیم ارائه دهنده ی این خدمات چگونه است. برای مثال برخی افراد به دنبال خرید ویپ ارزان در مشهد هستند. اینجاست که باید گفت ” هیچ ارزانی بی حکمت نیست ” . در این حوزه تجربه کاری بسیار مهم است. ولی چنانچه با دیدن تبلیغ های دورغین هنوز هم می خواهید کار خود را به دست افراد غیر متخصص بسپرید؛ باید منتظر عواقب این کار و پرداخت هزینه های گزاف باشید. بنا بر آنچه گفته شد؛ قیمت voip در مشهد و راه اندازی آن (تلفن ثابت اینترنتی) ۱۴۰۳ را در جدول زیر مشاهده کنید.

تعرفه مکالمه هر دقیقه تماس بر روی خطوط voip مشهد

در صورتی که این سرویس را از ما تهیه کنید، تعرفه بر اساس جدول زیر است:

تعرفه مکالمه بر روی بستر اینترنت

تعرفه داخلی :  ۳۵ ﷼

ثابت داخل استان : ۴۵ ریال

ثابت بین استان : ۳۳۰ ریال

همراه : ۶۲۵ ﷼

نکته! انعطاف پذیری در قیمت از مزیت های مرکز تلفنی VOIP است. زیرا می توانید هزینه‌ها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. همچنین برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ بر خلاف سانترال‌های قدیمی نیاز به ایجاد زیرساخت مجزا نیست. که این امر باعث اختلاف قیمت زیادی بین این دو سیستم می شود.

روش نصب و راه اندازی (ویپ) voip در مشهد

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای راه اندازی ویپ قبل از هر اقدامی با کارشناسان امنیت پرداز در ارتباط باشید؛ تا مناسب ترین راهکار را به شما پیشنهاد بدهند. در قدم اول می بایست سخت افزار مناسب برای سرور انتخاب شود. بعد از آن نوبت به انتخاب نوعی گوشی  تلفن و ارتباط کارشناسان شما به سرور می رسد. در این مرحله بنابر خواست شما که از ipphone یا softphone استفاده می شود. در انتها نیز پس از بررسی زیرساخت شبکه برای پیاده سازی، سرویس ویپ اچرا می شود.

ما در امنیت پرداز به عنوان یک مجری در حوزه VOIP همیشه در تمامی مراحل کنار شما خواهیم بود. برای خرید شماره تلفن هایی که با 9 شروع می شوند، دفتر مجازی یا تلفن ثابت اینترنتی در مشهد با ما از طریق شماره های 91094500-051 یا 09999897034 در ارتباط باشید.

چرا امنیت پرداز ؟

شرکت امنیت پرداز دارای نمایندگی کشوری چندین شرکت ارائه دهنده اینترنت با مجوز FCP است.

ما در امنیت پرداز با توجه به بودجه و نیاز شما بهترین سرویس ویپ در مشهد را در اختیارتان خواهیم گذاشت. امنیت پرداز در تمامی مراحل زیر در کنار شما خواهد بود.

  • مشاوره کامل قبل از انتخاب سرویس
  • بررسی مجموعه شما، ارتباط بین شعب، تعداد پرسنل، امکانات
  • انتخاب بهترین پلتفرم نرم افزاری و یا سخت افزاری برای شما
  • استفاده از تجهیزات به روز و سیستم های پایدار و ایمن سازی کل سرویس ویپ
  • اجرای سریع چند روزه توسط بهترین تیم اجرایی خبره در این زمینه
  • پشتیباتی کامل و ۲۴ ساعته بعد از تحویل

ثبت نام آنلاین

۰۵۱-۹۱۰۹۴۵۰۰ ۰۲۱-۹۱۰۹۴۴۸۳










    ویپ (VOIP) چگونه به وجود آمد؟

    بسیاری از سازمان ها، ادارات، شرکت ها و مشاغل از این دست نیاز به شبکه داخلی تلفنی بین کارمندان و طبقات خود را دارند. در گذشته این مشاغل از خطوط تلفنی سانترال یا PBX که مخفف private Branch Exchange است، استفاده می کردند.

    سانترال در واقع یک مرکز تلفن با سخت افزارهای اختصاصی بود که با استفاده از کابل کشی های زیاد و پرهزینه شبکه تلفن داخلی در سازمان را ایجاد و سپس آن را به شبکه تلفن عمومی مخابرات متصل می کرد. اما کم کم در استفاده از تلفن های سانترال مشکلات زیادی به وجود آمد. از طرفی هزینه گزاف راه اندازی و نگهداری دستگاه های سانترال برای صاحبان کسب وکارها به صرفه نبود. به همین دلایل با پیشرفت فناوری نسل بعدی سانترال ها به نام  IP PBX ها یا همان ویپ به بازار راه پیدا کردند. منظور از IP pbx؛ pbxهایی بود که روی بستر اینترنت کار می کردند. بدین ترتیب شبکه ویپ بر اساس پروتکل های مشخصی ساخته شد. که یکی از مهم ترین آنها پروتکل SIP است. این پروتکل ارتباط بین مبدا و مقصد را ایجاد می‌کند، که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.ویپ چگونه به وجود آمد


    ویپ چیست ؟ (تلفن تحت شبکه | مرکز تلفن ویپ)

    خطوط مخابراتی که برای انتقال صدا استفاده می شود دو نوع هستند :

    • خطوط آنالوگ : خطوط آنالوگ همان خط تلفن معمولی است. این خط بعد از برداشتن گوشی و‌ شنیدن بوق آزاد ۶۴ کیلوبیت پهنای باند را از مرکز مخابراتی رزرو می کند.
    • خطوط دیجیتال : در این خطوط صدا ابتدا به داده های دیجیتال تبدیل شده سپس انتقال می یابد. در خطوط دیجیتال نویز و افت ولتاژ کاهش یافته و همچنین صدا با سرعت و کیفیت بیشتری انتقال می یابد.

    تلفن های سنتی از خطوط آنالوگ برای انتقال سیگنال های صوتی (برقراری تماس) استفاده می کنند. اما ویپ Voice over Internet Protocol (VoIP) تکنولوژی است که شما می توانید از طریق آن روی بستر اینترنت با خطوط دیجیتال تماس های تلفنی برقرار کنید. در واقع ویپ یک خط تلفن ثابت اینترنتی است که افراد را قادر می سازد با رایانه، تلفن همراه، گوشی های تلفن VoIP و ‌حتی مرورگرهای دارای WebRTC تماس صوتی، تصویری برقرار کنند. VoIP یک فناوری مفید هم برای مصارف خانگی و هم برای مشاغل است.

    سیستم ویپ قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به خط های تلفن های قدیمی که صدا را بر روی بستر آنالوگ ارائه می دهند، دارد. از جمله هزینه ی کمتر و امکاناتی چون  منشی تلفنی خودکار، ضبط تماس، امکان چت، برقراری کنفرانس های تصویری، فکس، پست صوتی به ایمیل، و موارد دیگر که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم.

    تفاوت ویپ و سانترال

     


    ویپ (voip) چگونه کار می کند ؟

    به شبکه مخابراتی سوئیچینگ مداری که وظیفه ارتباط دهی تماس های تلفنی و انتقال پیام های صوتی را بر عهده دارد، شبکه PSTN می گویند. تمامی انتقال صداها در این شبکه رخ می دهد. چه شما با تلفن معمولی آنالوگ و چه با یک تلفن VoIP تماس برقرار کنید مسیریابی تماس های ورودی و خروجی در همین شبکه  PSTN انجام می شود. پس نفاوت چیست؟ تفاوت در فرآیند انتقال سیگنال و بستر انتقال (کابل یا اینترنت) است.

    برای درک بهتر این موضوع نحوه کار VoIP در چهار مرحله را در ادامه خلاصه می کنیم :

    1. تلفن شما به سوئیچ یا روتر شما در شبکه محلی (LAN) متصل می شود.
    2. وقتی شماره تلفنی را شماره گیری می کنید، تلفن ویپ به pbx ارائه دهنده خدمات VoIP می گوید که با طرف مقابل تماس بگیرد.
    3. سرویس VoIP صدای کاربر را از سیگنال صوتی(آنالوگ) به داده های دیجیتال تبدیل می کند و سپس آن داده ها را از طریق اتصال به یک broadband مثل DSL یا همان اینترنت به صورت بسته های کوچک (packet) ارسال می کند.
    4. در انتها سیگنال ديجیتال قبل از اینکه به کاربر دیگر برسد، دوباره به سیگنال آنالوگ صوتی تبدیل می‌شود.

    ویپ چگونه کار میکند


    مزایای VoIP چیست ؟

    مقرون به صرفه

    با ویپ شما هزینه ی کمتری نسبت به قبض های تلفن می پردازید. چون تماس های درون شبکه ای آن رایگان است. برای راه اندازی آن نیاز به ایجاد زیرساخت کابلی ندارید. همچنین هزینه برقراری تماس های بین المللی با ویپ چون روی بستر اینترنت است، بسیار ارزان تر از سانترال می باشد.

    مناسب برای دورکاری

    ویپ دسترسی تمام کارکنان را به خط تلفن های شرکت به خصوص برای کارمندان ریموت فراهم می کند. در پاندمی کرونا به دلیل قرنطینه های طولانی مدت بسیاری از کارکنان مجموعه های مختلف مجبور شدند در منزل و از راه دور کار کنند. و می توان گفت اینجا بود که نیاز به سرویسی مثل ویپ بیش از همیشه احساس می شد.

    منشی تلفنی (IVR)

    زمانی که منشی تلفنی به تماس های دریافتی خوشامد می گوید، یک تصویر حرفه ای از سازمان می‌سازد. تلفن گویا به شما کمک می کند تا تماس گیرندگان را به شخص یا بخش مناسب هدایت کنید. می‌توانید خارج از ساعات کاری تماس‌ها را به پست صوتی خود یا جاهای دیگر فوروارد کنید.

    کیفیت تماس HD

    تقریبا هیچ چیز بدتر از این نیست که وسط مکالمه تصویری یا صوتی ارتباط قطع شده و از تماس گیرندگان بخواهیم دوباره با ما تماس بگیرند. hd voice کیفیت صدا را در تماس های تلفنی افزایش می دهد. این فناوری VoIP باعث می شود صدای تماس های تلفنی دو برابر واضح تر از تماس های تلفنی استاندارد یا حتی تماس های نلفنی از طریق اپلیکیشن هایی مثل whats app، telegram  یا حتی skype باشد. برای صدای با کیفیت تر بسیاری از هدست ها و تلفن های VoIP قابلیت حذف نویز را نیز ارائه می دهند. و خوشبختانه این کیفیت صدا حتی در تماس های طولانی مدت هم پایدار بافی می ماند.

    ارتباطات یکپارچه

    VOIP گردش کار در تیم شما را از طریق مفهومی به نام ارتباطات یکپارچه (UC) ارتقا می دهد. یه طوریکه به جای استفاده از چندین اپلیکیشن یا پلت فرم های ارتباطی؛ شرکت شما کاملاً یکپارچه شده است. ارتباط کارکنان با یکدیگر و حتی با مشتریان آسان تر می شود. بنابراین قادر خواهید بود همه چیز را آن گونه که می خواهید کنترل کنید. برخی از عملکردهای کلیدی در یک پلت فرم UC استفاده می شود عبارتند از :

    • پیام رسانی فوری
    • ارسال و دریافت فکس
    • چت های تیمی
    • جلسات تصویری
    • اشتراک گذاری صفحه نمایش
    • تماس کنفرانسی
    • اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ

    رمزگذاری تماس ها و امنیت بیشتر با VoIP

    از دیر باز تا کنون، امنیت چالش مهمی پیش روی کسب و کارها بوده است. تماس های تلفنی عموما حاوی اطلاعات محرمانه ای از قبیل شماره کارت های بانکی، اطلاعات منابع انسانی، دیتای مشتربان و … است. شما باید از این دارایی ها محافظت کنید، در غیر این صورت ممکن است در آینده متحمل هزینه های زیادی بشوید. ویپ حتی زمانی که دیتا را به صورت پکت از طریق پروتکل اینترنت انتقال میدهد نیز امن و مطمئن است. سیستم‌های تلفن IP دارای امنیت داخلی هستند. زیرا دیتای تماس ویپ توسط فناوری‌های TLS و SRTP درهم می‌کشند که شنود را تقریباً غیرممکن می‌کنند.

    قابلیت ضبط تماس

    شما می توانید از سیستم تلفن خود برای ضبط تماس های تلفنی بین مشتریان و کارکنان خود استفاده کنید. آیا تیم شما تماس ها را با دقت و درست انجام می دهد؟ این عمل باعث بهبود کارایی تیم و در نهایت مجموعه می‌شود. مزیت ضبط تماس VoIP این است که برای هیچکدام از طرفین تماس قابل شناسایی نیست. همچنین بر خلاف سیستم های PBX تلفن ثابت یا همان سانترال به سخت افزار اضافی نیاز ندارد.

    برنامه نویسی آسان

    ویپ قابليت برنامه نويسی راحت تری دارد. بنابراین توسعه ی آن نیز آسانتر خواهد بود. در نتیجه امکان یکپارچگی با سیستم های مختلف را فراهم می کند.

    قابلیت پیام صوتی

    با استفاده از این سرویس، اگر کاربر پاسخ ندهد، می توان برای او پیام گذاشت یا ایمیل کرد. این کاربرد برای سازمان ها، به خصوص در مارکتینگ بسیار حائز اهمیت است.


    تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی VOIP

    حالا که با سیستم ویپ آشنا شدید، نوبت به نصب و راه اندازی این سیستم می رسد. در ابتدا نگاهی به تجهیزات اولیه یک مرکز تلفن voip انداخته و سپس روش نصب و نگهداری آن را بررسی می کنیم.

    ۱- تلفن های VOIP

    تلفن های VoIP دو نوع هستند، نوع اول مبتنی بر سخت افزار و نوع دوم مبتنی بر نرم افزار هستند.

    تلفن های VoIP مبتنی بر سخت‌افزار

    (IP PHONE) :

    گوشی تلفن ویپ تحت شبکه شبیه تلفن های معمولی است، با این تفاوت که قابلیت هایی مثل پست صوتی یا کنفرانس های صوتی نیز دارد. این تلفن ها از طریق پورت اترنت به سیستم ویپ متصل می شود.آی پی فون ها انواع مختلفی دارند که بسته به انتظاری که دارید انتخاب می گردد. معروفترین برند تلفن های تحت شبکه، برند cisco است.

    تلفن های VIOP مبتنی بر نرم افزار

    (SOFT PHONE)

    بهترین نرم افزار voip - سافت فون zoiper

    اپلیکیشن ها و نرم افزارهای رایگانی هستند که روی رایانه یا تلفن های همراه نصب می شوند.

    سپس یک هدست مجهز به میکروفون به کامپیوتر یا موبایل متصل می شود. و آن وقت شما می توانید از طریق ورود به اپلیکیشن تماس های وروردی و خروجی را انجام بدهید.

    مبدل های آنالوگ به دیجیتال

    ATA

    مبدل های ویپ ATA ممکن است شما تعداد زیادی تلفن های معمولی در سازمان خود داشته باشید، و نخواهید که دوباره برای خرید گوشی های تلفن ویپ تحت شبکه هزینه کنید. در این صورت می توان با یک مبدل ATA تلفن معمولی را به تلفن تحت شبکه (Ip Phone) تبدیل کرد. مبدل های ATA دارای دو پورت FXS و FXO برای اتصال به شبکه هستند.

    ۲- سرور VOIP

    برای راه اندازی ویپ نیاز یه یک سرور دارید. این سرور می تواند یک PC معمولی یا یک سرور قدرتمند باشد. در سانترال ها شما برای راه اندازی خدمات ویپ می بایست هزینه لایسنس و احتمالا در سری های قدیمی تر هزینه کارت را نیز پرداخت می کردید. اما سیستم عامل ویپ در ازای هزینه بسیار پایین خدماتی گران قیمت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

    سیستم عامل ویپ بدلیل ماژولاربودن آن و برنامه نویسی رایگانی که برای ورژن های خاص انجام شده تمامی امکانات را بدون پرداخت هزینه مازاد در اختیار شما قرار خواهد داد. به طوریکه شما می بایست تنها هزینه راه اندازی ماژول آن را پرداخت کنید. و یا سیستم عامل را با تمامی ماژول ها یکجا خریداری نمایید.

    نکته ! برای انتخاب سخت افزار مناسب برای راه اندازی IP PBX بهتر است با کارشناسان امنیت پرداز مشورت کنید. زیرا با توجه به نیاز های شما و ماژول هایی که بر روی PBX فعال می شود امکان افزایش منابع سخت افزاری وجود دارد. به عنوان مثال برای ضبط مکالمات کارشناسان میزان هارد و رم سرور با در نظر گرفتن تعداد داخلی های مجموعه می تواند خیلی متفاوت باشد.

    سرور ویپ

    ۳- ماژول VOIP

    درست است که ویپ به عنوان یک مرکز تلفن می تواند در حالت پایه واستاندارد امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. اما برای شخصی سازی بیشتر یا بهبود عملکرد آن می توان ماژول هایی بر روی سرور نیز فعال کرد. این ماژول ها هر کدام قابلیت هایی به سرور شما اضافه می کنند. و به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری موجود هستند.

    برخی از ماژول ها عبارتند از : ماژول فکس سرور، ماژول اتوماسیون اداری، ماژول تماس از سایت، ماژول وب فون، ماژول دفترچه تلفن هوشمند و ماژول نظرسنجی از مشتریان، ماژول ضبط مکالمه، منشی گویا، موسیقی انتظار، صف انتظار برای مشتریان، ضبط مکالمه، تعریف زمان کاری، ربات تماس گیرنده، تعریف داخلی های متعدد و … .

    ماژول کارت ویپ voip در مشهد

    سوالات متداول (FAQ)

    voip چیست و چگونه کار می کند؟

    Voip مخفف Voice Over IP است و به معنای امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری بر روی بستر اینترنت است.

    هزینه راه اندازی voip در شهر مشهد چقدر است؟

    هزینه راه اندازی voip برای هر سازمان یا مجموعه ای با توجه به نیاز مشتری تعیین می‌شود. اما عموما هزینه سرشماره معمولی ,۲۱۸,۰۰۰ تومان، شارژ ۶ ماهه خط ۵۰۰,۰۰۰ تومان و راه اندازی کامل سرویس ویپ توسط امنیت پرداز (شامل راه اندازی سرور ویپ و ماژول‌های اولیه شامل منشی گویا، ضبط مکالمه، صف انتظار، اعلام نفرات در صف، موزیک انتظار و ماژول امنیت) در حدود ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد بود.

    تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی voip چیست؟

    برای راه‌اندازی یک سرویس voip نیاز به یک سرور، تلفن‌های ویپ و ماژول‌ نیاز دارید.

    مزایای ویپ (voip) چیست؟

    از مهم‌ترین مزایای سرویس voip می‌توان به کاهش هزینه تلفن، کیفیت تماس تصویری یا صوتی، ضبط مکالمه، پیام صوتی، رمز گذاری تماس و منشی تلفنی اشاره کرد.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را درباره تلفن ثابت اینترنتی یا همان voip در شهر مشهد مطرح کرده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

    زیرا کارشناسان امنیت پرداز هر روزه به سوالات شما پاسخ می دهند. ما را در اینستاگرام با آدرس Spardaz.ir@ دنبال کنید.

    منابع : nextiva.com, searchunifiedcommunications.techtarget.com

    4.8/5 - (24 votes)

    2 thoughts on “voip در مشهد (ویپ) |جدول هزینه | خط تلفن ثابت اینترنتی+ ماژول

    1. طاهریان says:

      سلام ممنونم از مقاله و راهنمایی خیلی خوبتون ما برای شرکتمون میخوایم از ویپ استفاده کنیم حدودا با توجه به توضیحات شما ۱۵ تا کانال نیاز داریم آیا میتونیم خط اصلی رو با پیش شماره اصفهان بگیریم و اینکه برای ۱۵ تا کانال چه مدارکی برای ثبت نام نیاز است؟

      ممنون میشم سریعتر پاسخ بدید چون خیلی فوری هست

      • مدیر سایت says:

        سلام
        بله شما میتونید تنها با یک سرشماره تا 500 کانال اضافه خریداری کنید که به اندازه همین تعداد امکان مکالمه همزمان داشته باشید.
        در خصوص مدارک، حتما می بایست به صورت شخصیت حقوقی ثبت نام خودتون رو انجام بدید.
        شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های 09999897034 – 05191010253 با ما در ارتباط باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.