چرا اینترنت TD-LTE را باید از ما بخرید؟

سرویس TD-LTE که نسل چهارم اینترنت ثابت است، عموما با یک مودم و یک عدد سیم کارت Data راه‌اندازی می‌شود. ویژگی‌هایی مثل تعرفه مقرون به صرفه، سرعت دانلود و آپلود بالا و همینطور پوشش دهی گسترده، محبوبیت این سرویس را بیش از پیش کرده است.

قیمت

منصفانه

پشتیبانی

24/7

سرعت

پایدار

اینترنت TD-LTE یکی از سرویس‌‌های اینترنتی است که چند سالی است که در کشور ما توسط شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت به عنوان یک راهکار جایگزین برای ADSL ارائه می‌گردد. یعنی اگر در منطقه‌ای که هستید پورت خالی برای دریافت اینترنت ADSL نداشته و یا از سرعت آن رضایت ندارید، می‌توانید از اینترنت TD-LTE که شامل یک مودم و یک عدد سیم کارت است، بهره ببرید. اینترنت TD LTE صرفا برای مصرف شخصی در منزل طراحی نشده است، این اینترنت می‌تواند گزینه مناسبی برای محل کار، شرکت‌ها و حتی سازما‌ن‌ها باشد.

درست است که اینترنت TD-LTE یکی از پرسرعت‌ترین سرویس‌های اینترنتی در کشور ما است، اما اینکه این سرویس را از چه شرکتی خریداری می‌کنید، چقدر هزینه برای ترافیک می‌پردازید و در نهایت چه مقدار پهنای باند دریافت می‌کنید هم، مسئله‌ای است که قبل از خرید باید برای آن وقت گذاشته و پس از بررسی تصمیم درست را درباره‌اش بگیرید. ما در این مطلب به شما خواهیم گفت که چرا اینترنت TD-LTE را باید از ما خریداری کنید؛ به این معنی که خرید این سرویس از ما چه مزایایی برای شما خواهد داشت. پس حتما تا پایان این مطلب کوتاه با ما همراه باشید.

اینترنت TD-LTE چگونه کار می‌کند؟

وقتی که شما مودم و سیم کارت مخصوص آن را از ما خریداری می‌کنید. برقراری ارتباط و تامین پهنای باند از طریق سیمکارتی که در داخل مودم قرار دارد با دکل‌های BTS در سطح شهر صورت می‌گیرد و سپس شما می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. این سیم‌کارت‌ها پوشش سراسری داشته و با خریدن ترافیک برای آنها مانند سیمکارت‌های تلفن‌ همراه، می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

با توجه به توضیحاتی که داده شد؛ مشخص است که برای راه‌اندازی اینترنت TD-LTE نیازی به زیر ساخت‌های مخابراتی مانند خط تلفن نخواهید داشت. این خود یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها و مزیت‌های این سرویس نسبت به اینترنت ADSL یا VDSL محسوب می‌شود.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که؛ سیم‌کارت‌های LTE قابل استفاده در تلفن‌های همراه نیستند و فقط برای مودم‌های LTE (4.5G) و یا FD (4G) ساخته شده‌اند.

برتری اینترنت TD-LTE امنیت پرداز نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

حال که به صورت خلاصه با نحوه برقراری ارتباط و ارائه اینترنت در سرویس TD-LTE آشنا شدید، وقت آن رسیده که بگوییم که خرید اینترنت TD-LTE از امنیت پرداز برای شما چه تفاوتی با دیگر شرکت‌های ارائه دهنده این سرویس دارد. اگر می‌خواهید علاوه بر سرعت چند برابری، کیفیت را با اینترنت TD-LTE تجربه کنید، به ۳ دلیل زیر به شما پیشنهاد می‌کنیم که این سرویس را از ما خریداری کنید.

ارائه IP STATIC

امکان دریافت آی پی استاتیک بر روی سیمکارت‌هایی که از ما خریداری می‌کنید، وجود دارد. برخی مشترکین برای انجام فعالیت‌هایی مانند ترید، گیم و راه اندازی دوربین مداربسته، استفاده از خدمات Voip و حتی محدود کردن دسترسی‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌ها نیاز به آی پی ثابت یا همان استاتیک دارند. آی پی استاتیک باعث می‌شود که با هر بار اتصال به شبکه، ip شما تغییر نمی‌کند. IP Static با خاموش روشن کردن مودم و یا ریست تنظیمات شبکه نیز ثابت می‌ماند.

ارسال دو عدد سیم‌کارت به صورت همزمان

فرض کنید نیاز به سیم کارت دیتا برای قرار دادن در مودم دارید. اگر نیاز به سیم کارت FD داشته باشید، می‌بایست از همراه اول خریداری کنید. اما اگر نیاز به سیم کارت TD (4.5G) داشته باشید، می‌توانید آن را از ایرانسل تهیه کنید. زیرا سیمکارت‌های FD (4G) را دکل‌های BTS همراه اول و سیم کارت‌های TD را دکل‌های BTS ایرانسل در شهرها پشتیبانی می‌کند.

اما این کار کمی طولانی، خسته کننده و هزینه بردارد است. زیرا علاوه بر طولانی شدن فرآیند خرید و ثبت نام از هر اپراتور، باید آنها را امتحان کنید ببیند در منطقه شما پوشش دهی دارد یا نه و برای هر یک نیز هزینه جداگانه بپردازید.

در عوض ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سیم کارت و سرویس را با هزینه‌ای کمتر، سرعتی بیشتر و یکبار از ما بخرید. با خرید سیم کارت از مجموعه ما، یکبار به صورت تلفنی در عرض چند دقیقه ثبت نام شما انجام می‌شود. سپس دو عدد سیم کارت (یک عدد سیم کارت FD + یک عدد سیم کارت TD-LTE) برای شما ارسال می‌گردد که هر یک بر روی بستر یک اپراتور (همراه اول یا ایرانسل) فعال است. یعنی شما با یک بار وقت گذاشتن و یک بار پرداخت هزینه، دو عدد سیم کارت دارید که به راحتی می‌توانید در مودم آنها را جابه‌جا کرده و پوشش دهی آنها را بررسی کنید.

در ضمن کارشناسان ما در واحد پشتیبانی به صورت تلفنی، چت آنلاین سایت، واتس اپ و همینطور پیامک پاسخ‌گوی شما خواهند بود.

سیم کارت TD-LTE

قیمت سیم کارت انتقال دیتا به صورت تکی

 ۳۰۰,۰۰۰ تومان

سیم کارت FD-LTE

قیمت سیم کارت انتقال دیتا به صورت تکی

 ۳۰۰,۰۰۰ تومان

ارائه مودم آنلاک

هنگامی که یک سرویس TD-LTE خریداری می‌کنید، بیشترین بخش از هزینه سرویس مربوط به مودم است، حال فکر کنید اگر شما مودمی را بخرید که فقط با یک سیمکارت قابل استفاده باشد، چقدر ضرر کرده‌اید.

اگر شما از هر شرکت دیگری اقدام به خرید مودم کنید، مودمی که به همراه سیمکارت به شما داده می‌شود، لاک (Lock) است. یعنی یک قفل نرم‌افزاری از طرف شرکت ارائه دهنده اینترنت بر روی این مودم وجود دارد که شما فقط می‌توانید سیمکارت همان شرکت را بر روی مودم استفاده کنید.

حال اگر سیمکارت شرکت مذکور (همراه اول، ایرانسل، شاتل و …) در منطقه شما پوشش دهی خوبی نداشته باشد، یا قیمت تعرفه ترافیک آن بالا باشد و شما بخواهید سیمکارت دیگری در مودم قرار دهید، این امکان برای شما وجود ندارد.

اما با خرید از ما این ضرر را متحمل نمی‌شوید، زیرا تمامی مودم‌های LTE/4G که از مجموعه ما (امنیت پرداز) خریداری می‌کنید آنلاک (Unlock) هستند؛ به این معنی که این مودم‌ها قابلیت استفاده از سیم‌کارت‌های دیتای مختلف دیگر را نیز دارد.

مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان امنیت پرداز

قیمت سرویس TD-LTE امنیت پرداز چقدر است؟

در واقع سرویس  TD LTE، مودم‌های سیم کارتی هستند، که سرعت دانلود و آپلود قابل قبولی بین ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه دارند. تمامی مودم‌های TD-LTE و حتی FD-LTE که توسط مجموعه ما برای مشترکین ارائه می‌شود، دارای فایروال‌های سه سطحی و پورت های پرسرعت هستند.

از آنجایی که کیفیت سرویسی که به شما ارائه می‌دهیم، امضای کار ما است، در مجموعه امنیت پرداز فقط از مودم‌های اورجینال با گارانتی برای مشترکین استفاده می‌شود. کارشناسان کنترل کیفیت در مجموعه ما، فقط مودم‌های معتبر و پرفروش جهانی که در بازار ایران موجود است را برای فروش به مشترکین تایید می‌کنند.

اینترنت TD LTE امنیت پرداز

قیمت اینترنت TD-LTE که می‌توانید از دفاتر ما در سراسر کشور خریداری کنید، فقط ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان است که این طرح شامل یک عدد مودم TD-FD اورجینال با گارانتی + ۱۰ گیگ سرویس اولیه + ۲ عدد سیم کارت (یک سیم کارت TD و یک سیم کارت FD) می‌باشد.

برای مشاهده تعرفه اینترنت و همینطور بسته‌های ترافیک می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

تعرفه اینترنت TD-LTE و FD-LTE امنیت پرداز

نحوه خرید اینترنت TD-LTE از امنیت پرداز

برای خرید سرویس TD LTE از طریق فرم ثبت نام آنی و یا تماس با شماره‌های درج شده اقدام کنید.

فرآیند خرید و ثبت نام شما فقط در چند دقیقه انجام می‌شود.











    در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید. کارشناسان امنیت پرداز هر روز به سوالات شما پاسخ می دهند.

    جهت اطلاع از آخرین پروژه‌ها و تخفیف‌ سرویس‌ها ما را در اینستاگرام با آدرس زیر دنبال کنید.

    spardaz.ir
    5/5 - (15 امتیاز)

    2 دیدگاه برای “چرا اینترنت TD-LTE را باید از امنیت پرداز بخرید؟

    1. شهاب:

      درود و احترام.

      آیا ما متقاضیان برخوردار از مودم میتوانیم فقط سیمکارت(TD & FD) را ثبت سفارش کنیم؟؟
      آیا سیمکارت طرح ۳۶۰(Dual) هم موجود دارید تا همین تک سیمکارت قابلیت سوئیچ کردن اتوماتیک بین بستر TD و FD را داشته باشد و بتوانیم ثبت سفارش کنیم؟؟

      لطفا جدول تعرفه ها و جدول هزینه طرح ها را درون همین سایت قرار دهید تا ما متقاضیان بتوانیم قبل از ثبت سفارش از میزان تعرفه ها و انواع طرح ها آگاه و مطلع شویم.

      با تشکر.

      • مدیر سایت:

        درود
        بله شما می‌توانید فقط سیم کارت + بسته ترافیک را از ما خریداری کنید.
        متاسفانه این سیمکارت رو موجود نداریم، اما میتونیم براتون یک سیم کارت FD و یک عدد سیم کارت TD ارسال کنیم که با هر دو تست کنید.
        شما می‌تونید تعرفه‌ اینترنت TD و FD رو در صفحه تعرفه اینترنت مشاهده کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *