جهت خرید بهترین اینترنت نامحدود اختصاصی با سرعت بالا با پایداری دائمی از امنیت پرداز با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

ثبت نام در چند دقیقه انواع پهنای باند اختصاصی قیمت پهنای باند اختصاصی تماس با شماره 91094500-051

امروزه پهنای باند اختصاصی در مشهد (Dedicated Bandwitdth)، تهران و بیشتر کلان‌شهرها که به آن اینترنت سازمانی یا اینترنت نامحدود در مشهد نیز می‌گویند، تبدیل به یک نیاز اساسی در شرکت ها و در مجموع کسب و کارها و حتی کاربرانی شده است که نیاز به یک پهنای باند پرسرعت و مطمئن دارند. عموما سازمان‌ها در هر سایزی نیاز به یک اینترنت پرسرعت برای انجام اموری مانند برقراری ارتباط با مشتریان و دسترسی به امکاناتی همچون ایجاد شبکه داخلی، ارتباط بین شعب، برگزاری کنفرانس های تصویری، استفاده از فناوری تلفن ثابت اینترنتی (Ngn) و … دارند. از طرفی بر کسی هم پوشیده نیست که یک پهنای باند اختصاصی قوی چقدر بر توانایی یک کسب و کار در رقابت و رشد اثر گذار است.

اینترنت در مشهد انواع مختلفی دارد که پهنای باند اختصاصی بر بستر وایرلس در مشهد یکی از آنها است. پهنای باند اختصاصی در اصل نوعی از اینترنت وایرلس است که به صورت پوینت تو پوینت یک لینک اینترنتی را از دکل شرکت سرویس دهنده به آنتن رادیویی شما می‌رساند. در این مقاله با ما همراه باشید تا نگاهی به انواع پهنای باند اختصاصی در شهر مشهد برای اشخاص و کسب و کارها بیندازیم. همچنین ویژگی‌ها، مراحل نصب و راه‌اندازی، تعرفه ترافیک پهنای باند اختصاصی و هزینه راه اندازی و خرید اینترنت اختصاصی dedicate در مشهد، مزایا کلیدی و ویژگی های آن را با هم مرور می‌کنیم. در نهایت با بررسی تمام جوانب به شما کمک خواهیم کرد که برای راه‌اندازی یک پهنای باند اختصاصی ارزان ولی با کیفیت اقدام کنید.

در این مطلب خواهید خواند: پنهان

پهنای باند (Bandwidth) چیست؟

برای درک بهتر تعریف پهنای باند، یک کانال را تصور کنید که داده‌ها در بستر آن انتقال می‌یابند. هرچه این کانال عریض‌تر باشد، مسلما تعداد بیت‌های بیشتری از داده در آن می‌تواند منتقل شود. به تعداد این بیت ‌هایی که در واحد زمان (هر ثانیه) می‌تواند انتقال یابد، سرعت پهنای باند یا سرعت اینترنت می‌گویند. در مجموع دو نوع پهنای باند وجود دارد.

  • پهنای باند اشتراکی (Shared Bandwidth)
  • پهنای باند اختصاصی (Dedicate Bandwidth)

تفاوت پهنای باند اختصاصی و اشتراکی

تفاوت این دو در این است که؛ وقتی شما از یک پهنای باند اشتراکی (اینترنت رادیویی مشهد) استفاده می‌کنید، علاوه بر شما، افراد دیگر نیز از این کانال به منظور انتقال دیتا (اینترنت) بهره می‌برند. بنابراین ممکن است شما با افت سرعت، عدم پایداری و محدودیت ترافیک مواجه شوید.

پهنای باند اختصاصی یعنی چه؟ در مقابل وقتی شما یک سرویس پهنای باند اختصاصی خریداری می‌کنید در واقع با پرداخت مبلغ بیشتری، یک کانال انتقال دیتا مختص سازمان شما ایجاد می‌شود. به طوریکه شما می‌توانید در تمام طول روز از تمام ظرفیت این پهنای باند پرسرعت بدون افت کیفیت و به صورت نامحدود بهره ببرید.

پهنای باند اختصاصی در مشهد (Dedicated Bandwitdth) | اینترنت نامحدود در مشهد

حال که با تعریف تئوری پهنای باند اختصاصی یا ددی کیت آشنا شدید. بیایید کمی فنی‌تر به موضوع نگاه کنیم. پهنای باند اختصاصی هم بر بستر وایرلس و هم بر بستر فیبر نوری قابل ارائه است. ما در این مطلب درباره پهنای باند اختصاصی در مشهد بر بستر وایرلس (رادیویی) صحبت می‌کنیم.

اینترنت رادیویی که با نام‌های وایرلس یا بیسیم نیز شناخته می‌شود، به دو صورت اشتراکی و اختصاصی قابل پیاده‌سازی می باشد. نصب و راه اندازی اینترنت رادیویی اختصاصی (DEDICATE) باید فقط با معماری پوینت تو پوینت (نقطه به نقطه) انجام شود.

پهنای باند اختصاصی پوینت تو پوینت در مشهد

در لینک های پوینت تو پوینت (P2P/PtP) یک آنتن رادیو بر روی پشت بام ساختمان مشترک و یک آنتن رادیو روی دکل ارتباطی شرکت سرویس دهنده (Popsite) نصب می‌گردد. که برخلاف مولتی پوینت هر دو رادیو متعلق به مشترک بوده و تنها مشترک از این لاین ارتباطی استفاده می‌کند. سپس پهنای باند از طریق یک کابل به داخل ساختمان هدایت شده و از طریق یک مودم یا اکسس پوینت به صورت وای فای قابل استفاده است.

با ایجاد یک لینک پهنای باند اختصاصی پوینت تو پوینت، شما کمترین پکت لاست و پینگ تایم و بیشترین سرعت و امنیت داده را خواهید داشت. بعلاوه کاهش نویز، امکان گسترش شبکه، پایداری سرویس و امکان راه اندازی شبکه مجازی اختصاصی بین شعب نیز از ویژگی‌ها و مزیت های این سرویس است.

شرکت امنیت پرداز با دارا بودن نمایندگی رسمی از چندین شرکت بزرگ دارای مجوز fcp کلیه خدمات مشاوره، پیاده‌سازی و پشتیبانی پهنای باند اختصاصی پوینت تو پوینت در مشهد را بر اساس SLA (توافقنامه سطح خدمات) و مطابق معیارهای استاندارد بین‌المللی را در کمترین زمان برای مشترکین انجام می‌دهد.

051-91094500

سرعت پهنای باند اختصاصی مشهد

سرعت اینترنت به مدت زمانی که مقدار معینی داده از یک سرور به دستگاه شما منتقل شود و بالعکس گفته می‌شود.

امروزه با توجه به نقش اثرگذار اینترنت در کسب و کارها و زندگی افراد نقش اثرگذاری دارد. اما سر و کله زدن با اینترنت‌هایی با سرعت پایین نه تنها وقت بلکه انرژي و هزینه شما را نیز هدر می‌دهند. به خصوص در مصارف سازمانی داشتن یک پهنای باند با سرعت بالا از ضروریات است. ممکن است یک اینترنت با سرعت دانلود ۲۰ تا ۳۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵ نیز پاسخ‌گوی کاربر خانگی باشد، اما برای کاربر سازمانی سرعت دانلود حداقل باید ۵۰ مگابیت بر ثانیه با بیشتر باشد.

همین حالا یک تست سرعت بگیرید. سرعت دانلود و آپلود خود را مشاهده کنید و اگر نیاز به سرعت بالاتری دارید با شماره‌های 91094500-051 و 09999897034 ما تماس بگیرید.

تست سرعت اینترنت

سرعت اینترنت نامحدود یا سرعت پهنای باند اختصاصی در مشهد که امنیت پرداز ارائه می‌دهد، بین ۱ تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه (۲ گیگابیت بر ثانیه) است. مهم‌ترین نقطه تفاوت این پهنای باند با دیگر اینترنت‌ها آپلود و دانلود متقارن (برابر بودن سرعت دانلود و آپلود )و عدم نوسان سرعت (پایداری سرعت) است.

در ادامه چند نمونه از تست سرعت پهنای باند اختصاصی که توسط تیم امنیت پرداز راه اندازی شده است، را مشاهده می‌کنید.

پهنای باند اختصاصی در مشهد
خرید پهنای باند dedicate مشهد

انواع پهنای باند اختصاصی در مشهد

پهنای باند اختصاصی در کلان شهر مشهد توسط تیم امنیت پرداز در ۳ مدل برای کاربران ارائه می‌گردد:

پهنای باند اختصاصی نامحدود | اینترنت نامحدود در مشهد

در سرویس اینترنت نامحدود، شما حجم ترافیک مشخصی خریداری نمی‌کنید و به نوعی به اینترنت اختصاصی نامحدود دسترسی دارید. این مدل برای مشترکینی مناسب است که با توجه به زمینه فعالیت‌شان حجم بالایی از ترافیک را ماهیانه مصرف می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این سرویس لینک زیر را مشاهده کنید.

پهنای باند اختصاصی حجمی

مدل دوم، پهنای باند اختصاصی است که بر خلاف مدل قبلی، شما مقدار مشخصی ترافیک حجمی را بر اساس تعرفه استاندارد خریداری می‌کنید. این نوع پهنای باند برای کسب و کارها و یا افرادی پیشنهاد می‌شود که ترافیک مصرفی بالایی ندارند. بدین صورت که شما به ازای پرداخت یک اشتراک ماهیانه، می‌توانید هرچقدر که دوست دارید یا نیاز است، حجم ترافیک اینترنت داشته باشید.

پهنای باند اختصاصی vpls و mpls

این سرویس سازمانی برای کسب و کارهایی که دارای چندین شعبه یا نمایندگی در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف هستند، گزینه مناسبی است. بر اساس معماری شبکه vpls و پروتکل‌ mpls این شعب به صورت چندین شبکه از طریق ip ها به صورت کاملا ایمن و سریع به هم متصل می‌شوند.

پهنای باند اختصاصی

خرید پهنای باند اختصاصی در چه مواردی ضروری است؟

دنیای امروز و کسب و کارها روز به روز با سرعت بیشتری به سمت اینترنتی شدن، وابسته شدن به هوش مصنوعی (Ai) و ماشین لرنینگ (ML) پیش می‌روند. بنابراین زمان آن رسیده که برای این تغییرات بزرگ آماده شویم.

به جز نگاه به آینده، سرویس پهنای باند dedicate امکانات ضروری در هر بیزنسی را به راحتی در اختیار صاحبان آن قرار می‌دهد، من جمله:

  • حجم ترافیک مصرفی سازمان شما بالا است.
  • به یک اینترنت پرسرعت بدون قطعی و کندی احتیاج دارید.
  • یک ارتباط امن بین دفاتر، شعبه‌هاو نمایندگی‌ها ضروری است.
  • به دلیل آپلود بالا و یا استفاده از امکاناتی مانند ویپ (voip | ngn) نیاز به پهنای باند متفارن (Symmetrical) که سرعت دانلود و آپلود به هم نزدیک است، دارید.
  • نیاز به افزودن ip های مختلف دارید.
  • برای انجام امور کاری مانند کنفرانس های ویدیویی، اشتراک فایل‌ها نیاز به یک پهنای باند قوی دارید.

بنابراین پهنای باند اختصاصی در مشهد برای تمامی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی، بانک ها و موسسات مالی، هتل ها ومجتمع های اقامتی، رستوران ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی، مدارس و دانشگاه‌ها، کسب و کارهای آنلاین که متقاضی یک اینترنت پرسرعت بوده و میزان حجم بالایی مصرف می‌کنند بهترین پیشنهاد است.

اینترنت سازمانی مشهد

قیمت پهنای باند اختصاصی در مشهد

به طور کلی قیمت پهنای باند اختصاصی در مشهد فارغ از شرکت ارائه دهنده مانند پیشگامان، آسیاتک، شاتل  و … تحت تاثیر دو فاکتور قیمت تجهیزات + قیمت نصب می باشد.

تجهیزات مورد نیاز برای سرویس پهنای باند dedicate پوینت تو پوینت شامل کابل، آنتن رادیو ۲ عدد، اکسس پوینت و در صورت لزوم لوله می‌باشد. اما قیمت رادیو با توجه به مسافت شما از پاپ سایت، سرعتی که می‌خواهید متغیر است.  در بازار فعلی مشهد، قیمت ارزانترین رادیو، ۴ میلیون تومان است. 

با این حال چنانچه ما را برای خرید پهنای باند اختصاصی انتخاب کنید:

هزینه تجهیزات مخصوص پهنای باند اختصاصیدر صورت خرید پهنای باند اختصاصی با سرعت بالای ۲۰ مگابیت بر ثانیه تمامی تجهیزات از بهترین برند‌های روز بازار به صورت امانی و رایگان برای مشترک تهیه و قرار داده می‌شود.
ولی در صورت خرید پهنای باند اختصاصی (dedicate) با سرعت زیر ۲۰ مگابیت بر ثانیه، هزینه تجهیزات را بر عهده مشترک است.
هزینه نصب و راه اندازی پهنای باند اختصاصی در مشهدتمامی مراحل امکان سنجی و نصب و راه‌اندازی به صورت کاملا رایگان توسط تیم فنی امنیت پرداز برای شما انجام می‌شود.
اینترنت رادیویی اختصاصی مشهد
اینترنت پوینت تو پوینت dedicate مشهد

راه‌اندازی پهنای باند اختصاصی با امنیت پرداز

تیم امنیت پرداز با هزینه‌ای منصفانه، متناسب با بودجه سازمانی شما بهترین پهنای باند اختصاصی بر بستر وایرلس را برایتان راه‌اندازی می‌کند.

پس همین حالا برای طرح سوالات خود و خرید یک پهنای باند اختصاصی ارزان اما با کیفیت از طریق شماره‌های زیر با کارشناسان فنی امنیت پرداز در ارتباط باشید.

تعرفه پهنای باند اختصاصی مشهد برای سرویس حجمی

تعرفه ترافیک پهنای باند اختصاصی در مشهد به ازای هر مگابیت بر ثانیه و حجم پهنای باند متفاوت است. یعنی اگر مشترک سرویسی با حجم ترافیک بیشتر و یا سرعت بالاتر خریداری کند، قیمت هر گیگ ترافیک کاهش می‌یابد.

تعرفه اینترنت رادیویی

تمامی مبالغ در تعرفه‌ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می‌باشد.

مزایای خرید پهنای باند اختصاصی

  • دسترسی همیشگی به اینترنت پرسرعت پایدار و مطمئن
  • سرعت آپلود و دانلود بالا و متقارن
  • ایجاد شبکه داخلی برای انتقال فایل‌ها و اسناد
  • عدم نیاز به خط تلفن ثابت و زیرساخت‌های مخابراتی
  • برخورداری بستر اطلاعاتی از امنیت بالا در برابر حملات و تهدیدات
  • اتصال امن بین دفاتر و شعب یک سازمان (اینترانت)
  • مانیتورینگ دائمی و امکان مدیریت ترافیک
  • دسترسی به امکانات ابری مانند خطوط NGN) Voip) در جهت مدیریت کارآمد و رشد کسب و کار
  • برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی از راه دور با سرتاسر دنیا
  • امکان ارائه IP های استاتیک ورژن iPv4 و ipv6 به تعداد مورد نیاز مشترک
  • امکان ارائه خدمات vip از جمله BGP (پروتکل مسیریابی پیشرفته)
  • سرعت بالا برای backup گیری از سرورها و اطلاعات حیاتی سازمان در کمترین زمان
  • ایجاد شرایط دورکاری برای کارکنان سازمان ها
  • بهره‌مندی از پشتیبانی ۲۴ ساعته کارشناسان فنی
ویدیو کنفرانس در سازمان ها

چرا امنیت پرداز ؟

امنیت پرداز دارای نمایندگی رسمی از چندین اپراتور دارای مجوز fcp در کل کشور می‌باشد. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از تجربه چندین سال تیم ما جهت راه‌اندازی یک اینترنت پرسرعت اختصاصی بهره‌مند شوید.

در امنیت پرداز ما می‌دانیم که شما یک پهنای باند قوی فراتر از چیزی که تا بحال داشته اید انتظار دارید. ما سعی می‌کنیم یک راه‌حل جامع و دقیق متناسب با کسب و کار شما ارائه دهیم. یک اینترنت اختصاصی که با آن بتوانید علاوه رقابت با رقبای تجاری گام‌های مهمی در جهت پیشرفت کسب و کارتان بردارید.

اضافه بر این؛ موارد زیر می‌تواند دلیل کافی برای انتخاب ما به عنوان یک سرویس دهنده باشد:

خدمات پیش از فروش پهنای باند اختصاصی با امنیت پرداز

  • انتخاب بهترین بستر مطمئن و تکنولوژی قوی برای بالا بردن سطح کیفیت لینک
  • مشاوره برای انتخاب بهترین سناریو به نفع مشترک
  • ارائه چندین راهکار با توجه به بودجه و نیاز سازمان
  • امکان‌سنجی رایگان در محل مشترک

خدمات پس از فروش پهنای باند اختصاصی با امنیت پرداز

  • سرعت آپلود و دانلود بالا تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه
  • کمترین تاخیر در ارتباط
  • نصب و راه‌اندازی به صورت کاملا رایگان
  • ارائه تجهیزات امانی برای سرویس‌های بالای ۲۰ مگابیت بر ثانیه
  • نصب و راه‌اندازی سریع در عرض ۲ تا ۳ روز کاری
  • امکان ارائه سرویس پهنای باند اختصاصی در تمام شهر مشهد با توجه به تعدد پاپ سایت‌ها
  • نظارت ۲۴ ساعته بر امنیت شبکه

نحوه خرید سرویس پهنای باند اختصاصی

برای خرید سرویس پهنای باند اختصاصی در مشهد و یا هر شهر دیگر از طریق فرم ثبت نام آنلاین اقدام کنید و یا با شماره‌ درج شده تماس بگیرید.

فرآیند خرید و ثبت نام شما در چند دقیقه انجام می‌شود.

051-91094500











    سوالات متداول (FAQ)

    تفاوت پهنای باند اختصاصی و اشتراکی چیست؟

    پهنای باند اشتراکی به معنی استفاده اشتراکی از پهنای باند توسط چندین مشترک بوده که مناسب کسب و کارهایی با سایز کوچک یا متوسط است. اما در سرویس پهنای باند اختصاصی که برای سازمان‌های بزرگ پیشنهاد می‌شود، یک پهنای باند مختص مشترک ایجاد می‌شود که باعث عدم افت کیفیت و افزایش سرعت و امنیت بیشتر می‌شود.

    انواع پهنای باند اختصاصی چیست؟

    پهنای باند اختصاصی بر بستر وایرلس و بستر فیبر نوری قابل ارائه است. از لحاظ حجم ترافیک نیز پهنای باند اختصاصی به ۲ نوع اینترنت نامحدود یا حجمی با اشتراک ماهیانه تقسیم بندی می‌شود.

    سرعت پهنای باند اختصاصی چقدر است؟

    سرعتی که با خرید سرویس پهنای باند اختصاصی می‌توانید دریافت کنید، بین ۱ تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌باشد.

    برای خرید پهنای باند اختصاصی در مشهد چگونه باید اقدام کنم؟

    می‌توانید با شماره‌ 91094500-051 تماس حاصل کنید. کارشناسان امنیت پرداز با صبر و حوصله پاسخ‌گوی سوالات شما در این‌باره خواهند بود.

    سخن پایانی

    پهنای باند اختصاصی یک راهکار جامع جهت حل مشکل ترافیک و اینترنت و تسهیل استفاده از خدمات درون سازمانی است، که در سال‌های گذشته نگاه ویژه‌ای به آن شده است.

     اگر سازمانی با سایز کوچک یا متوسط هستید، یا بودجه کمی برای واحد‌های فناوری خود اختصاص داده‌اید، اینترنت وایرلس اشتراکی انتخاب مقرون به صرفه‌تری برای شما خواهد بود. اما چنانچه صاحب یک کسب و کار با سایز بزرگ هستید، حجم مصرفی اینترنت شما بالا است، نیروی دورکار دارید و یا روزانه از انواع خدمات ارتباطی مانند سرویس های cloud، کنفرانس ‌های تصویری یا سیستم های تلفن voip برای برقراری ارتباط با کارمندان و مشتریان خود استفاده می کنید، سرویس اینترنت اختصاصی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    5/5 - (3 votes)

    2 thoughts on “پهنای باند اختصاصی در مشهد (Dedicate)| اینترنت نامحدود مشهد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.