امروزه افراد زیادی به دنبال اینترنت گیمینگ در مشهد با سرعت خوب و پایداری بالا می گردند. از گیمرهایی که به صورت حرفه‌ای با کنسول، کامپیوتر و یا حتی گوشی موبایل بازی می کنند، تا کسانیکه که در اوقات فراغت خود برای تفریح و گذراندن وقت مشغول بازی می شوند. زیرا اینترنت‌های معمولی مانند adsl یا مودم‌های سیم کارتی (td-lte) پاسخ‌گو نیست. یعنی در یک بازی آنلاین، کیفیت اینترنت از لحاظ پینگ تایم، سرعت آپلود و دانلود حرف اول را می زند و اگر گیمر از اینترنتی با سرعت پایین و پینگ بالا استفاده کند، دائما دچار لگ شده و مسلما چیزی جز باخت در انتظارش نخواهد بود.

اما چاره چیست؟ ما در این مطلب به صورت کوتاه و مفید؛ شما را با اینترنت مناسب برای بازی آنلاین و به طور کلی بهترین اینترنت گیمینگ در مشهد و ایران که اینترنت رادیویی (وایرلس) است، آشنا می‌کنیم. همینطور درباره تعرفه، سرعت‌ها و نحوه دریافت آن نیز صحبت خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه اینترنت گیمینگ در مشهد با توجه به شرایط خودتان کافیست با شماره‌های 91094500 – 051 و 91094483-021 تماس بگیرید.

کارشناسان امنیت پرداز در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

فاکتورهای مهم برای خرید اینترنت گیمینگ

برای خرید بهترین سرویس اینترنت گیم باید به ۳ فاکتور: سرعت دانلود، سرعت آپلود و پینگ تایم توجه کنید. در ادامه مطلب درباره این ۳ عامل مهم بیشتر صحبت شده است.

اینترنت پینگ تایم پایین برای گیم

۱- پینگ تایم برای گیم

پینگ چیست؟(ping) در اصل، پینگ سیگنالی است که؛ بین پلیر که دستوری را وارد می کند و سروری که به آن پاسخ می دهد ارسال می شود. واحد اندازه گیری پینگ میلی ثانیه (ms) است، برای درک بهتر پینگ به این مثال توجه کنید؛ فکر کنید شما برای حرکت به جلو، دکمه W را از روی کیبورد فشار دادید، داشتن پینگ خوب به این معنی است که کاراکتر شما پس از فشار دادن دکمه به سرعت حرکت می کند، اما پینگ بد باعث تاخیر می شود. بنابراین هر چه این عدد پایین تر باشد، بهتر است.

لتنسی (latency) نیز به زمان تأخیر انتقال داده از کنسول بازی پلیر به سرور بازی گفته می شود. اگر پینگ تایم و لتنسی بالا باشد لگ (lag) در بازی اتفاق می افتد. یعنی با اینکه شما کلیدی را جهت اجرای یک دستور توسط بازیکن خودتان زده اید (مثلا شوتر)، اما هیچ اتفاقی نمی افتد و چند لحظه همه چیز فریز می شود، این در حالیست که بازی در جریان است.
در بازی هایی همچون FIFA، PUBG ،Elden Ring ،GTA و… شما می بایست پایین ترین پینگ تایم رو نسبت به سایر بازیکن‌ها داشته باشید. حتی در برخی بازی ها اگر دچار لگ شوید، سرور بازی شما را بیرون می اندازد تا بر روی عملکرد دیگر بازیکنان تاثیر منفی نداشته باشید.
دلیل تمام این مشکلات پینگ بالا است که به دلیل اینترنت بی کیفیت به وجود می آید. پس مهم ترین فاکتور برای خرید اینترنت گیمینگ، پینگ تایم پایین است.
پایین ترین پینگ تایم مشهد در حال حاضر متعلق به لینک های رادیویی پوینت تو پوینت ( PTP) می باشد که حداقل 30 میلی ثانیه و حداکثر 55 میلی ثانیه با سرورهای گوگل ( 8.8.8.8)  می باشد. (البته در زمان نگارش این مقاله)

۲- سرعت آپلود برای گیم

اگر شما به عنوان یک گیمر از پلتفرم های Twitch ،Steam و Youtube برای انتشار نحوه بازی خود نیز استفاده می کنید، حداقل به 10 مگابیت سرعت آپلود نیاز دارید که یک لایو با کیفیت متوسط ارائه بدهید و هر چه این سرعت بالاتر باشد کیفیت لایو شما و یا حتی انتشار ویدئو ضبط شده شما، بهتر و سریعتر خواهد بود.
در حال حاضر، ما بالاترین سرعت آپلود اینترنت در مشهد را توسط اینترنت رادیویی ارائه می‌کنیم که در زمان نگارش این مقاله حداکثر سرعت آپلود 90 مگابیت بر ثانیه می باشد که این سرعت در مشهد برای اینترنت‌هایی همچون ADSL حداکثر 1 مگابیت و در اینترنت TD-LTE حداکثر 40 مگابیت می باشد. همین دلیل کافی برای این است که به دنبال مودم گیمینگ و بسته های گیمینگ adsl نباشید.

۳- سرعت دانلود برای گیم

سرعت دانلود یکی دیگر از عواملی است که برای خرید یک اینترنت پرسرعت برای بازی باید در نظر داشته باشید. اما اهمیت آن از سرعت آپلود و پینگ تایم، کمتر است. حداقل سرعت دانلود مورد نیاز برای گیمینگ باید ۳۰ مگابیت برثانیه باشد تا شما بتوانید بدون دردسر یک بازی راحت و دلچسب را انجام دهید.

بهترین اینترنت برای گیمینگ در مشهد چیست ؟

همانطور که پیش تر گفته شد؛ بهترین اینترنت برای گیم فقط ” اینترنت رادیویی (وایرلس، بیسیم) ” است. اینترنت رادیویی به ۲ صورت اینترنت پوینت تو پوینت (ptp) و اینترنت مولتی پوینت (ptmp) ارائه می شود.

اما نکته خیلی مهم اینجا این است که؛ اگر قصد خرید و راه اندازی اینترنت رادیویی برای بازی و یا استریم را دارید، می‌توانید هم از لینک‌های رادیویی پوینت تو پوینت و هم مولتی پوینت استفاده کنید.

بستگی دارد که ساختمان شما چند طبقه باشد و یا اینکه چقدر از پاپ سایت‌ها فاصله داشته باشید. در هر صورت کارشناس پس از مراجعه جهت امکان سنجی به شما خواهد گفت که با توجه به شرایط شما کدامیک پاسخ‌گوی نیاز شما به عنوان یک گیمر هست.

ابتدا برای شفافیت بیشتر، مقایسه ساده ای میان این دو نوع اینترنت رادیویی داریم.

جدول مقایسه اینترنت پوینت تو پوینت با اینترنت مولتی پوینت در مشهد برای گیم

فاکتورهای مقایسهاینترنت رادیویی پوینت تو پوینت (PTP)اینترنت رادیویی مولتی پوینت (PTMP)
حداقل سرعت دانلود /مگابیت305
حداکثر سرعت دانلود/مگابیت10050
حداقل سرعت آپلود/مگابیت105
حداکثر سرعت آپلود/مگابیت9020
حداقل پینگ تایم با سرورهای خارجی همچون گوگل/میلی ثانیه3950
حداکثر پینگ تایم با سرورهای خارجی همچون گوگل/میلی ثانیه5575
درصد پایداری سرعت آپلود در ساعات اوج مصرف (پیک)98%70%
درصد پایداری سرعت دانلود در ساعات اوج مصرف (پیک)98%70%
درصد پایداری پینگ تایم در ساعات اوج مصرف (پیک)98%70%

همانگونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید؛ اینترنت رادیویی که توسط ما ارائه می‌شود، بهترین پینگ تایم ایران (بین ۳۹ تا ۵۵ میلی ثانیه) را به شما خواهد داد. انتخاب اینکه اینترنت پوینت تو پوینت برای گیم خریداری کنید یا مولتی پوینت را بهتر است به کارشناس واگذار کنید. کارشناس با مراجعه به محل شما بررسی می‌کند که کدام روش برای شما مناسب ‌تر است.

سرعت اینترنت رادیویی پوینت تو پوینت برای گیم در مشهد نیز که توسط شرکت ما (امنیت پرداز) و isp ها ارائه می شود بین ۵۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه است. اما اگر شما از آن دسته از گیمرهایی هستید که نیاز به لایو گذاشتن و یا بارگذاری ویدئو در صفحات اجتماعی و یا پلتفرم هایی همچون Twitch – Youtube – Steam دارید، بهتر است حداقل از اینترنت رادیویی با سرعت 50 مگابیت استفاده کنید.

اینترنت گیمینگ مشهد ارزان

تعرفه اینترنت گیمینگ در مشهد سال ۱۴۰۳

قیمت اینترنت گیمینگ در مشهد به میزان سرعت درخواستی، فاصله شما از پاپ سایت ها (دکل‌های ارتباطی ما) و نوع تجهیزاتی که می خواهید، بستگی دارد.

اما به طور کلی هزینه اینترنت پرسرعت گیمینگ در شهر مشهد بین ۷ میلیون تا ۱۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

امنیت پرداز دارای نمایندگی رسمی از چندین شرکت ارائه دهنده دارای مجوز FCP است. ما با توجه به بودجه و نیاز شما بهترین اینترنت گیمینگ در مشهد را از این دو اپراتور به شما ارائه خواهیم داد. خوشحالیم که مهارت فنی و تجربه کاری مجموعه ما دلیل اصلی رضایت مشتریان ما تا کنون بوده است.

همین حالا برای مشاوره رایگان یا استعلام قیمت دقیق با توجه به مکان شما با شماره های 91094500–051  یا  09999897034 با کارشناسان ما در تماس باشید.

بهترین اینترنت برای گیم سنترها در مشهد

علاوه بر گیمرها حرفه ای و مبتدی، کافی‌نت ها و گیم سنترها نیز نیاز شدیدی به یک اینترنت با کیفیت مناسب از لحاظ سرعت دانلود، آپلود و مخصوصا پینگ تایم دارند.

لذا با توجه به اینکه اخیرا نرخ تمامی اینترنت ها افزایش یافته است، استفاده از اینترنت TD-LTE (مودم های سیم کارتی) مناسب این مراکز نبوده و تنها راهکار دریافت اینترنت رادیویی می باشد. اینترنت گیمینگ سیم کارت برای گیمرها جوابگو باشد، اما برای گیم نت‌ ها مناسب نیست.

از طرفی اکثربازی ها به صورت روزانه و یا هفتگی نیاز به آپدیت دارند و در گیم سنترها این به روزرسانی می‌بایست روی دستگاه ها انجام شود که در حالت عادی زمان زیادی صرف این موضوع می شود و این مدت زمان طولانی برای صاحبان گیم سنترها آزار دهنده است.

برای حل این مشکل باید فقط و فقط از اینترنت‌های رادیویی با پهنای باند 100 مگابیت استفاده شود.

نکته! در سرویس های با سرعت 50 مگابیت و 100 مگابیت تنها اختلاف قیمت بر روی تجهیزات اینترنت رادیویی بوده وگرنه هزینه سرویس اینترنت در هر دو یکسان می باشد.

چرا امنیت پرداز ؟!

زیرساخت فوق العاده قوی برای ارائه پهنای باند در مشهد و تهران و استفاده از تجهیزات به روز شبکه به ما این امکان را داده است که بتوانیم تمامی سرویس های فوق را برای مشترکین عزیز فراهم کنیم.

حتی اگر مشترک درخواست پهنای باند اختصاصی در مشهد با سرعت بیشتر از 100 مگابیت را هم داشته باشد با نصب تجهیزات امانی از سمت ما، امکان ارائه این پهنای باند اختصاصی تا سرعت‌های بالای 1000 مگابیت بر ثانیه نیز با توجه به گستردگی زیر ساخت های امنیت پرداز وجود دارد.

در نهایت اگر گیمر هستید یا به هر دلیلی نیاز به یک اینترنت پرسرعت با پینگ تایم پایین و بدون قطعی دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید و برای همیشه خودتان را از دست اینترنت های کند قدیمی و آزار دهنده خلاص کنید.


برای مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه اینترنت پرسرعت گیم در مشهد با توجه به شرایط خودتان کافیست با شماره‌های 91094500 – 051 و ۹۱۰۹۴۴۸۳-۰۲۱تماس بگیرید.

کارشناسان امنیت پرداز در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.

4.9/5 - (74 امتیاز)

12 دیدگاه برای “اینترنت گیمینگ را در مشهد از چه شرکتی بگیریم؟ | پینگ و سرعت

  1. كامران:

    سلام من در محله ارشاد مشهد خیابان مهندس هستم لطفا حداقل پینگ و حد اکثر سرعت دانلود و آپلود رو با در نظر گرفتن بهترین تجهیزات موجود در شرکت پیشگامان را اعلام کنید.

  2. سجاد:

    سلام خسته نباشید در محدوه الهیه و اقدسیه اینترنت پوینت تو پوینت شما جوابگو بازی آنلاین هستش
    پ.ن : بازی ورلد اف وارکرفت

    • مدیر سایت:

      سلام، بله پوینت تو پوینت با سرعت بالا میتونید بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران در بخش فروش با شماره 91094500-051 تماس بگیرید.

    • مدیر سایت:

      سلام بله امکان ارائه اینترنت با سرعت ۱۰۰ مگ در منطقه شما وجود دارد.
      شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با شماره ۰۵۱۹۱۰۱۰۲۵۳ دفترمشهد امنیت پرداز و یا شماره ۰۹۹۹۹۸۹۷۰۳۴ در ارتباط باشید.

  3. آذرخشی:

    سلام یکی از دوستان من سمت طبرسی از شما اینترنت گرفته و راضی هست من هم دقیقا گیمر هستم و مثل ایشون نیاز به آپلود و سرعت دانلود خوبی دارم با پینگ خیلی پایین میخواستم بدونم لینک وایرلس با سرعت ۱۰۰ مگ بگیرم حداقل سرعت من چند هست

    • مدیر سایت:

      سلام
      بسیار خوشحالیم از اینکه دوست شما از کیفیت اینترنت دریافتی راضی هستند، در صورتی که شما لینک وایرلس پوینت تو پوینت با سرعت 100 مگابیت خریداری کنید حداقل بین 50 الی 75 مگ سرعت آپلود خواهید داشت.
      در صورت نیاز برای مشاوره و خرید می توانید با شماره های 05191010253 و یا 09999897034 در ارتباط باشید.

  4. نامدار:

    با سلام و خسته نباشید
    من توی روستا از اینترنت رادیویی استفاده میکنم اکثر اوقات، سرعت ، ثبات و پینگ خوبی دریافت میکنم .
    ممنون بخاطر مقاله خوب شما 🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.