مناسب ترین اینترنت برای کارخانه یا مجموعه های صنعتی اطراف شهر‌ها مانند شهرک‌های صنعتی، سوله‌ها، کارگاه‌ها چیست؟ تمامی کارخانجات چه در شهرک های صنعتی و چه خارج از آن به اینترنت پرسرعت با پایداری بالا نیاز دارند. اما در حال حاضر متاسفانه در بیشتر شهرک های صنعتی مشهد و یا شهر‌های دیگر، همچین اینترنتی با سرعت و پایداری مناسب وجود ندارد. همانطور که احتمالا شما هم می‌دانید، بهترین اینترنت برای مصارف صنعتی ” اینترنت وایرلس یا رادیویی”  است.

ما در امنیت پرداز تاکنون توانسته‌ایم با توجه به ایجاد زیر ساخت قوی و نصب دکل‌های متفاوت، لینک‌های رادیویی با کیفیت و سرعت مناسب حتی در مکان‌هایی بدون آنتن موبایل در اختیار کارخانجات و تمامی صنایع دیگر قرار دهیم.  گاها مشکلاتی در این مسیر وجود داشته است مانند: مانع هایی همچون کوه‌ها و یا گاهی اختلاف ارتفاع زیاد بین سطح زمین با دکل رادیویی، که ما را مجبور به ایجاد دکل رابط در فاصله بین مشترک با مرکز اصلی ارائه کرده است.

اما با این حال پرسرعت ترین اینترنت منطقه را به محل کارخانجات و شهرک‌های صنعتی مشهد مانند شهرک صنعتی توس، کلات، ماشین‌سازی و …  انتقال داده ایم. ولی امروز در این مقاله با توجه به تمام این تجربیات، سعی کردیم چالش های پیش روی یک کارخانه و یا شهرک صنعتی را در دریافت اینترنت پرسرعت رادیویی بررسی نماییم و شما را برای خرید یک پهنای باند مناسب راهنمایی کنیم. پس این مطلب را از دست ندهید و تا انتهای آن همراه ما باشید.

برای مشاوره رایگان با ما و اطلاع از قیمت‌ها و شرایط راه‌اندازی لینک وایرلس در منطقه‌تان، همین حالا با شماره‌‌های زیر تماس بگیرید و یا در واتس اپ به شماره‌ 09999897034 پیام بدهید.

بهترین اینترنت برای شهرک‌های صنعتی، کارخانجات چیست؟

بهترین اینترنت که بتواند پاسخ‌گوی نیاز یک مجموعه صنعتی با سایز بزرگ یا متوسط مانند کارخانجات و یا کارگاه‌ها، سوله‌های صنعتی باشد، اینترنت پرسرعت رادیویی است. این نوع از پهنای باند به ۲ صورت اشتراکی و یا اختصاصی قابل ارائه است:

اینترنت وایرلس اشتراکی

با سرعت ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه

اینترنت وایرلس اختصاصی

با سرعت بالای ۱۰۰ تا ۲۰۰۰ مگابیت بر ثانیه

هرکدام از این روش‌ها تجهیزات و شرایط مربوط به خود را دارد که پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

برای مصارف صنعتی اینترنت وایرلس اشتراکی بهتر است یا اختصاصی؟

در صورتی که یک کارخانه یا مجموعه صنعتی میزان مصرف حجم اینترنت آن در طول یک ماه بالای 2 ترابایت باشد، می‌بایست حتما از پهنای باند اختصاصی بدون محدودیت حجمی استفاده کند. زیرا در این‌ صورت هزینه پرداختی بابت اینترنت در طول یک سال بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است. اما چنانچه کارخانه و یا مجموعه صنعتی دارای تعداد کمی کاربر باشد و یا میزان مصرف آنها کمتر از 2 ترابایت در ماه است، پیشنهاد می‌کنیم از وایرلس اشتراکی که دارای سرویس‌های حجمی متفاوت است استفاده نماید. در ذیل نظر شما را به لیست برخی از سرویس‌های وایرلس اشتراکی جلب می نماییم:

در نظر داشته باشید این لیست امکان دارد در هر لحظه و زمان بدون اطلاع قبلی تغییر کرده و قیمت‌های مربوطه افزایش پیدا نماید. بنابراین واضح است که در کمال احترام، هیچ‌کدام از خوانندگان این مقاله و کاربرها حق اعتراض به این تغییرات را نخواهند داشت.

مشاهده تعرفه وایرلس اشتراکی برای مجموعه‌های صنعتی و کارگاهی

برای مشاوره رایگان با ما و اطلاع از قیمت‌ها و شرایط راه‌اندازی لینک وایرلس در منطقه‌تان، همین حالا با شماره‌‌های زیر تماس بگیرید و یا در واتس اپ به شماره‌ 09999897034 پیام بدهید.

سرعت مناسب برای اینترنت مجموعه‌های صنعتی چقدر است؟

حداقل سرعت مورد نیاز برای کارخانجات و مکان‌های صنعتی با توجه به تعداد کاربران آنها می بایست بین 50 الی 100 مگابیت و حداکثر سرعت تا 1000 مگابیت برثانیه باشد. لذا برای دریافت این سرعت‌ها نیاز است حتما از بهترین تجهیزات رادیویی در باندهای فرکانسی 5.8 یا 24 گیگاهرتز استفاده نمایید.

ما درامنیت پرداز با مشارکت شرکت‌های FCP سعی کرده ایم، پایین‌ترین قیمت و بیشترین سرعت اینترنت را در این خصوص به مشتریان ارائه دهیم.

بهترین برند تجهیزات اینترنت رادیویی برای مجموعه‌های صنعتی کدام است؟

با توجه به اینکه متولی ورود تجهیزات رادیویی به کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، می‌بایست حتما تجهیزاتی را در این حوزه انتخاب کنید که دارای مجوز از این سازمان باشد.

علاوه بر این حین نصب در محل شما باید مجوز محل نصب رادیو نیز توسط شرکت ارائه دهنده اینترنت ثبت گردد تا از مشکلات احتمالی و قانونی بعد نیز جلوگیری شود. در حال حاضر برخی از تجهیزات رادیویی با برند‌های مجاز شامل سیسکو، میکروتیک، تی پی لینک، میموسا، و … می‌باشد.

ما در امنیت پرداز در نصب و راه‌اندازی اینترنت شهرک‌های صنعتی و کارخانجات از بهترین تجهیزات میکروتیک که ” دارای مجوز سازمان تنظیم و مقررات رادیویی است” استفاده می‌کنیم.

راه اندازی و نصب اینترنت وایرلس در شهرک صنعتی مشهد توسط تیم امنیت پرداز

اینترنت رادیویی وایرلس شهرک صنعتی مشهد

بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت وایرلس برای کارخانجات کدام است؟

بهترین شرکت ارائه‌دهنده اینترنت برای مصارف صنعتی شرکتی است که دارای زیر ساخت قوی و مجوز‌های کافی در این زمینه باشد. ما در امنیت پرداز تمامی خدمات مربوط به ایجاد یک ایستگاه رادیویی باند 8/5 را با مشارکت اپراتورهای برتر و دارنده پروانه FCP انجام می‌دهیم.

علاوه بر این با استفاده از به‌روزترین تجهیزات روز دنیا و راه اندازی زیرساخت با پهنای باند حداقل 1000 مگابیت امکان ارائه و دریافت سرویس اینترنت پرسرعت رادیویی را برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی مشهد و محیط‌های اطراف آن میسر می سازیم. تنها کافی است برای مشاوره و یا امکان سنجی و راه اندازی اینترنت وایرلس با همکاران ما در امنیت پرداز تماس بگیرید.

چرا امنیت پرداز؟

حال به مهم‌ترین نکته در خرید اینترنت رادیویی برای کارخانجات و یا مجموعه‌های صنعتی می‌رسیم. اصلی‌ترین نکته‌ای که باید در هنگام خرید و دریافت یک اینترنت وایرلس (رادیویی) برای مجموعه‌تان در نظر داشته باشید؛ این است که حتما خدمات اینترنت را از شرکت‌هایی که دارای پروانه‌ FCP می باشد دریافت کنید. زیرا در اکثر این شرکت‌ها ارتباطات به صورت مستقیم از زیرساخت شبکه همان شهر تامین می شود، که این امر باعث بالا بردن کیفیت ارتباط و همچنین افزایش سرعت اینترنت دریافتی خواهد شد.

خوشبختانه امنیت پرداز به پشتوانه 13 سال سابقه در زمینه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات تاکنون تنها با شرکت های دارای پروانه FCP مشارکت داشته که این موضوع باعث افزایش رضایت مشترکین صنعتی و دیگر مشترکین شده است.

در ضمن می توانید در پایین همین مقاله در قسمت دیدگاه‌ها، نظرات یا سوالات خود را درباره اینترنت شهرک صنعتی و کارخانه مطرح کرده و پاسخ خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.
زیرا کارشناسان امنیت پرداز هر روزه به سوالات شما پاسخ می دهند.

ما را در اینستاگرام با آدرس Spardaz.ir@ دنبال کنید.

4.7/5 - (26 امتیاز)

2 دیدگاه برای “بهترین اینترنت شهرک صنعتی و کارخانجات چیست؟

  1. پیمان:

    مجموعه ما شهرک صنعتی فناورهای برتر هست و چون یک سامانه داریم که همش باید ریموت بزنیم میتونیم سرویس 100 مگابیت از شما تهیه کنیم

    • مدیر سایت:

      سلام بله امکان واگذاری این سرویس در محدوده شما وجود دارد، شما می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با شماره ۰۵۱۹۱۰۹۴۵۰۰ و یا شماره ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴ در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.